icon_search

    Pojištění TESCO

    Pojištění

    Vyberte si z nabídky pojištění ke kartě a získejte více pohodlí a bezpečí.

    Pojištění výdajů

    K vaší Clubcard kreditní kartě máte možnost uzavřít Pojištění výdajů, kterým zajistíte sebe a vaši rodinu v případě nepříznivých životních událostí, jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, ztráta zaměstnání či ukončení podnikání, přiznání invalidity nebo úmrtí.

    V těchto nenadálých situacích pojišťovna uhradí přímo vám nebo vaší rodině každý měsíc 2 000 Kč nebo jednorázově 50 000 Kč.

    Zvolit si můžete jeden z následujících balíčků podle vašich potřeb:

    Balíček PLUS poskytuje pojistné krytí pro případy:

    • pracovní neschopnosti následkem úrazu či nemoci
    • invalidity 3. stupně následkem úrazu či nemoci
    • smrti úrazem

    Balíček PREMIUM poskytuje pojistné krytí pro případy:

    • ztráty příjmu ze zaměstnání či podnikání
    • pracovní neschopnosti následkem úrazu či nemoci
    • invalidity 3. stupně následkem úrazu či nemoci
    • smrti úrazem

    Co hradí pojišťovna?

    Pojistné riziko Částka plnění
    pracovní neschopnost 2 000 Kč měsíčně
    ztráta zaměstnání /ukončení podnikání 2 000 Kč měsíčně
    invalidita 3. stupně 50 000 Kč jednorázově
    smrt úrazem 50 000 Kč jednorázově

     

    Pojištění zneužití karty

    Nakupujte bez obav, že vám kartu někdo ukradne a zneužije ji. Pojištění kryje finanční škodu vzniklou zneužitím karty při jejím odcizení nebo ztrátě, a to do 48 hodin před blokací karty. Pojištěni jste i v případě násilného trestného činu vedoucího k nucenému výběru a k odcizení hotovosti. Navíc pojištění uhradí i náklady na znovu pořízení mobilního
    telefonu, dokladů a klíčů odcizených spolu s kartou.

    Co hradí pojišťovna?

    Pojistná ochrana
    Částka plnění
    náhrada finanční škody vzniklé zneužitím karty až 4 000 Kč
    + poplatek za vydání nové karty
    náhrada odcizeného mobilního telefonu až 2 000 Kč
    náhrada ztracených/odcizených klíčů až 2 000 Kč
    náhrada ztracených/odcizených dokladů až 2 000 Kč

     

    Nastala pojistná událost?

    Volejte: 841 111 132 (Po-Pá 8:00-18:00 hod.)
    Mailujte: info@zdravi.cz
    Pište: Česká pojišťovna ZDRAVÍ, a. s., Litevská 1174/8, 100 05 Praha 10

    K nahlášení pojistné události použijte tiskopis "Oznámení pojistné události", který naleznete v sekci Dokumenty ke stažení, na www.zdravi.cz, www.homecredit.cz, nebo o něj můžete zažádat e-mailem, telefonicky i písemně poštou. Tiskopis jednoduše vyplníte a odešlete do pojišťovny.

    Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí pojistnou smlouvou a pojistnými podmínkami, které naleznete na www.zdravi.cz nebo www.homecredit.cz.

    Možnosti sjednání Clubcard kreditní karty Premium PLUS

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    x