icon_search

    Co je Tesco Zásilka?

     

    Tesco Zásilka je balíček trvanlivých základních potravin a hygienických potřeb, jehož obsah je pevně daný. Maximální počet Tesco Zásilek na jednu objednávku jsme omezili na pět – díky tomu můžeme doručit nejdůležitější zboží co nejvíce lidem, a pomoci tak všem, kteří nemohou vyrazit do obchodů. Balíčky navíc rozvážíme i na místa, kam naše Online nákupy běžně nedoručujeme.

     

     

    Je pro Vás Tesco Zásilka ta pravá služba?

    Co byste měli vědět

     

    Naším cílem je poskytnout
    nejdůležitější trvanlivé zboží,
    které můžete potřebovat
    v současné náročné situaci.
    Chceme vás co nejvíce chránit tím,
    že vám nejdůležitější základní
    potraviny doručíme přímo
    ke dveřím, a vy tak nebudete muset
    navštěvovat obchody.
    Doručujeme po celém území České republiky mimo rozvozové oblasti
    Tesco Online nákupů.
    Jsme připraveni pomoci co možná největšímu počtu zákazníků díky dopředu připraveným balíčkům
    s omezením pěti kusů na
    objednávku za den

    Co je obsahem balíčku?

     

    Obsah je pevně daný bez možnosti změny. Značky jednotlivých produktů budeme vybírat na základě dostupných zásob. Cena balíčku zahrnuje již dopravu po celé ČR mimo rozvozové oblasti Tesco Online nákupů.

     

    Obrázek je pouze ilustrační

    Seznam produktů

    Rajčatový protlak Sůl
    Cukr bílý Mouka
    Káva Džem / povidla
    Oplatky Konzervované rybičky
    Mléko Granko
    Čaj Bramborová kaše v prášku
    Čočka 2x Sterilovaná zelenina
    Těstoviny Konzervované maso
    Paštika Toaletní papír
    Instantní polévka Toustový chléb
    Olej Papírové kapesníky
    Pudink  

    Jak to celé funguje?

    ddl_text_editor_imageZaregistrujte se
    na
    https://nakup.itesco.cz/
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageZvolte si Tesco balíček
    základních potravin v hodnotě
    749 Kč (maximálně 5 na den)
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageZaplaťte online
    z bezpečí
    svého domova
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageMy Vám Tesco Zásilku doručíme
    prostřednictvím kurýrní služby
    během několika dnů

    Zkontrolujte, jestli doručujeme na vaši adresu

    Vložte prosím PSČ vaší adresy, na kterou chcete nákup doručit a zjistěte, zda službu nabízíme ve vašem regionu.

    Format error

    Nebo koukněte na místa rozvozu na mapě

    Zůstaňte doma a objednejte si balíček základních potravin.

    Kurýr vám ho přiveze až ke dveřím. Na přesném místě předání se s ním domluvíte těsně před doručením.

    Koupit teď

    FAQ

    Rychlá pomoc

    Co je Tesco Zásilka?

    Tesco Zásilka je předpřipravený balíček plný pečlivě vybraných potravin a dalších základních produktů dodávaných přímo k Vašim dveřím. Vy tak nemusíte chodit do obchodu a zásilku si pouze převezmete v klidu domova. Obsah balíčku nelze upravovat, ale věříme, že produkty jsou vybrány adekvátně k současné situaci.

    Co obsahuje Tesco Zásilka?

    Tesco Zásilka obsahuje nejdůležitější trvanlivé potraviny a základní hygienické výrobky. Obsah balíčku nemůžete upravovat. Úplný seznam produktů, které mohou být součástí Tesco Zásilky, naleznete na našem webu. Značky jednotlivých produktů budou vybrány dle aktuální zásoby v čase vychystávání objednávky.

    Kam doručujeme Tesco Zásilku?

