icon_search

    Vybírejte a hned skenujte – z regálu
    rovnou do nákupní tašky. Nakupování
    už nemůže být rychlejší.

    Vybírejte a hned skenujte – z regálu
rovnou do nákupní tašky. Nakupování 
už nemůže být rychlejší.

    Vybírejte a hned skenujte – z regálu
    rovnou do nákupní tašky. Nakupování
    už nemůže být rychlejší.

    Ušetřete čas se Scan&Shop

    Vezměte do ruky skener nebo chytrý telefon a vrhněte se do nakupování. Se Scan&Shop jednoduše oskenujete produkty, které chcete koupit, a uložíte si je rovnou do nákupní tašky. Až skončíte s nákupem, zaplatíte bez čekání ve frontě a bez nutnosti vyndávat nákup na pokladní pás. Nakupujte chytře a ušetřete čas ve vybraných Tesco obchodech se službou Scan&Shop.

    Během nákupu skenujete čárové kódy, takže se můžete kdykoliv podívat, jaká je hodnota vašeho nákupu a co ještě potřebujete koupit.
    Během nákupu skenujete čárové kódy, takže se můžete kdykoliv podívat, jaká je hodnota vašeho nákupu a co ještě potřebujete koupit.
    Produkty si můžete ukládat rovnou do nákupní tašky, takže je nebudete muset vyndávat u pokladny.
    Produkty si můžete ukládat rovnou do nákupní tašky, takže je nebudete muset vyndávat u pokladny.
    Jakmile skončíte s nakupováním, zaplatíte bez čekání ve frontě.
    Jakmile skončíte s nakupováním, zaplatíte bez čekání ve frontě.

    Jak Scan&Shop funguje

    Oskenujte kód

    Oskenujte kód

    Nainstalujte si aplikaci na svůj mobilní telefon. Oskenujte QR kód obchodu u vchodu a začněte s nakupováním.

    Platba online přes chytrý telefon je dostupná pouze s kartou Clubcard, kterou musíte naskenovat na začátku nákupu.

    Získejte Clubcard.

    Oskenujte produkty

    Oskenujte produkty

    Oskenujte čárové kódy produktů pomocí aplikace z dálky asi 15 cm. Uslyšíte pípnutí a položka se objeví v nákupním seznamu.

    Ovoce a zeleninu dejte na váhu a oskenujte kód, který vyjede. U nebalených produktů, jako je pečivo, jednoduše oskenujte kód z regálu.

    Dejte do tašky

    Dejte do tašky

    Už nemusíte vyndávat nákup na pokladní pás. Zboží můžete ukládat rovnou do nákupní tašky.

    Produkty s ochranným cvočkem si dejte stranou. Naši asistenti odstraní cvoček v zóně placení.

    Zaplaťte

    Zaplaťte

    Oskenujte QR kód, který uvidíte na pokladně, a dokončete nákup.

    Oskenujte nový čárový kód ze svého zařízení pomocí skeneru a zaplaťte dostupnou platební metodou.

    Můžete také využít naši novinku a zaplatit mobilem u speciální pokladny (musíte mít Clubcard).

    1 / 2
    Oskenujte kód

    Oskenujte kód

    Pokud chcete použít Clubcard, vezměte přenosný skener a oskenujte svoji Clubcard kartu (musíte ji oskenovat, než začnete nakupovat).

    Pro nakupování bez Clubcard zvolte na dotykové obrazovce variantu „Bez Clubcard“ a vezměte si skener, který zasvítí zeleně.

    Získejte Clubcard pro lepší nákupy.

    Oskenujte produkty

    Oskenujte produkty

    Pomocí aplikace skenujte čárové kódy produktů z dálky asi 15 cm. Uslyšíte pípnutí a položka se objeví v nákupním seznamu.

    Ovoce a zeleninu dejte na váhu a oskenujte kód, který vyjede. U nebalených produktů, jako je pečivo, jednoduše oskenujte kód z regálu.

    Dejte do tašky

    Dejte do tašky

    Už nemusíte vyndávat nákup na pokladní pás. Zboží můžete ukládat rovnou do nákupní tašky.

    Produkty s ochranným cvočkem si dejte stranou. Naši asistenti odstraní cvoček v zóně placení.

    Zaplaťte

    Zaplaťte

    Jděte do Scan&Shop pokladní zóny a oskenujte QR kód na pokladně.

