icon_search

    Co nabízí Tesco Zásilka?

     

    Snadné online nakupování s doručením kamkoli v České republice – kam nerozváží Tesco Online nákupy. Zjistěte, jaká služba je dostupná ve vašem okolí. Vybírat můžete online z tisícovek oblíbených produktů. S Tesco Zásilkou jednoduše doplníte zásoby trvanlivých potravin, nápojů, kosmetických potřeb, nezbytností do domácnosti, čisticích prostředků nebo produktů pro děti či mazlíčky.

     

    Doručení vašich nákupů si bere na starost přepravní společnost DPD. Díky tomu dokážeme zajistit dopravu i do těch nejvzdálenějších vesniček a měst. Protože ale využíváme služeb externího dopravce, můžeme momentálně garantovat optimální doručení pouze u trvanlivého zboží. Na základě zpětné vazby ovšem v budoucnu plánujeme sortiment rozšířit.

     

    Zboží bude doručeno za fixní cenu 99 Kč a bude u vás do 3 pracovních dní. Každému zákazníkovi chceme nabídnout jen to nejlepší, a proto dbáme na pečlivý výběr, balení i doručení všech produktů. Vzhledem k zachování maximální kvality našich služeb a rozšíření rozvozu ale může v některých případech dojít k malému zdržení objednávky. Vždy ale děláme vše pro to, aby se k vám nákup dostal co nejrychleji.

     

    Díky službě Tesco Zásilka je pohodlné nakupování dostupné ve všech koutech České republiky.

    ddl_text_editor_image

    Jak Tesco Zásilka funguje?

    ddl_text_editor_imageRegistrujte se
    a vytvořte si účet.
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageVybírejte online z tisícovek produktů. ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageNákup vám doručíme do
    3 pracovních dní
    .
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imagePlatit můžete
    bezpečně online.

    Objevte všechny výhody naší nové služby

    benefit_icons/convenient

    Kurýr doručí nákup až k vám domů.

    benefit_icons/advatageous

    Objevte naše pravidelné akční nabídky.

    benefit_icons/wide_range

    Vybírejte online z tisícovek produktů.

    benefit_icons/time_saving

    Nakupujte rychle a odkudkoli,
    bez nutnosti
    nosit těžké tašky.

    benefit_icons/easy

    Snadno a rychle
    doplníte
    zásoby.

    benefit_icons/flexible

    Svoji objednávku můžete upravit či zrušit do 23.00 v den jejího vytvoření.

    Zkontrolujte, jestli doručujeme na vaši adresu

    Vložte prosím PSČ vaší adresy, na kterou chcete nákup doručit a zjistěte, zda službu nabízíme ve vašem regionu.

    Format error

    Nebo koukněte na místa rozvozu na mapě

    Co říkají naši zákazníci?

    „Letní dovolenou jsme letos strávili na chatě v horách. Nejbližší obchod byl daleko a nikdy jsme v něm nenašli vše, co jsme zrovna potřebovali. Tesco Zásilka se nám proto hodila, velké nákupy jsme objednali online a nemuseli jsme nikam jezdit."

    Veronika, Lukavice

    „Jako pro většinu maminek na mateřské, i pro mě je z časových důvodů téměř nemožné dojít na velký nákup. V rámci Tesco Zásilky si můžu nechat dovézt to nejdůležitější, a ještě si do objednávky naklikám zboží pro děti."

    Jana, Polička

    Nejčastější dotazy

    Proč si nemůžu objednat čerstvé a mražené potraviny?

    Rozvoz služby Tesco Zásilka zajišťuje externí přepravní společnost, která zatím nemá odpovídající vybavení na převoz čerstvých a mražených potravin.

    Doručujete na mou adresu?

    Dostupnost ve své lokalitě si můžete ověřit zde.

    Kdy a jak bude moje objednávka doručena?

    Váš nákup bude doručený společností DPD do 3 pracovních dní. Přesný čas vám přijde v SMS.

    Jak zaplatím za doručení? Jaký je poplatek?

    Momentálně můžete za doručení platit pouze kartou online. Stále ale pracujeme na tom, aby se v budoucnu dalo platit při převzetí nákupu. Poplatek za doručení je 99 Kč.

