icon_search

    Mám Clubcard kreditní kartu, resp. TESCO kreditní kartu s beruškou, ale přesto jsem se znovu zaregistroval do Clubcard. Co mám dělat? Časté dotazy o Clubcard kreditní kartě Premium | Tesco Finanční služby

    V případě, že jste se znovu zaregistroval do Clubcard nebo byste rád ke své kartě obdržel „klíčenky“ pro rodinné příslušníky, je potřeba po vyplnění a odevzdání registračního formuláře do Clubcard zavolat na zákaznickou linku Clubcard (800 222 555, Po - Pá 9 - 18.00 hod.) a požádat o sloučení účtů Clubcard a Clubcard kreditní karty, resp. TESCO kreditní karty.

    Časté dotazy

    Možnosti sjednání Clubcard kreditní karty Premium PLUS

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    Poskytovatelem úvěru je Home Credit, a.s.

    x