    Jsme připraveni obsloužit co nejvíce zákazníků a dodáváme kamkoli po ČR – i mimo dosah naší služby Tesco Online nákupy. Abychom Tesco Zásilku mohli dopravit co nejvíce lidem, zavedli jsme limit na objednávky a v současné době umožňujeme každému zákazníkovi objednat si pět balíčků na den.

    Co všechno je zahrnuto v ceně za Tesco Zásilku?

    Cena balíčku je konečná a zahrnuje částky za všechny produkty, náklady na služby, balení a dopravu. K ceně balíčku se nepřičítají žádné další poplatky.

    Registrace a můj účet

    Jak se dozvím, jestli je služba Tesco Zásilka dostupná i na mé adrese?

    Pro kontrolu dovážky zboží na Vaši adresu zadejte na tomto odkazu své poštovní směrovací číslo.

    Potřebuji Clubcard k tomu, abych se mohl/a registrovat?

    Ne, k nakupování na Tesco Zásilka nepotřebujete Clubcard. Pokud ji máte a přejete si dostávat Clubcard body za své nákupy jako v Tesco obchodech, vložte prosím číslo své Clubcard při registraci.

    Jaké osobní detaily musím poskytnout při registraci na Tesco Zásilka?

    Pro registraci jsou povinné následující údaje:

    • e-mailová adresa
    • adresa pro doručení nákupu
    • název místa adresy (např. doma nebo práce)
    • telefonní číslo
    • jméno a příjmení
    • heslo
    • číslo Clubcard (není povinné – vložte ho v případě, že si přejete dostávat Clubcard body za své nákupy)

    Jaká je věková hranice pro registraci na Tesco Zásilka?

    K využití služby je oprávněna pouze fyzická osoba starší 18 let, která souhlasí s obchodními a produktovými podmínkami, dá souhlas se zpracováním osobních údajů a řádně se zaregistruje na www.iTesco.cz/potravinyonline/.

    Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

    Heslo musí mít 8–15 znaků a může obsahovat číslice i písmena.

    Musím při registraci uvádět detaily platební karty?

    Ne, při registraci nemusíte uvádět detaily platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o kartě před potvrzením objednávky (data budou zakódována a bezpečně uložena).

    Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

    Svoji adresu a telefonní číslo můžete změnit v sekci „Můj účet“. Pro změnu ostatních osobních údajů volejte na zákaznickou linku.

    Je důležité aktualizovat své telefonní číslo?

    Ano, Vaše telefonní číslo je velmi důležité. Pokud Vás zákaznický servis nebo kurýr bude potřebovat kontaktovat ohledně nákupu (např. pokud bude mít zpoždění), bude volat právě na uvedené číslo. Proto je velmi důležité, aby byl Váš telefon aktuální.

    Jak nakupovat

    Jak nakupovat s Tesco Zásilka?

    Vyhledávání je možné podle kategorií (např. Tesco Zásilka). Pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky. V současné době máme v nabídce jeden druh Tesco Zásilky, která obsahuje sortiment základních produktů. Ty můžeme průběžně rozšiřovat a měnit.

    Jak přidám produkty do košíku?

    Výrobky vložíte do košíku pomocí tlačítka „Přidat“ u konkrétního zboží.

    Abychom obsloužili co největší počet zákazníků, zavedli jsme limit na objednávky a v současné době umožňujeme každému zákazníkovi objednat si pět balíčků na den.

    Jak mohu urychlit nakupování?

    Nejrychlejší způsob nakupování je za použití „Oblíbených“. Po každém online nákupu jsou produkty, které jste zakoupili, uloženy do sekce „Oblíbené“ a budou tam při Vašem dalším přihlášení. Tak můžete velmi snadno najít produkty, které nakupujete pravidelně. Stačí se pouze přihlásit do svého účtu.

    Co znamená sekce „Oblíbené“?

    „Oblíbené“ je funkce, která si pamatuje a zobrazuje položky, jež jste nakoupili při předchozích online nákupech. Pokud si tedy chcete tyto výrobky koupit znova, můžete je rychle a jednoduše najít.