    Co když mnou zvolené zboží nebude k dispozici?

    Pokud produkty nebudou v našich obchodech k dispozici, nebudou vám do objednávky přidány a samozřejmě ani naúčtovány. Stejně tak nedojde k výměně za alternativní zboží.

    Můžu si objednat službu Tesco Zásilka, i když bydlím v oblasti, kam doručují jen Tesco Online nákupy?

    Pokud si chcete nákup objednat jinam než obyčejně, můžete si adresu doručení snadno změnit ve svém účtu.

    FAQ

    Registrace a můj účet

    Jak se dozvím, jestli je služba Tesco Zásilka dostupná i na mé adrese?

    Pro kontrolu dovážky zboží na Vaši adresu klikněte na následující odkaz Ověřte si dostupnost dodání a vložte Vaše poštovní směrovací číslo.

    Potřebuji Clubcard k tomu, abych se mohl/a registrovat?

    Ne, k nakupování na Tesco Zásilka nepotřebujete Clubcard. Pokud máte Clubcard a přejete si dostávat Clubcard body za Vaše nákupy jako v Tesco obchodech, vložte prosím číslo Vaší Clubcard při registraci.

    Jaké osobní detaily musím poskytnout při registraci na Tesco Zásilka?

    Pro registraci jsou povinné následující údaje:

    • E-mailová adresa
    • Adresa pro doručení nákupu
    • Přezdívka Vaší adresy (např. doma)
    • Telefonní číslo
    • Jméno a příjmení
    • Heslo
    • Číslo Clubcard (není povinné – číslo vložte v případě, že si přejete dostávat Clubcard body za Vaše nákupy)

    Jaká je věková hranice pro registraci na Tesco Zásilka?

    K využití Služby je oprávněna pouze fyzická osoba starší 18 let, která souhlasí s Obchodními a Produktovými podmínkami, dá souhlas se zpracováním osobních údajů a řádně se zaregistruje na www.itesco.cz/potravinyonline/.

    Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

    Heslo musí mít 8–15 znaků a může obsahovat číslice i písmena.

    Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

    Ne, při registraci nemusíte vkládat detaily vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší kartě před potvrzením objednávky (data budou zakódována a bezpečně uložena).

    Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

    Svoji adresu a telefonní číslo můžete změnit v sekci „Můj účet“. Pro změnu ostatních osobních údajů prosím volejte zákaznický servis.

    Je důležité aktualizovat své telefonní číslo?

    Ano, Vaše telefonní číslo je velmi důležité. Pokud Vás zákaznický servis, nebo kurýr bude potřebovat kontaktovat ohledně Vašeho nákupu (např. pokud bude mít zpoždění), bude volat na Vámi uvedené číslo. Proto je velmi důležité, aby Vaše telefonní číslo bylo aktuální.

    Jak nakupovat

    Jak nakupovat s Tesco Zásilka?

    Je 5 způsobů, jak najít produkty, které si chcete koupit:

    • vyhledávání výrobků podle kategorií (např. nápoje), pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky
    • hledat výrobky za použití okna pro vyhledávání (nalezené produkty budou řazeny abecedně)
    • využití funkce Ostatní produkty ze stejné kategorie, která najde výrobky podobné Vámi vybranému produktu
    • využití funkce „Oblíbené“ – nástroj, který si pamatuje Vámi naposledy nakupované výrobky
    • využití funkce “Akce” – nástroj, který zobrazí seznam všech produktů, které jsou právě v akci. Pro zobrazení probíhajících akcí v jednotlivých kategoriích zvolte z nabídky kategorií v horní části stránky.

    Jak přidám produkty do svého košíku?

    Přidat výrobky můžete po celou dobu Vašeho nakupování.

    Výrobky mohou být nakupovány pouze po kusech.

    • Přidat počet kusů – stiskněte tlačítko „přidat“ pro přidání jednoho kusu do nákupního košíku. Do textového boxu můžete zadat i větší množství. Poté stiskněte tlačítko „přidat“.

    Jak můžu urychlit mé nakupování?

