icon_search

    Časté dotazy o Clubcard kreditní kartě Premium PLUS | Tesco Finanční služby

    Časté dotazy o Clubcard kreditní kartě Premium PLUS

    V čem se liší kreditní karta od debetní karty?

    Kreditní karta je druh platební karty, která umožňuje mít neustále k dispozici peníze, a v kombinaci
    s věrnostním programem lze s kartou nakupovat levněji než s běžnou debetní kartou nebo při platbě
    v hotovosti. Debetní karta je platební karta, která je vydávána k běžnému účtu a její použití odčerpává
    peníze přímo z tohoto účtu. Obě karty umožňují výběr peněz v hotovosti a placení za zboží a služby
    v síti obchodních míst vybavených pokladními terminály.

    Kam se mám obrátit, budu-li mít jakýkoliv dotaz ke kartě?

    Stačí zavolat na zákaznickou linku Clubcard kreditní karty Premium PLUS: 542 100 200 (Po–Pá 8 až 18 h) nebo navštívit stánek TESCO Finanční služby v některém z obchodů Tesco.

    Kde mohu kartu získat? Kdy mohu začít kartu používat?

    Z bezpečnostních důvodů vám neaktivní kartu s vaším jménem zašleme poštou domů do 14 dní od schválení smlouvy spolu s jednouchými instrukcemi k aktivaci karty (nevztahuje se na karty získané přímo při podpisu smlouvy). Vlastní PIN kód si můžete zvolit sami také při aktivaci karty nebo ho v samostatné obálce následně dostanete poštou domů. Poté můžete začít kartu používat.

    Kdy můžu začít kartu používat?

    Z bezpečnostních důvodů vám neaktivní kartu s vaším jménem zašleme poštou domů do 14 dní od schválení smlouvy spolu s jednoduchým návodem k aktivaci karty. V samostatné obálce následně dostanete PIN kód k ochraně vaší karty. Kartu poté telefonicky aktivujete a následně ji můžete začít používat.

    Proč bych si měl vzít Clubcard kreditní kartu Premium PLUS?

    Nemusíte mít u sebe žádnou hotovost a už dnes si můžete koupit, po čem toužíte

    1. Z každé platby získáte část peněz zpět formou Clubcard bodů, proto budou vaše nákupy v Tesco ještě levnější.
    2. Máte k dispozici asistenční služby, které pomáhají v nečekaných životních situacích.
    3. Clubcard body sbíráte nejen v Tesco a v celé síti MasterCard, ale i u partnerů v síti Premium.
    4. K dispozici máte až 51 dní bezúročného období, které patří k nejdelším na trhu.
    5. Pokud nesplatíte celou sumu v bezúročném období, pak platíte úrok jen 2,19 % měsíčně.
    6. Karta je nově bezkontaktní a embosovaná.

    Kompletní sazebník poplatků a odměn Clubcard kreditní karty Premium PLUS naleznete zde.

    Jak karta funguje?

    Na kartě máte k dispozici peníze do výšky dohodnutého kreditního limitu. Jejím používáním získáváte body, které vám následně zlevní váš budoucí nákup v obchodech Tesco. Každou platbou Clubcard kreditní kartou Premium PLUS získáte za každých utracených 10 Kč:

    Za každých utracených 10 Kč v Tesco získáváte:

    • 1,5–4 body v TESCO*
    • 0,5 bodu v ostatních obchodech v síti MasterCard doma i v zahraničí
    • 1,5–20 bodů v síti Premium

    Body vám tak budou přibývat mnohem rychleji. Získané body následně uplatníte pro zlevnění vašich budoucích nákupů v obchodech TESCO. Za každých takto získaných 100 bodů budete mít váš další nákup v TESCO levnější o 10 Kč. Slevu vám každé 3 měsíce vyplatíme v podobě peněžních poukázek na nákup v obchodech v Tesco.

    * Při splnění podmínek Tesco Clubcard

    Kde se dozvím stav svého bodového konta?
    Stav vašeho bodového konta se dozvíte z vyúčtování Clubcard, na zákaznické lince Clubcard
    (tel. 800 222 555, Po - Pá 9.00 - 18.00 hod.) nebo na účtence k nákupu v TESCO. Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou Premium PLUS vám ochotně sdělíme na zákaznické lince
    (tel. 542 100 200, Po-Pá 8.00 - 18.00 hod.) nebo je naleznete také ve svém měsíčním výpise ke kartě, který vám pravidelně zašleme.
    Kde všude mohu kartu používat?
    Ve všech obchodech, které přijímají karty MasterCard (v ČR i v zahraničí), při výběrech hotovosti z bankomatu a při nákupech na internetu.
    Mohu kartou platit i na internetu?