    Kde najdu sekci „Oblíbené“?

    Poté co se přihlásíte do svého účtu, uvidíte v horní části obrazovky sekci „Oblíbené“.

    Proč nejsou v mých „Oblíbených“ žádné produkty?

    V sekci „Oblíbené“ uvidíte produkty teprve poté, co dokončíte svůj první online nákup.

    Je možné vymazat některé produkty z „Oblíbených“?

    Bohužel, tato funkce není v současné době dostupná. Pracujeme na tom, abychom Vám ji mohli v budoucnu nabídnout.

    Jak změním výrobky v nákupním košíku?

    Změnu produktů provedete jednoduše. Klikněte na tlačítko „Zobrazit košík“ na pravé straně ve spodní části obrazovky. Zde uvidíte všechny položky, které máte v košíku, i jejich množství.

    Najděte výrobek a klikněte na + nebo – podle toho, jestli chcete přidat nebo odebrat položky ve svém košíku.

    Je bezpečné nakupovat online?

    Ano, nakupování s Tesco Zásilka je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně informací o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

    Všichni naši kolegové, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom mohli zajišťovat servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci jsou školeni, aby vždy volili produkty s nejdelší dobou trvanlivosti a aby pro Vás vybírali zboží stejné kvality, jako by ho nakupovali sami pro sebe.

    Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků. Těžší produkty ukládáme dospodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení svého nákupu.

    Jaké výrobky si mohu nakoupit prostřednictvím Tesco Zásilky?

    Jaké produkty jsou dostupné v sortimentu Tesco Zásilka?

    Sortiment se může průběžně měnit a rozšiřovat. V současné době máme v nabídce jeden druh Tesco Zásilky, který obsahuje sortiment základních produktů. Úplný seznam výrobků, které mohou být součástí Tesco Zásilky, naleznete zde. Značky jednotlivých produktů budou vybrány podle aktuální zásoby v čase vychystávání objednávky.

    Proč nemohu najít produkt, který si obvykle v obchodě kupuji?

    Abychom obsloužili co největší počet zákazníků, máme zatím v nabídce jen jeden druh balíčku. Ten obsahuje pevně dané základní potraviny a hygienické potřeby.

    Je nějaký limit na množství zboží, které si mohu nakoupit?

    Současná situace nás nutí omezit pět balíčků základních produktů na zákazníka. Tesco si vyhrazuje právo za výjimečných okolností měnit maximální limity pro objednávku.

    Ceny za online nákup

    Jak stanovujeme ceny?

    Cena zásilky uvedená na webových stránkách v čase vytvoření objednávky je konečná částka včetně DPH, kterou poté zaplatíte při úhradě objednávky.

    Co všechno je zahrnuto v ceně za Tesco Zásilku?

    Cena zásilky je konečná a zahrnuje hodnotu všech jednotlivých produktů včetně DPH , které jsou součástí zásilky, náklady na služby, balení a dopravu. K ceně balíčku se nepřičítají žádné další poplatky.

    Nejčastější dotazy týkajíci se e-kuponů

    Co je to e-kupon?

    E-kupon je elektronický kupon s kódem, který můžete použít při své objednávce a ušetřit tak peníze.

    Kódy elektronických kuponů tvoří písmena a číslice, tj. ABC123.

    Jak se používá e-kupon?

    • Zaregistrujte se nebo se přihlaste ke svému Tesco účtu.
    • Produkty, které chcete koupit, vložte do nákupního košíku a zkontrolujte si objednávku.
    • Na stránce určené pro platbu najdete sekci týkající se elektronických kuponů. Zadejte kód svého e-kuponu do textového pole a kliknutím na tlačítko „Použít kód“ přidejte e-kupon ke své objednávce.
    • Sleva na základě elektronického kuponu se automaticky odečte od celkové částky nákupu ještě před zaplacením.

    Proč můj e-kupon nefunguje?