    Nejrychlejší způsob nakupování je za použití „Oblíbených“. Po každém nákupu online jsou produkty, které jste nakoupili, uloženy do sekce „Oblíbených“ a budou tam při Vašem dalším přihlášení. Tak můžete velmi snadno najít produkty, které nakupujete pravidelně. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

    Můžete také kliknout na odkaz „Více z kategorie“ k nalezení podobných produktů. Odkaz najdete u každého z produktů nalezených při použití vyhledávacího okna. Odkaz je také vedle každého výrobku ve Vašich „Oblíbených“. Po kliknutí na odkaz uvidíte výrobky, které jsou podobné nebo příbuzné hledanému produktu.

    Co znamená sekce „Oblíbené“?

    „Oblíbené“ je funkce, která si pamatuje položky, které jste nakoupili při Vašich předchozích nákupech online. Tyto se objeví v záložce „Oblíbené“, takže výrobky, které chcete nakoupit znova, můžete velmi rychle a jednoduše najít.

    Používání „Oblíbených“ je nejrychlejší cestou nakupování. Pokaždé když koupíte nějaký výrobek, je uložen mezi Vaše oblíbené položky, takže jej při Vašem příštím nákupu můžete velmi rychle a jednoduše najít. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

    Kde najdu sekci „Oblíbené“?

    Poté co se přihlásíte, můžete vidět všechny Vaše oblíbené položky v sekci „Oblíbené“ v horní části obrazovky.

    Proč nejsou v mých „Oblíbených“ žádné produkty?

    Sekce „Oblíbené“ při Vašem účtu bude obsahovat produkty teprve poté, co dokončíte svůj první nákup online.

    Je možné vymazat některé produkty z „Oblíbených“?

    Ano, stačí u produktu kliknout na křížek v pravém horním rohu.

    Jak změním výrobky ve svém nákupním košíku?

    Změnu produktů provedete jednoduše ve Vašem nákupním košíku. Klikněte na tlačítko Prohlédnout košík na pravé straně ve spodní části obrazovky. Zde uvidíte všechny položky, které máte ve Vašem košíku a jejich množství.

    Najděte Vámi hledaný výrobek a klikněte na + nebo – podle toho, jestli chcete přidat nebo odebrat položky ve Vašem košíku.

    Změnit množství nebo vymazat produkt z Vašeho nákupního košíku můžete také přímo ve Vašem nákupním košíku na pravé straně obrazovky během Vašeho nákupu.

    Je bezpečné nakupovat online?

    Ano, nakupování s Tesco Zásilka je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně údajů o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

    Všichni zaměstnanci, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom Vám mohli zajistit servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci, kteří za Vás vybírají produkty, jsou školeni, aby vždy vybírali produkty s nejdelší dobou trvanlivosti. Jsou školeni, aby pro Vás vybírali zboží stejné kvality, jako by ho vybírali sami sobě podle zásady: Koupil bych si to?

    Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků. Těžší produkty ukládáme do spodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení Vašeho nákupu.

    Jaké výrobky si mohu nakoupit na Tesco Zásilka?

    Jaké produkty jsou dostupné v sortimentu Tesco Zásilka?

    Vybírat můžete z téměř 4 000 produktů od nápojů, až po drogerii a základní potřeby pro domácnost. Všechny produkty jsou našimi zaměstnanci pečlivě vybrány a následně dovezeny kurýrem.

    Proč nemohu najít produkt, který si obvykle v obchodě nakupuji?

    Snažíme se, abychom Vám nabídli co nejširší sortiment výrobků. Pokud ale nemůžete najít některý z výrobků, pak:

    • Obchod, ze kterého dostáváte Váš online nákup, nemusí být stejný obchod, kam obvykle chodíte nakupovat. Nabídka jednotlivých Tesco obchodů se může lišit.
    • Vámi hledaný výrobek patří mezi skupinu produktů, které bohužel nejsme schopni doručit.

    Je nějaký limit na množství zboží, které si mohu nakoupit?

    Maximálně můžete nakoupit 24 jednotek od každého výrobku. Tesco si vyhrazuje právo za výjimečných okolností doručit menší množství než 24 jednotek.

    Vratné zálohované obaly

    Vratné zálohované obaly

    Ceny zboží ve vratných láhvích zahrnují i zálohu za tuto láhev ve výši 3 Kč za láhev. Zákazník může vrátit zálohované láhve a obdržet zpět zálohu v provozních hodinách kteréhokoli hypermarketu Tesco. Zálohované láhve není možno vracet přímo kurýrovi, stejně tak není možné uplatnit kupon za vrácené láhve prostřednictvím Služby Tesco Zásilka.

