Zdravý životní styl Fitness Zhubnout břicho za 3 dny? Zkuste těchto 10 potravin

"Já se ve vodě utonutí nebojím. Vždy mám s sebou pneumatiku." Našli jste se v tomto úsměvném a zároveň smutném výroku? Nuže, do léta se pneumatiky kolem pasu už asi úplně nezbavíte, ale dokážete ji výrazně zmenšit. A to i bez toho, aby vám v žaludku hrál orchestr a v noci se vám zdálo o větrníku a řízku. Budete jíst a budete štíhlejší.

Zhubnout břicho vám pomůže jídlo

Nejdůležitější stránkou při hubnutí je jednoznačně obsah vašeho talíře. Podívejte se do své chladničky kritickým okem a zbavte se všech potravin, které by vás na cestě za vysněnou postavou mohly lákat. Nenechávejte to na zítra, udělejte to hned. Co se dá, zamrazte, co se nedá, rozdejte. Bez milosti se zbavte všech nástrah a lákadel. Všechna lákadla, kterým neodoláte, ty si ponesete s sebou v pase, bocích, stehnech.

Nafouknuté břicho vyřeší vláknina

Určitě víte, že se máte vyhnout nejen sladkostem, chutným koláčům ale i slazeným nápojům. Pokud konzumujete hodně rafinovaného cukru, játra zaplavíte fruktózou a ta je nucena přeměnit ji na tuk. Zaměřte se na ovoce, které obsahuje mnoho vitamínů a vlákninu. Ta se postará o pocit nasycení, který déle vydrží a také o pravidelné vylučování. To je nutné, jinak máte břicho zbytečně nafouknuté.

Kromě cukru se ve dnech pro vaše ploché bříško vyhněte i mouce, když už, tak sáhněte po celozrnných výrobcích.

Na cestě za dokonalým bříškem nezapomínejte na dostatečný příjem bílkovin. Kromě toho, že vás zasytí, vám dodají potřebnou energii, abyste zvládli i nezbytnou fyzickou námahu v podobě cvičení. Naservírujte si libové maso, ryby, vejce, sýry, mléčné výrobky a klidně i proteinový nápoj.

Smoothie nastartuje vaše hubnutí

Jeden den bez jídla vám prospěje. Nejezte, ale pijte! V jedné sklenici smoothie do sebe dostanete celodenní dávku ovoce a zeleniny. A takových sklenic můžete vypít, kolik se vám zachce. Zkombinujte, co máte rádi, příliš husté smoothie nařeďte vodou. Pokud nestíháte, připravte si zásobu na celý den, nejlépe však smoothie chutná čerstvé.

Nastartujte den se zeleným smoothie s řapíkatým celerem.

Jídlo pro ploché břicho

Jídlo pro ploché bříško vybírejte z nabídky ovoce a zeleniny, jako přílohu volte celozrnnou rýži, quinoou nebo kuskus, případně vločky. Při neodolatelné chuti na sladké místo pšeničné mouky do koláčů použijte alternativní celozrnnou, špaldovou či mandlovou a cukr nahraďte medem. Nebo sáhněte po sušeném ovoci.

K plochému bříško vám dopomohou:

Avokádo - obsahuje draslík, kyselinu listovou, vitamin K, vlákninu ale hlavně nenasycené mastné kyseliny, které prospívají nejen vašemu bříšku, ale i cévám. Je téměř bez chuti a proto jej můžete použít ve slaných i sladkých jídlech. Na oběd si připravte batátová hranolky s avokádovým dipem.

Meruňky a broskve - obě jsou sladké a působí mírně projímavě, takže si dokáží poradit i se slabší zácpou. Nechte si broskve a meruňky dovézt až domů

Banány - jsou sladké, takže je to ideální volba místo dezertu po obědě. Banány vás zasytí, zaženou chuť na sladkosti a pomohou tělu odvodnit se. Banánové smoothie s chia semínky vás nabije energii na celý den. 

Fenykl - není stálicí v našich jídelníčcích, ale nebojte se ho. Má jemnou chuť, můžete ho vařit nebo jíst syrový. Fenykl podporuje trávení a zmírňuje nadýmání. Seznamte se s ním například v mrkvovo - fenyklové polévce

Ořechy - zachrání vás před velkým hladem. Hrst ořechů na svačinu vám pomůže vydržet do dalšího jídla. Ideální jsou mandle, pro rozmanitost chutí volte ořechové směsi.

Okurky - pouze čtyři procenta okurky tvoří něco jiného ​​než voda. A to je převážně vláknina. Proto je jezte v jakékoliv úpravě a v jakémkoliv množství. Dokonce i voda s nakrájenými okurkami chutná lépe. V horkých dnech vás osvěží pravé řecké tzatziki

Čočka - plná proteinů a železa se postará o to, aby vás hlad netrápil ještě hodiny po její konzumaci. Pokud vás nafukuje, zkombinujte ji s fenyklem nebo okurkami a při vaření do ní přidejte špetku jedlé sody.

Tip: Ochutnejte červenou čočku, například spolu s filetem z pražmy modravé. Její jemná chuť vás příjemně překvapí.

Jogurt - bifido kultury v jogurtu pomáhají udržet zdravou mikroflóru ve střevech a tím se podílejí na jejich fungování. Díky tomu je vylučování pravidelné, nafukování minimální a bříško není zbytečně zvětšené. Bílý jogurt je dobrá večeře.

Ryby - jsou lehce stravitelné, takže zbytečně nezatíží váš trávicí trakt. Smažených rybám se vyhněte, na inspiraci si zajděte mezi naše recepty na Hello Tesco.

Tuk z břicha odplavte

K menšímu bříšku významně přispívá i pitný režim. Vyhněte se syceným a slazeným nápojům a popíjejte čistou vodu, ochucenou okurkami, zázvorem, bylinkami nebo pijte zelený čaj. Nezapomeňte, že káva odvodňuje, takže po každém šálku vypijte sklenici vody.

Bylinný čaj - mátový povzbudí, meduňkový uklidní, kmínový podpoří trávení a levandulový spánek.

Zázvor - zažene rýmu, zmírní chřipku a nastartuje trávení. Jen to s ním nepřežeňte, nebo prožene on vás.

Zelený čaj - pijte místo kávy. Pět šálků zeleného čaje denně nabudí metabolismus a kila budou ubývat rychleji.

Cviky na ploché břicho

Strava je jednou částí cesty k plochému bříšku. Druhou částí je cvičení. Expertka na hubnutí Tina Zlatoš Turnerová k hubnutí do plavek říká: "Pokud už nestihnete víc, vsaďte na břišní svaly.

S cviky typu "sed - leh" si nevystačíte, mnohem větší efekt má plank. Cvik, který zpevní celé tělo. Nebo zkuste něco akčnějšího, například 10 minutové cvičení na doma, které zvládnou začátečnice a ani pokročilé si nebudou stěžovat.

Zdroj: healthline.com, fitness.peknetelo.eu, hnonline.sk

Publikováno: Před více než 1 rokem
Vytisknout stránku
Sdílet článek

Články

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.

Příběhy psané s chutí, které budete milovat

A jéje! Žádné výsledky Prosím, změňte kategorii.
2 3 4 5 6 7