    Zadali jste kód elektronického kuponu správně? Zadejte ho znovu, abyste si ověřili, že jste neudělali překlep.
    Jsou údaje na elektronickém kuponu platné? E-kupony mají datum vypršení platnosti, zkontrolujte tedy, zda jsou pro Vaši objednávku platné. Elektronický kupon musí být platný ke dni, ve kterém proběhne příslušná dodávka.
    Byl elektronický kupon zaslán přímo Vám? Někdy mají e-kupony omezení a může je využít pouze osoba, které byly zaslány.
    Použili jste elektronický kupon maximálně tolikrát, kolikrát to lze? Některé naše e-kupony lze použít pouze jednou, jiné nemají žádná omezení týkající se počtu použití.
    Naplnili jste minimální útratu? Kódy některých našich elektronických kuponů lze použít pouze v případě, že utratíte minimální částku.
    Zadali jste více než jeden elektronický kupon? Některé e-kupony nelze použít při stejné objednávce jako jiné e-kupony.
    Nesnažíte se načíst svůj elektronický kupon na jiných webových stránkách Tesco? Naše e-kupony lze použít pouze na webových stránkách s potravinami té země, pro kterou byly vydány.

    Vezměte na vědomí, že e-kupony podléhají omezením. Pro více informací se podívejte na smluvní podmínky týkající se e-kuponů.

    Placení a pokladna

    Jak mohu zaplatit za svůj nákup?

    Svůj nákup můžete zaplatit online. Bohužel nemůžeme přijmout platbu v hotovosti nebo platbu kartou u dveří.

    Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

    Zaplatit můžete debetní nebo kreditní kartou. Přijímáme následující typy karet:

    • Visa Debit
    • Visa Electron
    • Visa kreditní karta
    • Mastercard
    • Maestro

    Je bezpečné platit online?

    Ano, nakupování s Tesco Zásilka je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně informací o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Co je bezpečnostní kód?

    Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Najdete ho vytištěný na zadní straně karty, není ale nikde vyražený ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce.

    Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice zobrazené na podpisovém proužku na zadní straně karty.

    Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

    Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na platební kartě, kontaktujte svoji banku.

    Dostanu zákaznickou účtenku ke svému nákupu?

    Poté co potvrdíte objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu a množstvím i cenou zakoupených produktů.

    Kdy zaplatím svůj online nákup?

    Částka za Váš nákup je z karty stržena až po doručení objednávky.

    Dostanu Clubcard body za svůj nákup?

    Ano, za Vaše online nákupy Vám budou připsány body Clubcard stejně jako při nákupu v obchodech Tesco.

    Je možné použít kupony a Clubcard poukázky k nákupu online?

    V současné době bohužel není možné použít ani kupony, ani Clubcard poukázky při Vašich online nákupech. Tato možnost ale bude v budoucnu dostupná.

    Co se stane, když budu mít problém s platbou?

    Budete-li mít problém s placením, můžete zkusit použít jinou platební kartu, popřípadě se Vám ozve náš tým na zákaznické lince v momentě, kdy zaznamenáme problém s Vaší platební kartou. Pracovník zákaznické linky Vás požádá o využití náhradní platební karty.

    Musím uvádět detaily své platební karty?

    Při dokončení objednávky Vás požádáme o vložení údajů o platební kartě. Tyto informace budou zašifrované a bezpečně uchovávané.

    Rezervace času doručení

    Kdy bude můj nákup doručen?

    Při vytváření objednávky uvidíte přibližný čas doručení. Zásilka je většinou doručována do tří pracovních dní. Přesnější datum a čas Vám formou e-mailu a/nebo SMS poskytne přímo kurýr.

    Jak si mohu změnit svůj čas doručení?

    Jakmile obdržíte od kurýra přibližné datum doručení zásilky, můžete ho dle instrukcí kontaktovat a dohodnout si jiný termín.

    Jak vysoká je cena za doručení?

