Zdravý životní styl Moderní a fit strava Máte chuť na noční hodování? Sáhněte po tvarohu!

Tvaroh  si svou všestranností zaslouží stálé místo ve vaší chladničce. A to i tehdy, když hubnete. I když se ve fázi formování postavy zaměřujete na nízkotučné formy mléčných výrobků, u tvarohu se nemusíte bát ani jeho polotučné verze.


Živiny z tvarohu se snadno vstřebávají, a dokonce podporují činnost mozku. Proto je vhodný ke snídani, ranní či odpolední svačině, obědu i večeři.


Připravit si z něj můžete slanou pomazánku přidáním voňavého koření nebo ho využijete třeba v kombinaci se zeleninou  či šunkou  nebo rybou . Když vás přepadne chuť na sladké, přidejte tvaroh k ovoci , müsli nebo ořechům.


Tvaroh smíchaný se lžící medu  je skvělou volbou k večeři. Nezatěžuje žaludek, působí blahodárně na játra a v kombinaci se sladkým medem uvolňuje napjaté nervy. A navíc: bílkoviny na večeři vám povolí i trenér.

















Publikováno: Před více než 1 rokem
Vytisknout stránku
Sdílet článek

Články

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.

Příběhy psané s chutí, které budete milovat

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.
2 3 4 5 6 7