icon_search

    Užijte si výhodnější nákup plný slev

    Máte již existující účet? Přihlaste se.

    Získejte svou Clubcard icon_forward_link

    Clubcard se opravdu vyplatí

    Získejte Clubcard ještě dnes a užijete si všechny odměny, které pro vás máme připraveny. Personalizované kupony, peněžní poukázky nebo členské promo vám jistě udělají radost. Přidejte se k nám a nakupujte výhodněji.

    S Clubcard

    Nabídka je platná do 02.07.2019 . Nabídka pro Tesco Online nákupy je platná pro objednávky doručené do 02.07.2019 .

    Sleva končí

    S Clubcard

    -23%
    Tesco Cava 0,75 l
    Tesco Cava
    129,90

    S Clubcard:

    99 90
    1 / 3

    Využijte všech odměn, které vám Clubcard nabízí

    Své poukázky můžete spravovat i online

    Nákupem u nás v Tesco získáte body za každý svůj nákup. Více bodů znamená vyšší hodnotu poukázek, které dostanete. Použijte je při placení a nákup budete mít o to výhodnější. Poukázky můžete použít i přímo z mobilní aplikace nebo si je vytisknout z účtu Moje Clubcard.

    Zkontrolujte si své slevové poukázky

    Spousta výhod s naší aplikací Clubcard

    Všechny Clubcard odměny máte při ruce, kdykoliv je budete chtít využít. Každý měsíc získáte kupóny navíc a další skvělá překvapení včetně dárku k narozeninám.

    Více o aplikaci

    FAQ

    Věrnostní program Tesco

    Clubcard je věrnostní karta

    Clubcard je věrnostní karta, která vás odměňuje za nakupování. Za každých 10 Kč získáte 1 bod. Poté, co během daného zúčtovacího období nasbíráte minimálně 300 bodů, obdržíte peněžní poukázky na nakupování v Tesco. Kromě toho můžete dostat i kupony na produkty, které nakupujete nejčastěji.

    Jak mohu získat svou kartu Clubcard?

    Existují dva způsoby, jak můžete získat svou Clubcard, a zaregistrovat se tak do našeho věrnostního programu:

    1) Požádejte o kartu na informacích nebo u pokladny a dokončete svou registraci online na adrese https://itesco.cz/clubcard/ . Body z prvního nákupu se na kartu načtou automaticky.

    2) Na informacích v obchodě vyplňte registrační formulář a předejte jej zpět našim kolegům.

     

    Jaký je rozdíl mezi poukázkou a kuponem?

    Kupony jsou slevy na vaše oblíbené produkty. Poukázky jsou peněžní slevy, které můžete použít při placení pro snížení ceny vašeho nákupu.

     

    Kdy začnu sbírat body?

    Body se na vaši kartu načtou s prvním nákupem, ale odměny obdržíte pouze pokud bude dokončena vaše registrace – to abychom měli k dispozici všechny potřebné údaje k zaslání odměn. Druhou podmínkou pro získání odměn je také minimum 300 Clubcard bodů za dané zúčtovací období.

     

    Jaké jsou další výhody karty Clubcard?

    Kromě poukázek a kuponů pravidelně nabízíme členům Clubcard slevy na vybrané produkty. Aby bylo nakupování s Clubcard ještě výhodnější, příležitostně obdržíte u pokladen kupony navíc. Stáhněte si naši Clubcard aplikaci do svého telefonu a získáte kupony navíc každý měsíc. Čekat vás budou také další překvapení, jako třeba kupon k vašim narozeninám.

     

    Kdy za body, které jsem nasbíral/a, obdržím poukázky?

    Za útratu 10 Kč získáte 1 bod. Až nasbíráte alespoň 300 bodů, obdržíte vyúčtování s poukázkami. Vyúčtování je zasláno až 4x ročně poštou nebo na email (podle preference zákazníka).

     

    Jak mohu zjistit stav bodů na mém účtu?

    Nejrychleji zjistíte stav svého konta online v účtu Moje Clubcard nebo v Clubcard mobilní aplikaci. Stav vašich bodů můžete najít i na účtence. Nebo nám zdarma zavolejte na zákaznickou infolinku: 800 222 555 (Po-Pá: 8:00 – 20:00).

