icon_search

    Co je služba Klikni & Vyzvedni?

    Jak mohu se službou nakupovat?

    1. Vyberte si ze široké online nabídky

    Vyberte si z více než 21 000 produktů online, zvolte si své výdejní místo v obchodě Tesco a preferované datum a čas vyzvednutí.

    2. Váš nákup vám připravíme

    Nakupujeme pro vás tak, jak nakupujeme sami pro sebe a udržujeme zboží správně chlazené nebo dokonce mražené při teplotě -19 ° C, takže vše dostanete čerstvé, stejně jako v obchodě.

    3. Vyzvedněte si svůj nákup po cestě domů

    Přijeďte si vyzvednout nákup ve vybraný den (2hodinové úseky) například cestou z práce. Celý nákup naložíme přímo do vašeho kufru, takže ani nemusíte vystoupit z auta. Vše, co potřebujete, je váš občanský průkaz a číslo vaší objednávky.

    Začít nakupovat nyní icon_forward_link

    Kde je služba Klikni & Vyzvedni dostupná?

      faq

      Co je služba Klikni & Vyzvedni?

      Služba Klikni & Vyzvedni nabízí všechny výhody nakupování on-line a navíc komfortní možnost vyzvednout si potraviny v obchodě Tesco nebo na vyhrazeném výdejním místě v době, která vám vyhovuje.

      Proč bych měl/a službu Klikni & Vyzvedni využívat?

      Ještě větší pohodlí
      - Těžkou práci nechte na nás.
      - Váš nákup potravin pro vás připravíme, zabalíme a bezpečně uschováme, dokud si ho nevyzvednete v době, která vám vyhovuje.
      - Svůj nákup si vyzvedněte, až půjdete kolem - po cestě domů z práce, po škole nebo dokonce při návratu z dovolené.
      - Prostě se dostavte k výdejnímu místu a my se postaráme o zbytek.
      - Výdejní místo s regulovanou teplotou.
      - Všechny výrobky se připravují v den vyzvednutí a jsou bezpečně se uchovávany v lednici, mrazáku nebo ve skříni až do vašeho příjezdu.
      - Celá obvyklá nabídka obchodu na jednom místě.
      - Výhodné nabídky snadno najdete.

      Jak se služba Klikni & Vyzvedni používá?

      V případě úspěšné registrace se vám po přihlášení a volbě „Zarezervovat čas“ zobrazí možnost Klikni & Vyzvedni. V případě, že svou adresu v registračním formuláři nenajdete a o službu máte zájem, můžete si vytvořit registraci s libovolnou adresou ve městě, ve kterém se nachází obchod s výdejním místem.
      1. Vyberte si dvouhodinový termín, kdy si nákup v obchodě vyzvednete.*
      2. Vytvořte si objednávku on-line.
      3. Vyzvedněte si nákup na vyhrazeném výdejním místě v době, kterou jste si zvolil/a!

      * Dostupné termíny najdete na webových stránkách.

      Proč se mi možnost Vyzvednout nezobrazuje jako možnost nákupu na webových stránkách?

      Více informací vám poskytne naše oddělení služeb pro zákazníky. Nezapomeňte prosím, nezapomeňte, že časový úsek vám bude rezervován jen po dobu dvou hodin. Po tomto čase si budete muset zarezervovat úsek nový.

      Kde si svůj nákup vyzvednu?

      Výdejní místo se nachází přímo v obchodě nebo v jeho blízkosti a je zřetelně označeno nápisem Klikni & Vyzvedni. Adresu vámi vybraného výdejního místa najdete v potvrzujícím e-mailu.

      Jaký doklad totožnosti si musím vzít s sebou?

      S sebou si vezměte číslo své objednávky a průkaz totožnosti s vaší fotografií. Pokud platíte až při vyzvednutí, potřebujete platební kartu a číslo objednávky. Bez těchto dokladů vám bohužel nemůžeme váš nákup vydat.

      Může mi můj nákup vyzvednout někdo jiný?

      Ano, pokud má kopii potvrzujícího e-mailu s číslem objednávky. Bez ní bohužel nemůžeme nákup vydat.

      Kdy si svůj nákup mohu vyzvednout?

      Služba Klikni & Vyzvedni je k dispozici 7 dní v týdnu, od pondělí do neděle. Dostupné termíny najdete na stránce „Zarezervovat čas“.

      Co se stane, když nestihnu svůj termín k vyzvednutí?

      Kontaktujte naši zákaznickou linku 800 222 555, případně personál výdejního místa – poradí vám, kde si můžete svůj nákup vyzvednout.

      Co se stane, když přijedu ještě před termínem k vyzvednutí?

      Před termínem k vyzvednutí vás bohužel nebudeme moci obsloužit.

      Kolik to stojí?

      Cena za službu Klikni & Vyzvedni se zobrazí v kroku ,,Vybrat čas doručení".

      Kde budou moje potraviny uloženy během mého termínu k vyzvednutí?

      Všechny výrobky se připravují v den vyzvednutí a na výdejním místě s regulovanou teplotou jsou bezpečně uchovávany v lednici, mrazáku nebo v prostorách k tomu určených až do vašeho příjezdu.

      Bude můj nákup připraven v taškách?

      Ano, váš nákup bude připraven v taškách.

      Musím k vyzvednutí přijet autem?

      Doporučujeme vám přijet k výdejnímu místu autem, abychom vám potraviny mohli uložit přímo do vozu. Přijet však můžete i jiným dopravním prostředkem, dokonce můžete i přijít pěšky.

      Co se stane, když některé objednané položky nejsou k dispozici?

      Ve výjimečných případech, kdy vámi objednaný výrobek není k dispozici, se vám pokusíme nabídnout výrobek náhradní. Položky, které nebudete chtít, můžete vrátit pracovníkům výdejního místa a cena vaší objednávky se podle toho upraví.

      Co mám dělat, když se mi náhradní položka nelíbí nebo bych chtěl/a vrátit peníze za některou položku?

      Náhradní položky budou na vašem účtu uvedeny jako první a budou připraveny v modrých taškách. Pokud budete chtít náhradní položku vrátit, pracovník výdejního místa příslušně upraví cenu vaší objednávky a daná položka se vám nebude účtovat. Při platbě online vám pochopitelně bude z karty stržena částka po odečtení všech takto vrácených položek.

      Mohu svou objednávku v rámci služby Klikni & Vyzvedni upravit nebo zrušit na webových stránkách?

      Svou objednávku můžete upravit na stránce „Moje objednávky“. V den před určeným datem vyzvednutí objednávky můžete až do 23.00 hodin výrobky objednávky přidávat nebo je z ní odebírat. Způsob nákupu ani rezervovaný termín změnit nemůžete. Nezapomeňte v rámci objednávky znovu přejít k pokladně, aby se všechny změny uložily. Objednávku můžete zrušit na stránce „Moje objednávky“, a to až do 23.00 hodin dne před datem vyzvednutí.

      Potřebujete s něčím pomoct?

      Zavolejte zdarma na naši zákaznickou linku, denně od 07.00 do 23.00 hodin. Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy. Nebo nám napište na live chat.

      Potřebujete s něčím pomoct?

      Zavolejte zdarma na naši Zákaznickou linku, denně od 07:00 do 23:00 hod. Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
      Nebo nám napište na Online chat.