Garance spokojenosti TESCO

Garance spokojenosti

Garance spokojenosti logo
Nebudete-li spokojeni s kvalitou Tesco výrobků, garantujeme vám vrácení peněz bez udání důvodu.

Pravidla pro vrácení zboží v rámci služby „Garance spokojenosti“

Vracené zboží bylo zakoupeno v síti prodejen Tesco a je vráceno do doby spotřeby, nesmí být po datu spotřeby nebo datu minimální trvanlivosti (platí, jestliže se jedná o zboží označené datem spotřeby podle platné legislativy), nejpozději však do 30 dnů ode dne nákupu. Platí to také pro již otevřené výrobky.

Při uplatnění práv z Garance spokojenosti může být vyžadováno předložení platného dokladu o nákupu daného zboží v síti prodejen Tesco.

Zákazník může vrátit pouze množství přiměřené obvyklé denní spotřebě. Společnost Tesco si vyhrazuje právo konečného posouzení a stanovení denního limitu.

Tyto výrobky spadají do služby Garance spokojenosti: sortiment čerstvého ovoce a zeleniny, pulty – maso, ryby, gril, lahůdky, uzeniny, sýry, sortiment volného nebaleného pečiva, Tesco Value, Tesco výrobky, Tesco Finest, Tesco Light Choices, Tesco Pravá chuť, Tesco Vitakids, Tesco Loves Baby a další řady výrobků označených privátními značkami Tesco. Výrobky lze vrátit v prodejně Tesco, která má daný typ zboží ve svém sortimentu.

Garance kvality loga

Níže uvedené kategorie výrobků jsou vyjmuty ze služby Garance spokojenosti: nepotravinové zboží (elektro, domácí potřeby, bytový textil, koupelnový textil, hobby, auto-moto, papírnictví, sport a hračky a Sezonní nepotravinové zboží, Elektronické pomůcky pro kojence).

V případě úhrady nákupu Tesco poukázkami, dárkovými poukázkami a sociálními poukázkami stravovacích společností není možné Garanci spokojenosti uplatnit. V případě úhrady platební kartou bude vracená částka připsána zpět na příslušný bankovní účet.

Tesco si vyhrazuje právo odmítnout vracené zboží, jestliže s ohledem na okolnosti jde o pravděpodobné zneužití služby Garance spokojenosti.

Poznámka: V případě vady zboží není možné uplatnit práva z Garance spokojenosti a je třeba postupovat v souladu s Reklamačním řádem.