Časté dotazy o spojení půjček | Tesco Finanční služby

Časté dotazy o spojení půjček

Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?

Pro získání půjčky musíte být zletilá osoba se stálým zdrojem příjmu.

Jaké doklady budu potřebovat?

Pro sjednání půjčky si prosím připravte:

  • dva doklady totožnosti. Jste li občanem ČR, musí být jedním z těchto dokladů platný občanský průkaz. Dalším dokladem pak může být např. řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz;
  • výpis z běžného účtu;
  • potvrzení o výši příjmu, jste-li zaměstnanec či OSVČ, jste-li důchodce, připravte si prosím důchodový výměr;
  • úvěrovou dokumentaci smluv, které chcete sloučit (výpisy z kreditních karet či kontokorentů, kopie úvěrových smluv v případě spotřebitelských či hotovostních půjček).
Potřebuji ručitele?

Ne, pro získání úvěru ručitele nevyžadujeme.

Kolik zaplatím za vyřízení půjčky?

Za vyřízení půjčky neplatíte žádný poplatek, vyřízení půjčky je zdarma.

Do jaké výše mi sloučíte moje půjčky?

Minimální suma slučovaných půjček je 30 000 Kč, maximální celková částka je až 600 000 Kč.

Jaké půjčky si můžu sloučit?

Sloučíme Vám veškeré Vaše půjčky, nezáleží na tom, v které bance či od které společnosti půjčky máte
(např. spotřebitelské půjčky, hotovostní půjčky, kreditní karty a kontokorenty).

Mohu si k půjčce sjednat pojištění pro případ, že nebudu moct splácet?

Ano, pokud splňujete podmínky pro vstup do pojištění, můžete si při uzavírání úvěrové smlouvy zvolit Pojištění výdajů. Pojistné plnění z daného pojištění je vypláceno přímo Vám. Můžete se tak sám/sama rozhodnout, jak peníze využijete. Bližší informace k pojištění najdete zde.

Jak proběhne doplacení smluv, které si u Vás sloučím?

Splacení Vašich závazků za Vás u finančních společností vyřídíme my. Vyčíslené pohledávky zasíláme přímo na účty finančních společností. Proplácíme je po podpisu smlouvy.

Jak budu půjčku splácet?

Způsob úhrady splátek si volíte sám/a při telefonickém sjednání půjčky. Můžete splácet poštovními poukázkami, trvalým příkazem nebo na terminálech Sazky. Poštovní poukázky, vzor bankovního převodu či čárový kód pro úhradu na terminálu Sazky Vám zašleme po schválení a proplacení smlouvy.

Když mi nevyhovuje doba splatnosti, můžu si ji změnit?

Ano, o nový termín splatnosti si můžete požádat telefonicky v Klientském centru nebo písemně. Žádost
o změnu termínu splátek naleznete zde.

Možnosti sjednání Spojení půjčky

Mějte přehled o svých půjčkách a kreditních kartách online!

Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

x