Sbírání Clubcard bodů TESCO

Sbírání Clubcard bodů

Sbírání Clubcard bodů

S Clubcard kreditní kartou sbíráte body rychleji – každou platbou kartou získáte
za každých zaplacených 10 Kč

  • 2 body v TESCO*
    1 bod za zaplacení nákupu Clubcard kreditní kartou
    1 bod načtením čárového kódu z Clubcard kreditní karty na pokladní čtečce kódu
  • 1 bod v ostatních obchodech v síti MasterCard doma i v zahraničí, při platbách na internetu
Získané body následně uplatníte pro zlevnění Vašich budoucích nákupů v obchodech TESCO.

* Při splnění podmínek Tesco Clubcard

 

100 nasbíraných bodů má hodnotu 10 Kč.

 

Když na svém bodovém kontě nasbíráte například 600 bodů, získáte od nás 60 Kč. Tyto peníze Vám budou každé tři měsíce automaticky zaslány poštou v podobě peněžních poukázek na nákup v obchodech TESCO. Navíc se můžete těšit na další odměny či výhody.

 

Bodové konto Clubcard

Existuje jen jedno společné bodové konto, na které se připisují body získané za platby Clubcard kreditní kartou
a body získané za načtení čárového kódu na pokladně v TESCO.

Sbírání bodů

 

Stav Vašeho bodového konta se dozvíte:

Telefonicky
Od pondělí do pátku mezi 8.00 a 18.00 zavolejte na bezplatnou telefonní linku
800 222 555, kde vám naši operátoři sdělí stav účtu, ale odpoví i na jakékoliv jiné dotazy týkající se Clubcard.

Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou, stejně jako odpovědi na veškeré dotazy týkající se Vaší kreditní karty, Vám ochotně sdělíme
od pondělí do pátku mezi 8.00 a 18.00 na zákaznické lince Clubcard kreditní karty
841 111 321.

Z účtenky
Na každé účtence TESCO najdete číslo své karty Clubcard, počet bodů získaných
při aktuálním nákupu za sejmutí čárového kódu na pokladní čtečce a celkový počet bodů. Jelikož se body na Váš účet připisují s malým zpožděním, v celkovém součtu nebude zahrnutý Váš poslední nákup a některé body získané za platby Clubcard kreditní kartou. Body za zaplacení nákupu Vám budou připsány dodatečně,
v průměru do 7 dní od provedení transakce.

Z vyúčtování
Do poštovní schránky Vám přibližně každé 3 měsíce zašleme Vaše vyúčtování,
které kromě slevových kuponů bude obsahovat i stav Vašeho účtu.

Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou, které jsou pravidelně převáděny na konto Clubcard, naleznete také ve svém měsíčním výpise ke kartě, který Vám zašleme vždy do 15. dne v měsíci.

Zpět

Správce financí

Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

x