Zdravý životní styl Fitness Ovoce a hubnutí: 15 druhů pro vaši dietu

Předtím, než se s chutí pustíte do ovoce, zvažte, které si vyberete. Některé druhy ovoce se vyznačují vysokou kalorickou hodnotou a vysokým glykemickým indexem (IG). To znamená, že je nemůžete jíst bez omezení jako zeleninu. Čím nižší je číslo glykemického indexu IG, tím pomalejší je čas zpracování glukózy a tím nižší je množství kalorií, uložených v tělesném tuku. Proto pokud hubnete, upřednostňujte ovoce vhodné na hubnutí, tedy s IG nižším než 40.

Melounová dieta? Raději jezte meloun pro zdraví!

Omezeně si můžete dovolit:

- žluté melouny,

- zralé banány,

- kiwi,

- mango,

- hrozny

Kolik ovoce můžete denně jíst?

V době, kdy držíte dietu nebo pracujete na snížení své hmotnosti, neměli byste denně sníst více než 1 - 2 porce ovoce. Pro zjištění, kolik je jedna porce, vám postačí vaše dlaně

Kdy byste měli jíst ovoce?

Organismus ovoce nejlépe využije, pokud ho sníte ráno nebo na svačinu. Ovoce stimuluje organismus, nastartuje ho, ovlivňuje také zvýšení hladiny glukózy, která vyživuje mozek a tak bude vaše práce efektivnější.

Chcete zhubnout břicho už pozítří? Těchto 10 potravin vám s tím pomůže 

Zdroje: portal.abczdrowie.pl, zdrowie.radiozet.pl, zdrowie.radiozet.pl

Publikováno: Před více než 1 rokem
Vytisknout stránku
Sdílet článek

Články

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.

Příběhy psané s chutí, které budete milovat

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.
2 3 4 5 6 7