    Platby na internetu jsou možné až do výše vašeho úvěrového rámce. Můžete si také týdenní limit pro platby na internetu snížit po telefonu.

    Je používání karty bezpečné?
    Vaše karta je chráněna PIN kódem, který zadáváte při každé platbě v obchodě nebo při výběru z bankomatu. PIN však nezdáváte při bezkontaktní platbě v obchodě do 500 Kč. Navíc máte možnost si ke kartě sjednat výhodné pojištění schopnosti splácet nebo nezbytné pojištění osobních věcí. Více o pojištění ZDE.
    Mohu požádat o navýšení úvěrového rámce?

    Úvěrový rámec bude pravidelně zvyšován na základě vaší dobré platební morálky. Pokud byste chtěl/a zažádat o zvýšení rámce sám/sama, můžete poslat vyplněný formulář na naši adresu poštou nebo emailem, případně se můžete obrátit přímo na zákaznickou linku, ale toto je možné nejdříve po 6 měsících od schválení smlouvy.

    Co když se nechci zadlužovat?

    Používat kreditní kartu neznamená nutně se zadlužovat. Celou měsíční sumu za bezhotovostní platby můžete splatit vždy do 20. dne následujícího měsíce a neplatíte tak žádné úroky. Zároveň ale dostáváte slevu 0,5 Clubcard bod z vašich nákupů, v TESCO pak 4 body za nákup potravin a 1,5 bodů za nákup ostatního zboží.

    Jak funguje bezúročné období?
    Bezúročné období je stanovený maximální počet dní, během nichž máte k dispozici finanční prostředky, za které nemusíte platit žádné úroky. Bezúročné období začíná běžet od prvního dne měsíce, končí po uplynutí maximálně 51 dní a vztahuje se jen na bezhotovostní platby uskutečněné v daném měsíci.
    Mám Clubcard kreditní kartu, resp. TESCO kreditní kartu s beruškou, ale přesto jsem se znovu zaregistroval do Clubcard. Co mám dělat?
    V případě, že jste se znovu zaregistroval do Clubcard nebo byste rád ke své kartě obdržel „klíčenky“ pro rodinné příslušníky, je potřeba po vyplnění a odevzdání registračního formuláře do Clubcard zavolat na zákaznickou linku Clubcard (800 222 555, Po - Pá 9 - 18.00 hod.) a požádat o sloučení účtů Clubcard a Clubcard kreditní karty, resp. TESCO kreditní karty.
    Mám zájem o zrušení Clubcard kreditní karty Premium PLUS. Jak to mám provést?
    Pokud nejste z jakéhokoliv důvodu spokojen/a se svou kartou, zavolejte prosím na zákaznickou linku Clubcard kreditní karty Premium PLUS (tel. 542 100 200, Po - Pá 8.00 - 18.00 hod.), kde vám naše operátorky rády zodpoví veškeré dotazy. V případě, že si přejete vaši smlouvu ukončit, kontaktujte naši zákaznickou linku a zašlete prosím písemnou žádost o předčasné ukončení smlouvy na adresu Home Credit a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno. Smlouva bude ukončena po úhradě veškerých závazků.
    Co se stane, pokud nestihnu splatit vyčerpanou částku do data splatnosti uvedeného ve výpise?
    Pokud si přejete nakupovat bez navýšení a využít tak výhod bezúročného období, je potřeba uhradit vyčerpanou částku do 20. dne měsíce následujícího po měsíci čerpání. Rozhodující je datum připsání na náš účet, proto doporučujeme provést úhradu s dostatečným předstihem. V opačném případě vám může být naúčtován úrok za období od data čerpání až do data přijetí platby.
    Nemám přístup k měsíčnímu výpisu ke kartě. Kde se dozvím, jakou částku jsem v daném měsíci vyčerpal?
    Pokud z jakéhokoliv důvodu nemáte po ruce měsíční výpis ke kartě, kde najdete potřebné informace, výši čerpané částky či velikost minimální pravidelné splátky, informace najdete ve svém účtu ve Správci financí. Stejně tyto všechny jako i další informace vám ochotně sdělíme také na zákaznické lince Clubcard kreditní karty Premium PLUS (tel. 542 100 200), ze zahraničí volejte prosím +420 541 598 155.
    Splátku jsem uhradil po termínu splatnosti. Karta mi nefunguje. Co mám dělat?
    Jelikož na vás myslíme, na prodlení s platbou vás upozorníme prostřednictvím SMS, která odchází následující pracovní den po datu splatnosti uvedeném ve výpise. V případě, že úhradu neobdržíme do 5 dní od splatnosti, z bezpečnostních důvodů vám kartu zablokujeme. Pro zrušení blokace kontaktujte prosím zákaznickou linku Clubcard kreditní karty Premium PLUS (tel. 542 100 200).
    Nenašli jste odpověď na svou otázku?