    Ceny za Váš online nákup

    Liší se ceny online výrobků a výrobků přímo v obchodě?

    Ceny výrobků při Vašem online nákupu a výrobků v obchodech Tesco se v čase vytvoření objednávky neliší. To platí i pro akční nabídky.

    Jak stanovujeme ceny?

    Cena zboží uvedená na Webových stránkách v čase vytvořeni objednávky je konečná cena včetně DPH, kterou zaplatíte v čase doručení.

    Poplatek za malou objednávku

    Poplatek za malou objednávku

    Pokud je cena zboží při zadání objednávky nižší než 700 Kč, budeme Vám účtovat cenu za doručení ve výši 179 Kč.

    Pokud je celková hodnota zboží při zadání objednávky vyšší než uvedená částka, cena za doručení bude stanovena ve výši 99 Kč.

    Nejčastější dotazy týkající se e-kupónů

    Co je to e-kupón?

    E-kupón je elektronický kupón s kódem, který můžete použít při vaší objednávce a ušetřit tak peníze.
    Kódy elektronických kupónů tvoří písmena a číslice, tj. ABC123.

    Jak se používá e-kupón?

    • Přihlaste se k vašemu účtu Tesco nebo se zaregistrujte v případě, že jste na stránkách Tesco poprvé.
    • Produkty, které chcete koupit, vložte do nákupního košíku a zkontrolujte si vaši objednávku.
    • Na stránce určené pro platbu se nachází sekce týkající se elektronických kupónů. Zadejte kód vašeho e-kupónu do textového pole a kliknutím na tlačítko „Použít kód“ přidejte e-kupón k vaší objednávce.
    • Sleva na základě elektronického kupónu se automaticky odečte od celkové částky vašeho nákupu ještě před zaplacením.

    Proč můj e-kupón nefunguje?

    • Zadali jste kód elektronického kupónu správně? Zadejte kód znovu, a ověřte, zda je napsaný správně.
    • Jsou údaje na elektronickém kupónu platné? E-kupóny mají datum vypršení platnosti, zkontrolujte tedy prosím, zda jsou e-kupóny pro vaši objednávku platné. Elektronický kupón musí být v platnosti ke dni, ve kterém proběhne příslušná dodávka.
    • Byl elektronický kupón zaslán přímo vám? Někdy mají e-kupóny omezení a může je využívat pouze osoba, které byly zaslány.
    • Použili jste elektronický kupón maximálně tolikrát, kolikrát to lze? Některé naše e-kupóny lze použít pouze jednou; jiné nemají žádná omezení týkající se počtu použití.
    • Je tu minimální útrata? Kódy některých našich elektronických kupónů lze použít pouze v případě, že utratíte minimální částku pro daný kupón.
    • Zadali jste více než jeden elektronický kupón? Některé e-kupóny nelze použít při stejné objednávce jako jiné e-kupóny.
    • Snažíte se načíst váš elektronický kupón na jiné webové stránky Tesco? Naše e-kupóny lze použít pouze na webových stránkách s potravinami té země, pro kterou byly vydány.

    Vezměte prosím na vědomí, že e-kupóny podléhají omezením. Pro více informací se podívejte na Smluvní podmínky týkající se e-kupónů.

    Placení a pokladna

    Jak můžu zaplatit za svůj nákup?

    Můžete si vybrat platbu kartou online. Bohužel za Váš nákup nemůžeme v současné době přijmout platbu kartou nebo platbu v hotovosti u dveří.

    Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

    K placení za Váš nákup můžete použít debetní nebo kreditní platební kartu. Přijímáme následující typy karet:

    • Visa debit
    • Visa electron
    • Visa kreditní karta
    • Master Card
    • Maestro

    Je bezpečné platit online?

    Ano, nakupování s Tesco Zásilka je bezpečné. Všechny Vaše údaje, včetně údajů o platební kartě, jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Co je bezpečnostní kód?

    Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Nachází se vytištěný na zadní straně Vaší platební karty, ale není nikde vyražený, ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce.

    Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice čísla zobrazeného na podpisovém proužku na zadní straně Vaší karty.

    Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

    Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na Vaší platební kartě, kontaktujte prosím Vaši banku.

    Dostanu zákaznickou účtenku ke svému nákupu?

    Poté co potvrdíte Vaši objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu, množství nakoupených produktů a cenou produktů. V den vychystání objednávky dostanete od nás elektronický dodací list a pak spolu se zbožím obdržíte taky účtenku.

    Kdy zaplatím svůj online nákup?

    V den vytvoření objednávky vám bude zablokována na kartě částka 10 Kč která slouží k ověření platby. Celková částka za Váš nákup bude z karty stažena až po doručení Vaší objednávky.

    Dostanu Clubcard body za svůj nákup?

    Ano, za Vaše online nákupy Vám bude připsán dvojnásobek bodů Clubcard. Například za nákup v hodnotě 1000 Kč získáte 200 Clubcard bodů místo 100.

    Je možné použít kupony a Clubcard poukázky k nákupu online?

    V současné době není bohužel možné použít ani kupony, ani Clubcard poukázky při Vašich nákupech online, ale tato možnost bude v budoucnu dostupná.

    Co se stane, když budu mít problém s platbou?

    Budete-li mít problém s placením, můžete zkusit použít jinou platební kartu. Náš tým na zákaznické lince se Vám ozve v momentě, kdy zaregistrujeme problém s Vaší platební kartou. Bohužel, kurýr nemůže přijímat platby kartou nebo v hotovosti.

    Musím vkládat detaily mé platební karty?

    Pokud platíte online, požádáme Vás o vložení údajů o Vaší platební kartě. Tyto údaje budou zašifrované a bezpečně uchovávané. Při platbě kartou při dodání zboží nemusíte vkládat žádné detaily o Vaší platební kartě, ačkoliv Vaši kartu budete potřebovat mít u sebe v době dodání Vašeho nákupu.

    Rezervace času dovážky a dovážka

    Kdy mi bude můj nákup doručen?

    Vaše objednávka bude odeslána jeden pracovní den následující po vytvořeni objednávky a měla by být doručena maximálně do 3 pracovních dnů. Datum a přibližný čas doručení Vám formou emailu a/nebo SMS poskytne přímo kurýr.

    Jak si mohu změnit svůj čas doručení?

    Jakmile obdržíte od kurýra přibližný čas a datum doručeni zásilky můžete ho dle jeho instrukci kontaktovat a dohodnout si jiny termín doručeni zásilky.

    Co znamená „Vložit poznámku“ a jak je tato informace využita?

    Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, pomohou kurýrovi lépe najít Váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku, nebo dát podrobnější informace, jak Vaši adresu najít.

    Proč platím cenu za doručení mého nákupu?

    Za doručením Vaší objednávky se skrývá velké množství práce týmu lidí, který je zodpovědný za poskytnutí maximálního servisu k Vaší spokojenosti. Lidé na našich obchodech pro Vás a za Vás vybírají nejlepší zboží, poté Váš nákup zabalí a připraví. Kurýr pak opatrně a včas doručí zboží až k Vaším dveřím. Všechny tyto procesy, které nejsou navenek viditelné, se skrývají za cenou za doručení.

    Jak vysoká je cena za doručení?

    Cena za doručení činí 99 Kč, pokud je hodnota Vaše objednávky v čase jejího vytvoření vyšší než 700 Kč. V případě, že hodnota objednávky zboží při jejím zadání nedosáhne výše 700,- Kč, činí cena za doručení 179,- Kč.

    Zrušení/změna objednávky

    Jak mohu zrušit svou objednávku?

    Objednávku můžete sami zrušit do 23:00 v den, kdy jste objednávku vytvořili. Na webových stránkách jděte na záložku „Moje objednávky“ a klikněte na „Zrušit objednávku“ u příslušné objednávky, kterou chcete zrušit. Pokud se vyskytne výjimečná situace, kdy potřebujete zrušit objednávku po tomto čase, kontaktujte prosím Zákaznický servis a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe to půjde.

    Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

    Ne, pokud zrušíte svou objednávku přes „Moje objednávky“ na webové stránce, nebude Vám nákup stržen z účtu.