     

    Co se stane s body, které nebyly převedeny na poukázky?

    Pokud během daného období nenasbíráte alespoň 300 bodů, body budou převedeny do dalšího zúčtovacího období.

     

    Ve kterých obchodech můžu používat svou Clubcard?

    Svou Clubcard můžete využívat ve všech obchodech Tesco, při Tesco Online nákupech, nebo na čerpacích stanicích Tesco. Pokud si přejete sbírat Clubcard body i při nakupování online, přidejte si svou kartu v nastavení vašeho účtu pro Tesco Online nákupy na https://nakup.itesco.cz.

     

    Můžu svou kartu Clubcard sdílet se svou rodinou?

    Ano, celá vaše rodina může používat tutéž kartu a sbírat body na jeden účet.

     

    Kde a jak mohu změnit způsob, jak mohu být kontaktován/a?

    Přihlaste se online do svého účtu Moje Clubcard. Zde můžete změnit svou adresu pro doručování a způsob, jakým vám zasíláme pravidelné vyúčtování. Nebo nám zdarma zavolejte na zákaznickou infolinku: 800 222 555 (Po-Pá: 8:00 – 20:00)

     

    Co když svou kartu Clubcard ztratím?

    Buďte bez obav. Možnost zažádat o novou kartu máte buď přímo v obchodě, nebo na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 20:00).

    Účet Moje Clubcard

    Účet Moje Clubcard

    Díky účtu Moje Clubcard máte přehled o všech bodech a odměnách, které jste již získali. Jednoduše se zaregistrujte, nebo se přihlaste pomocí vašich přihlašovacích údajů na https://prihlaseni.itesco.cz a přidejte svou kartu Clubcard.

    Jak se mohu do Moje Clubcard přihlásit?

    Pokud již používáte Tesco Online nákupy, můžete stejné přihlašovací údaje použít pro účet Moje Clubcard. Nebo se můžete zaregistrovat a vytvořit si nový účet.

     

    S čím vám může účet Moje Clubcard pomoci:

    • spravovat vaše osobní údaje (změna adresy, marketingových preferencí, e-mailu)
    • zobrazovat a tisknout platné poukázky a aktuální kupony
    • kontrolovat stav vašich bodů
    • zobrazit historii transakcí

     

    Jak můžu změnit své přihlašovací údaje?

    Po přihlášení do online účtu Moje Clubcard můžete jednoduše změnit své údaje pro přihlášení a další osobní nastavení.

     

    Nemůžu se přihlásit. Co mám dělat?

    Pokud se nemůžete přihlásit a nepamatujete si své heslo, zašleme vám na váš e-mail odkaz, na kterém si můžete vytvořit heslo nové. Nebo nás můžete kontaktovat na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 20:00) a my vám rádi pomůžeme.

    Co mám dělat, když…?

    Co mám dělat, když jsem ještě nedostal/a vyúčtování?

    Pokud neobdržíte své pravidelné vyúčtování, zavolejte nám prosím na zákaznickou infolinku 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 20:00). Nemějte strach, své odměny neztratíte. Všechny své kupony a poukázky najdete také online ve vašem účtu Moje Clubcard.

    Co mám dělat, když se chci o Clubcard dozvědět víc?

    Všechny vaše dotazy o Clubcard rádi zodpovíme na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 20:00).

    Co mám dělat, když jsem nedostal/a body za poslední nákup?

    Pokud jste nedostali body za váš poslední nákup, zavolejte nám prosím na zákaznickou infolinku 800 222 555 (Po-Pá, 8:00 – 20:00).

    Co mám dělat, když chci svou Clubcard zrušit?

    Každý zákazník může věrnostní program Clubcard kdykoliv opustit prostřednictvím žádosti zaslané na e-mail info@itesco.cz nebo na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 20:00).

    Užijte si ještě více výhod. Svou kartu Clubcard získáte během chvilky!

    Spoustu skvělých výhod a odměn máte na dosah. Získejte svou Clubcard a užijte si je hned teď!
    Získejte svou Clubcard icon_forward_link