    Zavolejte nám na naši infolinku 542 100 200, kde vám vše potřebné vysvětlíme.

    Nejčastější dotazy týkající se Google Pay

    Co je Google Pay?

    Aplikace umožňující platby kartou prostřednictvím mobilního zařízení. Stačí svoji kartu registrovat do aplikace a jednoduše, rychle a bezpečně platit svým mobilním zařízením.

    Je služba placení mobilním zařízením zdarma?

    Za tyto služby Google Pay ani naše společnost neúčtuje žádný poplatek.

    Je možné mít v aplikaci Google Pay více karet?
    • Ano, všechny námi vydané bezkontaktní karty lze do aplikace registrovat.
    • V takovém případě je poté nutné zvolit, která karta bude nastavena jako výchozí, případně si volbu karty ponechat před každou platbou.
    Co když se nedaří kartu do aplikace Google Pay registrovat?
    • Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná.
    • V případě technického problému při registraci obdržíte formou SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat.
    Můžu mít v mobilním zařízení víc platebních aplikací, například i aplikaci od své banky?
    • Ano, můžete. Po stažení aplikace Google Pay a následném zaregistrování naší karty do aplikace budete vyzváni k nastavení jedné z aplikací jako výchozí.
    • Toto nastavení můžete kdykoliv změnit.
    Kde a jak je možné kartu v mobilním zařízení používat?
    • Platit lze na všech bezkontaktních platebních terminálech a vybírat ve všech bezkontaktních bankomatech podporujících tento způsob výběru hotovosti.
    • Aktivujte funkci NFC a přiložte své mobilní zařízení k platebnímu terminálu.
    • Při platbě do 500 Kč stačí rozsvítit displej.
    • Při platbě nad 500 Kč je nutné přednastaveným způsobem odemknout mobilní zařízení (gesto, otisk prstu, PIN atd.).
    • Potvrzení o provedené platbě uvidíte bezprostředně poté na displeji mobilního zařízení.
    Můžu prostřednictvím karty zaregistrované v Google Pay platit také na internetu?
    • Realizovat internetové transakce prostřednictvím platby kartou v mobilním zařízení je možné u obchodníků, kteří tento typ platby podporují. V takovém případě se vám platba prostřednictvím aplikace Google Pay sama nabídne jako jedna z možností platby v rámci volby způsobu úhrady u konkrétní objednávky.
    Je to bezpečné?
    • Číslo vaší karty obchodník při placení nevidí a toto číslo není uloženo ani v aplikaci Google Pay.
    • Při platbě nad 500 Kč je nutné přednastaveným způsobem odemknout mobilní zařízení (gesto, otisk prstu, PIN atd.).
    • U částky nižší než 500 Kč je třeba mobilní zařízení minimálně „rozsvítit“, tedy aktivovat jeho obrazovku a umístit ho do bezprostřední blízkosti bezkontaktního platebního terminálu, takže vám nehrozí, že by došlo k platbě, aniž byste o tom nevěděli (v některých případech můžete být vyzváni k odemčení mobilního zařízení i u plateb nižších než 500 Kč).
    • Při ztrátě, krádeži, poškození nebo  použití karty v mobilním zařízení neoprávněnými osobami, volejte naši klientskou linku, kde vám kartu zablokujeme. Číslo linky je 542 100 111.
    Musí být mobilní zařízení při platbě na bezkontaktním platebním terminálu připojeno k internetu?
    • K provedení a potvrzení transakce nemusí být vaše mobilní zařízení připojeno k internetu.
    • Z důvodu bezpečnosti a správného fungování služby nicméně doporučujeme vaše mobilní zařízení připojit k internetu alespoň jednou za týden, případně se ujistit že je verze aplikace Google Pay ve vašem zařízení aktuální.
    Co dělat v případě, že se mi nedaří provést transakci?
    • Zkontrolujte si, že máte kartu v aplikaci Google Pay správně zaregistrovanou.
    • Zkontrolujte, že máte v mobilním zařízení zapnutou funkci NFC.
    • Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná a zda má dostatečný disponibilní zůstatek.
    • Ujistěte se, že se pokoušíte platit na bezkontaktním platebním terminálu.
    • V případě že se vám s kartou v mobilním zařízení i tak nedaří zaplatit, kontaktujte naši klientskou linku.
