Sbírání Clubcard bodů Ušetřete ještě více s Clubcard kreditní kartou Premium PLUS | Tesco Finanční služby

Sbírání Clubcard bodů

S Clubcard kreditní kartou Premium PLUS sbíráte body rychleji. Body sbíráte za nákupy v Tesco, u všech prodejců v ČR i v zahraničí a také na internetu.

Za každých utracených 10 Kč v Tesco získáváte:

Pokud při placení Clubcard kreditní kartou Premium PLUS použijete také vaši věrnostní Clubcard kartu:

  • 4 % z nákupu potravin* (za každých 10 Kč získáte 4 body)
  • 1,5 % z nákupu ostatního sortimentu (za každých 10 Kč získáte 1,5 bodu)

Pokud věrnostní Clubcard kartu nepoužijete:

  • 0,5 % z nákupu potravin (za každých 10 Kč získáte 0,5 bodu)
  • 0,5 % z nákupu ostatního sortimentu (za každých 10 Kč získáte 0,5 bodu)

Za každých utracených 10 Kč mimo Tesco získáváte:

  • 1,5–20 % z nákupu u partnerů sítě Premium
    (za každých 10 Kč získáte 1,5–20 bodů)
  • 0,5 % zpět za ostatní nákupy v ČR i zahraničí a na internetu

Získané body následně uplatníte pro zlevnění vašich budoucích nákupů v obchodech TESCO. Při splnění podmínek Tesco Clubcard

Nevztahuje se na dětskou náhradní výživu do 6 měsíců, vratné obaly a alkoholické nápoje s výjimkou nealkoholického piva, nealkoholického vína i šumivého a dětského šumivého vína.

100 nasbíraných bodů má hodnotu 10 Kč.

Když na svém bodovém kontě nasbíráte například 2500 bodů, získáte od nás 250 Kč. Tyto peníze vám budou každé tři měsíce automaticky zaslány poštou v podobě peněžních poukázek na nákup v obchodech TESCO. Navíc se můžete těšit na další odměny či výhody.

Bodové konto Clubcard

Existuje jen jedno společné bodové konto, na které se připisují body získané za platby Clubcard kreditní kartou Premium PLUS a body získané za načtení čárového kódu na pokladně v TESCO.

 

Sbírání bodů

 

Stav vašeho bodového konta se dozvíte:

Telefonicky
Od pondělí do pátku mezi 8.00 a 18.00 zavolejte na bezplatnou telefonní linku
800 222 555, kde vám naši operátoři sdělí stav účtu, ale odpoví i na jakékoliv jiné dotazy týkající se Clubcard.

Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou Premium PLUS, stejně jako odpovědi na veškeré dotazy týkající se vaší kreditní karty, vám ochotně sdělíme od pondělí do pátku mezi 8.00 a 18.00 na zákaznické lince Clubcard kreditní karty Premium PLUS 542 100 200.

Z účtenky
Na každé účtence TESCO najdete číslo své karty Clubcard, počet bodů získaných
při aktuálním nákupu za sejmutí čárového kódu na pokladní čtečce a celkový počet bodů. Jelikož se body na váš účet připisují s malým zpožděním, v celkovém součtu nebude zahrnutý váš poslední nákup a některé body získané za platby Clubcard kreditní kartou Premium PLUS. Body za zaplacení nákupu vám budou připsány dodatečně,
v průměru do 7 dní od provedení transakce.

Z vyúčtování
Do poštovní schránky vám přibližně každé 3 měsíce zašleme vaše vyúčtování,
které kromě slevových kuponů bude obsahovat i stav vašeho účtu.

Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou Premium PLUS, které jsou pravidelně převáděny na konto Clubcard, naleznete také ve svém měsíčním výpise ke kartě, který vám zašleme vždy do 15. dne v měsíci.

Zpět

Možnosti sjednání Clubcard kreditní karty Premium PLUS

Správce financí

Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

x