Zdravý životní styl Fitness 7 nejefektivnějších cviků pro ženy na doma

Sestava sedmi cviků prověří každý sval va vašem těle. Cvičte je střídavě s jinou aktivitou, například s během nebo jógou, a výsledky se dostaví ještě rychleji. Nezapomínejte ani na odpočinek, protože svaly potřebují regenerovat, aby byly funkční.


Zanožování

Na první pohled jednoduchý cvik vás příští den překvapí pořádnou bolestí svalů. Posílíte jím hýždě, zadní část stehen a trup. Klekněte si a opřete se o předloktí, natáhněte jednu nohu dozadu a nahoru. Chvíli vydržte, držte nohu napnutou a narovnanou, pak ji spusťte a opakujte druhou nohou. Při cviku jsou záda rovná.

Dřepy

Dřepy posilují dolní část, a tedy největší svaly těla, což znamená více spálených kalorií.

Nohy rozkročte na šířku ramen, ruce předpažte. Zadek spusťte přibližně po úroveň kolen tak, aby spočívala váha na patách a kolena byla v rovině s prsty na nohou. Neklesejte zadkem pod úroveň kolen. Pro větší efekt přidejte výskok z dřepu.

Kliky

Ruce, břicho i záda dostanou pořádně zabrat, když budete dělat kliky správně. Dejte ruce i nohy od sebe na šířku ramen, nohy mějte na špičkách a trup zpevněný jako při planku. Při klicích nezvedejte zadek a lokty držte u těla.

Angličák

Skvělý cvik na procvičení celého těla i plic. Stojíte s nohama rozkročenýma na šířku ramen. Vyskočíte, rukama tlesknete nad hlavou a jdete do hlubokého dřepu. V dřepu položíte dlaně na zem s nataženými rameny, zapřete se o ramena a odskočíte nohama dozadu. Opět skočíte dopředu, přičemž ruce zůstávají stále na stejném místě. Z dřepu jdete opět do výskoku.

Plank

Vypadá to jednoduše, ale věřte nám – v planku běží čas mnohem pomaleji. Přečtěte si, jak plank správně cvičit a čeho tím dosáhnete.

Výpady

Ruce dejte v bok a pomalu vykročte jednou nohou dopředu tak, aby druhá šla dolů pokrčená. Cvičte pomalu, záda držte rovně, nepředklánějte se a udržujte rovnováhu. Potom nohy vystřídejte. Po pár cvicích pocítíte hýždě a zadní svaly stehen. Zároveň procvičujete rovnováhu a koordinaci.

Sklapovačky

Lehněte si na podložku, pokrčte nohy, chodidla držte na zemi. S rukama za hlavou zvedejte trup pomocí břišních svalů. Pokud vás bolí při cviku krk, děláte ho nesprávně, stejně tak když tisknete bradu ke krku. Správné provádění sklapovaček na sebe upozorní pálením břišních svalů. Tehdy víte, že cvičíte dobře.

Zdroj: shutterstock

Publikováno: před 4 týdny
Vytisknout stránku
Sdílet článek

Články

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.

Příběhy psané s chutí, které budete milovat

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.
2 3 4 5 6 7