    Lze pomocí karty v mobilním zařízení provádět výběry hotovosti v bankomatech?
    • Ano lze, ale pouze v bankomatech, které jsou vybaveny bezkontaktní technologií podporující výběr hotovosti mobilním zařízením.
    Kde můžu vidět historii transakcí provedených prostřednictvím mobilního zařízení?
    • Historie transakcí je k dispozici v samotném zařízení přímo v aplikaci Google Pay (zobrazují se zde pouze transakce vykonané daným zařízením).
    • Přehled transakcí všemi vašimi mobilními zařízeními, ve kterých máte zaregistrovanou naši kartu, je vám k dispozici v pravidelném měsíčním výpisu nebo v mobilní aplikaci Home Credit, případně ve Správci Financí.
    Jaký je rozdíl mezi standardní transakcí kartou a transakcí kartou v mobilním zařízení?
    • Z pohledu transakcí je na oba typy nahlíženo stejně, tj. případné související poplatky, zpracování transakcí, postup při reklamaci transakcí apod. To znamená, že se liší pouze formou platebního prostředku (karta vs. mobilní zařízení).
    Jsou transakce mobilním zařízením nějak limitovány?
    • Aktuálně nemají tyto transakce svoje vlastní limity, jsou řízeny nastavením na vaší kartě. V případě, že bychom na tyto transakce zavedli speciální limit, budeme vás informovat.
    Existuje nějaká časově omezená platnost registrované karty v mobilním zařízení?
    • Možnost platby je omezena jednak platností vaší karty, ke které je karta v mobilním zařízení registrována (při vydání karty je nastavena na 60 měsíců) a jednak také platností tokenu, což je v podstatě digitální forma vaší karty. Platnost tokenu je 36 měsíců od momentu úspěšné registrace karty do aplikace Google Pay.
    • V případě, že vám vyprší platnost tokenu, je nutné kartu z aplikace Google Pay odstranit a registrovat znovu. Tím vám bude token platit opět dalších 36 měsíců.
    • V případě, že vám vyprší platnost karty, je nutné si v aplikaci Google Pay zaregistrovat obnovenou kartu, pokud jste ji obdrželi. Pokud jste obnovenou kartu neobdrželi, kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. čísle 542 100 111.
    • V obou případech vás budeme s předstihem informovat o blížící se exspiraci.
    Jak postupovat, když ztratím mobilní zařízení?
    • Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. čísle 542 100 111, kde zadáte požadavek na blokaci karty.
    • Zařízení s operačním systémem Android můžete vzdáleně uzamknout přihlášením se k vašemu Google účtu po kliknutí na odkaz www.google.com/android/devicemanager.
    Co když si pořídím nové mobilní zařízení?
    • Při pořízení nového mobilního zařízení je znovu potřeba zaregistrovat kartu do aplikace Google Pay.
    • Pokud již staré mobilní zařízení nebudete používat nebo jej případně budete dávat k dispozici jiné osobě, je třeba odebrat kartu z aplikace Google Pay. Tímto úkonem nerušíte standardní plastové karty, které můžete i nadále používat.
    Co když se nedaří kartu do aplikace Google Pay registrovat?
    • Zkontrolujte, zda je vaše karta stále aktivní a platná.
    • V případě technického problému při registraci obdržíte formou SMS zprávu s instrukcemi, jak dále postupovat.
    Je nutné zadávat při registraci karty i jiné údaje?

    Společnost Google, jako poskytovatel aplikace Google Pay, požaduje abyste měli založený Google účet.

    Pokud Google účet ještě nemáte, aplikace vás provede jeho založením.

    Pokud Google účet už máte, můžete být vyzváni k aktualizaci nebo doplnění údajů.

    Jak se projeví, že se Google Pay v mobilním zařízení automaticky nastaví jako primární způsob platby?

    Při nakupování v aplikacích přes mobilní zařízení bude možné platit pomocí Google Pay bez dalšího potvrzování.

    Proto doporučujeme zvýšenou opatrnost při půjčování mobilního zařízení jiným osobám.

    Možnosti sjednání Clubcard kreditní karty Premium PLUS

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    Poskytovatelem úvěru je Home Credit, a.s.

    x