icon_search

    Kde se dozvím stav svého bodového konta? Časté dotazy o Clubcard kreditní kartě Premium | Tesco Finanční služby

    Stav Vašeho bodového konta se dozvíte z vyúčtování Clubcard, na zákaznické lince Clubcard
    (tel. 800 222 555, Po - Pá 9.00 - 18.00 hod.) nebo na účtence k nákupu v TESCO. Informace o počtu bodů získaných za platby Clubcard kreditní kartou Premium vám ochotně sdělíme na zákaznické lince
    (tel. 542 100 200, Po-Pá 8.00 - 18.00 hod.) nebo je naleznete také ve svém měsíčním výpise ke kartě, který Vám pravidelně zašleme.

    Časté dotazy

    Možnosti sjednání Clubcard kreditní karty Premium PLUS

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    Poskytovatelem úvěru je Home Credit, a.s.

    x