    Dokdy nejpozději mohu zrušit svou objednávku?

    Objednávku lze zrušit online nejpozději do 23:00 v den, kdy jste objednávku vytvořili. Po tomto čase kontaktujte Zákaznický servis a my se Vám pokusíme pomoci, jak nejlépe můžeme.

    Jak můžu přidat nebo odebrat výrobky z objednávky před doručením?

    Produkty můžete přidávat nebo odebírat nejpozději do 23:00 v den, kdy jste objednávku vytvořili. Objednávku můžete upravovat v záložce „Mé objednávky” kliknutím na tlačítko „Změna objednávky” u objednávky, kterou chcete upravit.

    Obdržení nákupu

    Může můj nákup převzít někdo jiný?

    Ano, kdokoliv starší 18 let může převzít Váš nákup. 

    Jaká je věková hranice pro převzetí nákupu?

    Pro převzetí nákupu musíte být starší 18 let. 

    Co když produkt, který jsem si objednal, nebyl k dispozici?

    Pokud Vámi vybraný produkt nebyl na obchodě dostupný, nebude tento přidán do nákupu a nebude zahrnut ve finální ceně, která Vám bude účtována.

    Jak zjistím, jestli produkt nebyl k dispozici?

    Jakmile vaši objednávku přichystáme a zabalíme pošleme Vám elektronický dodací list, na kterém najdete kompletní informace o všech produktech, které jste si objednali, včetně informace o nedostupných položek.

    Co se stane, když zmeškám dodávku?

    Pokud jste zmeškali dodání zboží, kontaktuje prosím kurýra a dohodněte si znovu dodáni zásilky.

    Co mám dělat, pokud nejsem spokojen s kvalitou výrobků v dodaném nákupu?

    Pokud nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni s některými výrobky, jednoduše je vezměte a spolu s účtenku vraťte produkt do kteréhokoliv hypermarketu Tesco. Na informacích žádejte vrácení peněz. 

    Alternativně můžete výrobky vrátit poštou prostřednictvím vyplnění a odeslání formuláře, který zašlete poštou na své náklady spolu s výrobky na tuto adresu společnosti: Tesco Zásilka, Hypermarket Tesco, Rašínova třída 1669, Hradec Králové, PSČ 500 02. Vzorový formulář je dostupný zde.

    Co mám dělat, pokud mi v nákupu chybí nějaké produkty?

    Je nám velice líto, pokud ve Vašem nákupu chybí nějaký produkt. Prosím kontaktujte Zákaznický servis.

    Jak mohu změnit svou adresu dodání, když už jsem nákup objednal?

    Poté, co jste udělali objednávku, není možné změnit adresu doručení. V tomto případě je nutné zrušit Vaši stávající objednávku a vytvořit novou.

    Tipy

    Ušetřete čas v Oblíbených

    Záložka „Oblíbené“ si pamatuje Vaše předešlé nákupy. Přidejte produkty z této sekce do Košíku, abyste se nemuseli znovu probírat všemi produkty.

    Pokud nemáte čas na dokončení nákupu

    Pokud nemáte čas na dokončení nákupu a musíte jej nechat nedokončený, vybrané produkty, které jste již vložili do Košíku, se Vám objeví při příštím přihlášení znovu. Znamená to tedy, že můžete pokračovat v nákupu jiný den.

    Objednejte si nepotravinové zboží spolu s potravinami

    Kromě jídla a pití, lze objednat i nepotravinové produkty jako drogerii, domácí potřeby. Můžete tak ušetřit čas nákupem ve velkém.

    Nakupujte v češtině i angličtině

    Online nákup lze provádět jak v češtině, tak angličtině. V pravém horním rohu vyberte jazyk. Jazyk lze změnit kdykoliv během nákupu.

    Všeobecné podmínky

    Všeobecné podmínky

    Pro přečtení podmínek pro používání přejděte na Všeobecné podmínky.

    Potřebujete s něčím pomoct?

    Zavolejte zdarma na naši Zákaznickou linku, každý den od 07:00 do 23:00 hod.
    Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
    Nebo nám napište na Online chat.

    Vyzkoušejte pohodlné online nakupování v mobilní aplikaci

    Vyzkoušejte pohodlné online nakupování v mobilní aplikaci