icon_search

    „Se mnou ušetříte až 4 % za nákupy v Tesco“

    Požádat o kartu icon_forward_link

    Výhody Clubcard kreditní karty Premium PLUS

    Další výhody

    • Bezúročné období až 51 dní

      Peníze stačí vrátit do 20. dne měsíce bezprostředně následujícího po nákupu, tj. při nákupu 1. srpna do 20. září, při nákupu na konci srpna také do 20. září. Neplatí pro splátky, převody peněz a výběry z bankomatů, na přepážkách bank i směnáren.

      Peníze stačí vrátit do 20. dne měsíce bezprostředně následujícího po nákupu, tj. při nákupu 1. srpna do 20. září, při nákupu na konci srpna také do 20. září. Neplatí pro splátky, převody peněz a výběry z bankomatů, na přepážkách bank i směnáren.

      Peníze stačí vrátit do 20. dne měsíce bezprostředně následujícího po nákupu, tj. při nákupu 1. srpna do 20. září, při nákupu na konci srpna také do 20. září. Neplatí pro splátky, převody peněz a výběry z bankomatů, na přepážkách bank i směnáren.

    • 1 výběr měsíčně zdarma

      Jednou za měsíc můžete vybrat z jakéhokoliv bankomatu nebo
      na přepážce banky či směnárny
      v ČR i v zahraničí zdarma.
      Na výběry z bankomatů se nevztahuje bezúročné období.

    • Nákup na splátky

      Umožňuje rozložení vybraného nákupu (nad částku 2 000 Kč) do splátkového kalendáře s jasně definovaným počtem a výší pevných splátek. Platí pouze pro nákupy uskutečněné v daném měsíci - zúčtovacím období.

      Více informací o nákupu na splátky najdete zde.

    • Převod peněz

      Ze své karty si můžete převést na účet jakoukoliv částku. K dispozici máte dvě možnosti převodu peněz: s volbou splátky, nebo bez.
      Na převod peněz se nevztahuje bezúročné období. Převést peníze si můžete zdarma v mobilní aplikaci Home Credit, na www.SpravceFinanci.cz nebo na čísle 542 100 200.

    1  /  X

    Vyberte si způsob vyřízení karty

    Zadejte osobní údaje

    Informace o kartě

    • Sazebník poplatků a odměn
    • Dva doklady totožnosti:

       

      Občan ČR: občanský průkaz a druhý doklad totožnosti (tj. řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, průkaz zdravotního pojištění nebo rodný list)

      Pokud nejste občan ČR: doklad o trvalém pobytu na území ČR, druhý doklad totožnosti (tj. řidičský průkaz, cestovní pas, zbrojní průkaz, průkaz zdravotního pojištění nebo rodný list)

       

      Údaje o zaměstnání/podnikání:

       

      ✓ Přesný název, adresu, telefonní číslo na pevnou linku, příp. mobilní telefon, číslo bankovního účtu a IČO.

      Připravte si také číslo vaší věrnostní Clubcard karty. Pokud věrnostní kartu obchodního řetězce Tesco nemáte, můžete si ji vyřídit na www.clubcard.cz

    • Měsíční splátku je třeba zaplatit tak, aby byla připsána na účet nejpozději do 20. dne následujícího měsíce od čerpání. Kolik máte zaplatit i kdy byla částka připsána na náš účet, se dozvíte vždy z aktuálního výpisu nebo na www.SpravceFinanci.cz.

      Peníze na kartu vracíte v měsíčních splátkách jedním z těchto způsobů:

      • Inkasem ze svého bankovního účtu (buď aktuální splátku, nebo i celou dlužnou částku)
      • Bankovním převodem ze svého běžného účtu v kterékoliv bance v ČR
      • Složenkou, kterou najdete ve svém výpisu
      • Kuponem na terminálech Sazky

      Měsíčně stačí splácet jen 4 % z nesplacené dlužné částky (min. 400 Kč). V případě, že budete využívat služby splátkových programů, bude součástí měsíční splátky také jedna splátka z každého splátkového programu. Celková měsíční splátka tak bude tvořena jejich součtem.

       

      Platba splátky inkasem z účtu

      Díky službě Inkaso splátky nebudete muset hlídat své splátky. Potřebná částka se každý měsíc odečte z vašeho bankovního účtu. Inkaso splátky si můžete zřídit kdykoliv během splácení nebo při sjednání nové smlouvy.

      Postup sjednání:

      1. Přihlásíte se na www.SpravceFinanci.cz nebo zavoláte na zákaznickou linku.
      2. Zadáte číslo účtu, ze kterého budete chtít peníze strhávat.
      3. Ve své bance pak dáte svolení k inkasu naším účtem číslo 2011 000 005/6000.

      Inkaso měsíční splátky i inkaso celkové dlužné částky k úhradě pro využití bezúročného období stojí 19 Kč měsíčně.

       

      Platby splátek přes terminály Sazky

      Vaše pravidelné měsíční splátky můžete platit jednoduše na terminálech Sazky.

      Ve svém výpisu najdete každý měsíc kupon, který stačí vytisknout a můžete jím zaplatit na všech terminálech Sazky po celé České republice, kromě těch umístěných na České poště, s. p. K dispozici máte více než 4 500 terminálů.

       

      Služba odklad splátky

      V průběhu používání karty si můžete požádat o jednorázové odložení splátky. Stačí před 20. dnem v měsíci zavolat na zákaznickou linku a my vám splátku o měsíc odložíme. Po dobu trvání odkladu splátky budeme částku vyčerpanou z karty nadále úročit běžným způsobem a z karty odečteme jednorázový poplatek 199 Kč. Odklad splátky neprodlužuje bezúročné období.