    Cena za doručení je již zahrnuta v ceně za produkt.

    Zrušení/změna objednávky

    Jak mohu zrušit svou objednávku?

    Objednávku můžete sami zrušit do 23:00 hodin před dnem, kdy Váš nákup budeme zpracovávat a odesílat. Na webových stránkách klikněte na záložku „Moje objednávky“ a pak u konkrétní objednávky na „Zrušit objednávku“. Pokud nastane výjimečná situace, kdy potřebujete zrušit objednávku po tomto čase, kontaktujte zákaznický servis a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe to půjde.

    Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

    Ne, pokud zrušíte svou objednávku přes „Moje objednávky“ na webové stránce, nebude Vám částka stržena z účtu.

    Dokdy nejpozději mohu zrušit svou objednávku?

    Objednávku můžete sami zrušit do 23:00 hodin před dnem, kdy Váš nákup budeme zpracovávat a odesílat. Pokud jste tento čas nestihli, kontaktujte zákaznický servis a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe to půjde.

    Jak mohu přidat nebo odebrat výrobky z objednávky před doručením?

    Produkty můžete přidávat nebo odebírat nejpozději do 23:00 v den, kdy jste objednávku vytvořili. Objednávku můžete upravovat v záložce „Mé objednávky“ kliknutím na tlačítko „Změna objednávky“ u nákupu, který chcete upravit.

    Obdržení nákupu

    Může můj nákup převzít někdo jiný?

    Ano, kdokoliv starší 18 let může převzít Váš nákup.

    Jaká je věková hranice pro převzetí nákupu?

    Pro převzetí nákupu musíte být starší 18 let.

    Co když produkt, který jsem si objednal/a, nebyl k dispozici?

    Pokud Vámi vybraný produkt nebyl v obchodě dostupný, Vaši objednávku neodešleme a nebudeme Vám nic účtovat.

    Co se stane, když zmeškám dodávku?

    Pokud jste zmeškali dodání zboží, kontaktujte kurýra a dohodněte si dodání zásilky.

    Co mám dělat, pokud nejsem spokojen/a s kvalitou výrobků v dodaném nákupu?

    Výrobky můžete vrátit poštou prostřednictvím vyplnění a odeslání formuláře, který zašlete na své náklady spolu se zbožím na tuto adresu: Tesco Zásilka, hypermarket Tesco Letňany, Veselská 663, 199 00 Praha 9. Vzorový formulář je dostupný zde.

    Co mám dělat, pokud mi v nákupu chybí nějaké produkty?

    Je nám velice líto, pokud ve Vašem nákupu chybí nějaké zboží. Kontaktujte prosím zákaznický servis na bezplatné infolince 800 222 555.

    Jak mohu změnit svou adresu dodání, když už jsem nákup objednal/a?

    Poté co jste odeslali objednávku, není možné změnit adresu doručení. V tomto případě je nutné zrušit stávající objednávku a vytvořit novou.

    Všeobecné obchodní podmínky

    Všeobecné podmínky

    Pro přečtení podmínek pro používání přejděte na Všeobecné podmínky.

    Naše zákaznická linka je momentálně přetížená. Prosíme Vás, abyste se na ni obraceli pouze v případech, kdy nenajdete informace na této stránce.

    Potřebujete s něčím pomoct?

    Zavolejte zdarma na naši Zákaznickou linku, každý den od 07:00 do 23:00 hod.
    Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
    Nebo nám napište na Online chat.

    Objednejte si balíček základních
    produktů pohodlně přes
    mobilní aplikaci

    Objednejte si balíček základních produktů pohodlně přes mobilní aplikaci

    Je pro Vás Tesco Zásilka ta pravá služba? Je pro Vás Tesco Zásilka ta pravá služba?

    Je pro Vás Tesco Zásilka ta pravá služba?

    Je pro Vás Tesco Zásilka ta pravá služba?

    Vyplňte náš minutový dotazník a sdělte nám svůj názor.

    Přejít na dotazník