    Postupujte podle instrukcí na obrazovce a zaplaťte dostupnou platební metodou.

    Prohlídka: Rádi bychom vás informovali, že během nákupů může dojít k náhodné prohlídce. Pokud vznikne podezření, celý váš nákup může být oskenován znovu. Budete-li mít jakékoliv problémy se skenerem nebo s placením, kontaktujte prosím naše asistenty.

    1 / 2

    Kontrola: Buďte připraveni, že váš nákup může být vybrán na náhodnou kontrolu. Pokud se objeví pochybnosti, může dojít ke skenování vašeho celého nákupu odznova. Pokud narazíte na problémy se skenováním nebo placením, kontaktujte prosím naše asistenty.

    FAQ

    1. Musím skenovat každou položku?

    V případě, že máte v nákupu různé položky, je potřebné naskenovat každou zvláště. Pokud nakoupíte víc kusů stejného výrobku, stačí výrobek naskenovat jen jednou a upravit množství přes klávesu + / -, nebo rovnou zadat finální počet kusů v nákupním košíku.

    2. Jak naskenuju výrobky, které nemají čárový kód?

    Položky z oddělení Ovoce – Zelenina a Pečivo jsou volně prodejné a nemají čárový kód. Při nákupu kusových výrobků z oddělení Ovoce – Zeleniny a Pečiva naskenujte čárový kód ze Scan&Shop etikety umístěné u výrobku na cedulce. Váhové položky z oddělení Ovoce – Zeleniny musíte nejdříve zvážit na Scan&Shop váze, která je v oddělení u těchto výrobků.

    Postup je jednoduchý:

    - Položte výrobek na váhu
    - Vyhledejte výrobek podle názvu nebo obrázku na váze
    - Z váhy automaticky vyjede etiketa s údaji o výrobku – druh, váha, cena a čárový kód
    - Nalepte etiketu na výrobek a naskenujte čárový kód pro přidání do nákupu

    3. Co mám dělat s výrobky, které mají bezpečnostní kód?

    Položky s bezpečnostním kódem skenujte standardním způsobem, ale vložte je do košíku zvlášť. V platební zóně vám některý z našich asistentů kódy ochotně odstraní.

    4. Jak můžu naskenovat zlevněné výrobky?

    Zlevněné výrobky jsou označené speciální etiketou, na které je uvedený čárový kód a cena po slevě. Pro přidání výrobku do nákupu naskenujte čárový kód z této etikety. Výrobek bude přidaný do nákupního košíku už se zlevněnou cenou.

    5. Co znamená náhodná kontrola mého nákup a jak často budou nákupy kontrolovány?

    V rámci zkvalitnění služby Scan&Shop jsou některé nákupy náhodně kontrolovány. Chceme se ujistit, že používání této služby je pro naše zákazníky jednoduché a bezproblémové. Náhodnou kontrolu vykonávají naši asistenti u pokladen. Pokud systém vybere na kontrolu právě vás, kontaktujte prosím asistenty, kteří vykonávají kontrolu náhodně zvolených položek ve vašem nákupu.

    V případě rozdílu mezi seznamem naskenovaných položek a obsahem nákupního košíku vám bude celý nákup opětovně naskenovaný a zároveň další váš nákup bude podrobený náhodné kontrole.  

    6. Co mám dělat v případě, že výrobek nejde naskenovat?

    Pokud máte se skenováním zboží nějaký problém, nenaskenované položky vložte do svého nákupního košíku zvlášť. V platební zóně vám je některý z našich asistentů prodeje ochotně naskenuje.

    7. Můžu při nákupech Scan&Shop použít Clubcard?

    - Nakupovat přes Scan&Shop můžete s kartou Clubcard, i bez ní.

    - Jednu kartu Clubcard můžete použít také na více současně probíhajících nákupů v rámci Scan&Shop.

    - V případě nákupu bez použití Clubcard bude váš nákup vždy zvolený pro náhodnou kontrolu před ukončením nákupu.

    8. Jak mohu platit?

    Nákup Scan&Shop můžete zaplatit na standardní nebo samoobslužné pokladně naskenováním ukončovací QR kódu na pokladnách. Následně zvolíte typ platby, který vám nejvíc vyhovuje.

    Skenujte čárové kódy mobilem. 
Získejte aplikaci Scan&Shop