    • Limity na kartě

      Na kartě máte nastaveny tyto základní týdenní limity pro čerpání:

      • Pro výběry hotovosti 5 000 Kč.
      • Pro nákupy v obchodech až do výše částky, kterou máte aktuálně k dispozici.
      • Pro platby na internetu až do výše částky, kterou máte aktuálně k dispozici.
      • Pro vaši bezpečnost máte na kartě nastavený také denní limit 3 000 Kč na bezkontaktní transakce do 500 Kč (bez zadání PIN kódu), který si můžete nastavit až na 10 000 Kč.

      Limit se restartuje vždy o půlnoci nebo provedením transakce se zadáním PIN kódu. Po překročení denního limitu dojde k zamítnutí platby na terminálu a bude vám zaslána informační SMS, že je třeba transakci provést se zadáním PIN kódu. 

       

      Výši denního limitu pro bezkontaktní platby i nákupy na internetu si můžete kdykoliv snížit nebo zvýšit na zákaznické lince 542 100 200.

       

      Pojištění karty

      Dejte sbohem běžnému pojištění. Vsaďte na službu, která funguje! Ke své kartě si můžete sjednat pojištění, které vám pomůže vždy, když to budete potřebovat.

       

      SMS INFO

      Se službou SMS INFO budete mít pohyb svých peněz stále pod kontrolou. Po každé uskutečněné platbě, výběru z bankomatu nebo v momentě zaslání peněz z karty na běžný bankovní účet od nás obdržíte potvrzující SMS zprávu. Také vás budeme informovat, jakmile obdržíme platbu na náš účet. Z každé zprávy se navíc dozvíte, kolik máte ještě peněz k dispozici na své nákupy. Pokud službu SMS INFO ještě nevyužíváte, aktivujte si ji na www.SpravceFinanci.cz nebo na zákaznické lince 542 100 200.

       

      Odklad splátky

      Můžete si požádat o jednorázové odložení splátky. Stačí před 20. dnem v měsíci zavolat na zákaznickou linku 542 100 200 a my vám splátku o měsíc odložíme a odečteme jednorázový poplatek 199 Kč. Odklad splátky neprodlužuje bezúročné období.

    • Chráněné bezkontaktní platby

      Karta je vybavena bezkontaktní technologií pro rychlé, pohodlné a bezpečné platby. Můžete tak nakupovat bez potřeby zadání PIN kódu nebo vkládání karty do čtecího zařízení. Nákupy do 500 Kč lze platit pouhým přiložením karty k platebnímu terminálu a během několika málo vteřin je celá transakce dokončena.

      Po aktivaci karty musíte první platbu provést kontaktně (vložením karty do platebního terminálu a zadáním PIN kódu). Každou další platbu již můžete uhradit bezkontaktně. Platba je přitom stejně bezpečná jako při kontaktní transakci.

       

      3D Secure

      Vaše karta je pro platby na internetu zabezpečena prostřednictvím služby 3DSecure. Pro potvrzení nákupu u obchodníků, kteří jsou touto službou také zabezpečeni, budete vždy vyzváni k potvrzení nákupu prostřednictvím naší mobilní aplikace, případně k zadání jednorázového kódu z sms.

       

      Pomoc při reklamaci platby na internetu

      Pokud se vám při nákupu na internetu stane, že ne vlastním zaviněním neobdržíte zboží nebo služby, za které jste zaplatili, a s obchodníkem se vám nepodaří tuto situaci vyřešit, podáme vám pomocnou ruku. Na transakci kartou lze totiž podat reklamaci, a to i v případě duplicitní nebo chybné výše zaúčtované transakce. Obraťte se na nás, pomůžeme vám s navrácením vašich peněz zpět.

       

       

      Jak vaši kartu chránit?

       

      Chraňte kartu před poškozením

      Dejte pozor, aby se karta nepoškrábala nebo jinak nepoškodila, nevystavujte ji vysokým teplotám nebo magnetickým polím.

       

      Chraňte svůj PIN kód

      PIN kód znáte jen vy, nechte si ho pro sebe a v žádném případě jej nenoste spolu s kartou.

       

      Podpis

      Kartu hned vlastnoručně podepište do podpisového proužku na zadní straně. Doporučujeme tenký lihový fix, který je nesmazatelný.

    • Mobilní aplikace Home Credit

      V naší mobilní aplikaci okamžitě získáte všechny důležité informace o své Tesco kreditní kartě. Budete mít dokonalý přehled o svých útratách i historii platebních transakcí. Během pár vteřin si zobrazíte aktuální stav Clubcard bodů nebo převedete peníze na svůj bankovní účet.

       

      www.SpravceFinanci.cz

      Na www.SpravceFinanci.cz máte přehled o předepsaných a zaplacených splátkách i o všech transakcích na vaší  kartě. Víte, kolik máte peněz na své další nákupy a kolik jste za své nákupy získali Clubcard bodů. Najdete zde také svůj pravidelný měsíční výpis. Vidíte, jaké služby máte na své kartě aktivní a jaké další si můžete aktivovat.

       

      Jednoduše si zde nastavíte platby splátek inkasem, zvolíte typy výpisů nebo převedete peníze na účet. Díky dokonalému zabezpečení se k důvěrným informacím dostanete jen vy. Stačí se registrovat na www.SpravceFinanci.cz.

       

      Elektronický výpis

      Měsíční výpis vám budeme zdarma zasílat na váš e-mail, najdete jej také na www.SpravceFinanci.cz. Papírový výpis je zpoplatněn částkou 19 Kč.