POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET - KONSOLIDACE | TESCO FINANČNí SLUŽBY

Spolehněte se na okamžitou pomoc při splácení

Zapomeňte na nesmyslné výjimky. Ke svému úvěru si můžete sjednat pojištění, které se přizpůsobí vždy takové situaci, kterou právě řešíte a nenechá vás na holičkách!

Sjednat si můžete pojištění schopnosti splácet, které vám pomůže i při malých problémech (např. při pracovní neschopnosti na 10 dnů).

Pojištění poskytuje Maxima pojišťovna, a.s.

  • Při ztrátě zaměstnání vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek
  • Při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek
  • V případě invalidity nebo smrti vám pojišťovna doplatí celou půjčku
  • Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky

Rozdíl oproti běžnému pojištění

V případě, že se na váš případ pojištění nebude vztahovat, odložíme vám splátky až na 12 měsíců.

Pomůžeme vám i při malých problémech (např. při pracovní neschopnosti na 10 dnů).

Pomůžeme vám i když ukončíte zaměstnanecký poměr z vaší strany nebo dohodou.

Součástí pojištění je odklad splátek

 

Vyberte si balíček pojištění, který vám nejvíce vyhovuje:

Pomoc+
8,9 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
Pojišťovna zaplatí Výše plnění
Pracovní neschopnost měsíční splátka
Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu měsíční splátka
Invalidita zůstatek dluhu
Smrt zůstatek dluhu

 

Pomoc
2,5 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
Pojišťovna zaplatí Výše plnění
Hospitalizace v důsledku úrazu měsíční splátka
Invalidita následkem úrazu zůstatek dluhu
Smrt následkem úrazu zůstatek dluhu


Jak si sjednat pojištění

  • pojištění sjednejte na telefonním čísle 542 100 200
  • pojištění si můžete sjednat při podpisu úvěrové smlouvy nebo kdykoliv později
  • úhrada za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce, kterou najdete ve svém splátkovém kalendáři

Nastala pojistná událost?

Škodní událost vyřizuje BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., pověřený Administrátor pojistných událostí.

Volejte na: +420 542 527 528 (po–pá 8:00–18:00)
Mailujte: czinfo@cardif.com
Pište: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Plzeňská 3217/16, Smíchov, 150 00 Praha 5

Jak postupovat při využití odkladu splátky

  • Vznik škodní události můžete nahlásit telefonicky nebo písemně
  • Doklady prokazující vznik události zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny
  • Doklady musí být doručeny na pojišťovnu nejpozději 5 pracovních dní před splatností splátky vašeho úvěru, při pozdějším doručení nemůže být odklad splátky nastaven
  • Po odložení splátky vás budeme sami kontaktovat s informacemi o dalším postupu

Jak postupovat při hlášení pojistné události

  • Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky, písemně nebo e-mailem.
  • K nahlášení pojistné události použijte tiskopis Oznámení pojistné události.
  • Vyplněný tiskopis zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny.
  • Pokud pojišťovna vaši pojistnou událost uzná, bude pojistné plnění vyplácet na váš účet, který jste uvedl v tiskopisu „Oznámení pojistné události".

Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí Rámcovou pojistnou smlouvou HCRH 1/2016 (pojištění schopnosti splácet k hotovostním a spotřebitelským úvěrům), kterou najdete v části Dokumenty ke stažení.

Možnosti sjednání Konsolidace

Správce financí

Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

x