icon_search

    Časté dotazy o rychlé půjčce na kartu

    Časté dotazy k Rychlé půjčce na kartu

    Dotazy k Rychlé půjčce na kartu
    Kdy začíná splácení úvěru?

    Datum první splátky je k 20. dni následujícího měsíce po vyplacení peněz na váš BU / po prvním čerpání z karty. Každý měsíc vám zašleme výpis z účtu, kde budou uvedeny údaje pro platbu.

    Jaké jsou podmínky pro získání úvěru?

    Pro získání úvěru musíte být fyzická osoba starší 18 let a musíte mít stálý příjem. Náš úvěr je určený osobám se stálým zdrojem příjmu, pro zaměstnance, důchodce i osoby samostatně výdělečně činné.

    Potřebuji ručitele?

    Ne, pro získání úvěru ručitele nevyžadujeme.

    Na jaký účel mohu úvěr využít?

    Čerpání úvěru není vázáno na žádný účel, peníze můžete použít na cokoliv.

    Jaké budu potřebovat doklady?

    Připravte si prosím platný občanský průkaz a jeden další doklad totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, zbrojní průkaz). Pokud jste zaměstnán nebo OSVČ, připravte si údaje o firmě - přesný název, adresu, telefon a IČO. Po schválení úvěru od vás budeme potřebovat kopie výše uvedených dokladů a v některých případech také Potvrzení o příjmu (např. Potvrzení o výši příjmu, výpisy z účtů, daňové přiznání, výměr důchodu, výplatní pásky s pracovní smlouvou, rozhodnutí o přiznání odměny pěstouna).

    Kolik si mohu půjčit?

    Výše úvěru je v rozmezí od 10 000 do 250 000 Kč.

    Jakým způsobem můžu peníze čerpat?

    Peněžní prostředky vám zašleme na bankovní účet vedený na vaše jméno. Nebo si můžete na prodejně Tesco vyzvednout úvěrovou kartu, kterou si peníze vyberete z bankomatu, případně můžete kartou nakupovat na internetu i v kamenných prodejnách.

    Co dělat při změně osobních údajů (např. příjmení, adresa)?

    Pokud došlo ke změně vašich údajů, je třeba nám změnu oznámit písemně, telefonicky či e-mailem. Pokud využíváte Správce financí, je možné změnu provést i v této aplikaci.

    Jakým způsobem lze splátku uhradit?

    Splátky můžete hradit buď bankovním převodem, prostřednictvím poštovní poukázky, kterou vám každý měsíc pošleme v měsíčním výpisu ke kartě, nebo pomocí QR kódu.

    Je možné změnit způsob úhrady splátek v průběhu splácení úvěru?

    Úvěr můžete splácet třemi způsoby - bankovním převodem, složenkou nebo pomocí QR kódu. Způsob je možné změnit kdykoliv, vždy je pouze nutné zaslat splátku na správný bankovní účet a se správným variabilním symbolem (bankovní účet i variabilní symbol najdete ve své úvěrové smlouvě).

    Jak je možné úvěr doplatit?

    Úvěr lze kdykoli doplatit, a to mimořádnou splátkou. Neplatíte za to žádné poplatky, doplacení úvěru je zcela zdarma. Úroky platíte pouze do doby dolacení. Pokud si přejete úvěr doplatit je nutné se obrátit na naši zákaznickou linku a nechat si dopočítat částku na doplacení smlouvy.

    Co mám dělat, pokud mi přišla upomínka, že jsem neuhradil/a splátku?

    Pokud jste platbu dosud neuhradili, zaplaťte prosím obratem celkovou částku uvedenou na upomínce. Pokud jste již měsíční splátku uhradili a byl vám vyčíslen poplatek za upomínku, je nutné jej do tří dnů od doručení upomínky uhradit.

    Je datum splatnosti shodné s datem, kdy odešlu peníze ze svého účtu, zaplatím složenku nebo využiji QR kód?

    Splátky je nutné hradit tak, aby platba byla připsána na našem účtu vždy k datu splatnosti. Při úhradě bankovním převodem proto doporučujeme platbu provést alespoň 3 pracovní dny před datem splatnosti, u složenky pak alespoň 5 pracovních dní před datem splatnosti. Platba QR kódem k nám dorazí ještě týž den.

    Kolik zaplatím za vyřízení úvěru?

    Za vyřízení úvěru neplatíte žádný poplatek, je zdarma.

    Má smysl žádat o úvěr, pokud jsem na důchodu?

    Má. Kritériem pro poskytnutí úvěru je stálý příjem/důchod, ze kterého budete schopen/ná pravidelně splácet, a splnění dalších podmínek při prověřování vaší schopnosti splácet.

    Mohu znovu čerpat peníze z karty?

    Ano, splacené peníze je možné čerpat opakovaně, a to převodem na bankovní účet v aplikací Správce financí, nebo na klientské lince, výběrem z bankomatu, platbou u obchodníka nebo platbou na internetu.

    Kolik musím měsíčně splácet?

    Stačí minimální splátka, která je pevně daná. V případě, že chcete poslat vyšší splátku, můžete si rychleji snížit dluh na kartě.

    Pokud mi nevyhovuje termín splátky, můžu si ho změnit?

    Ne, termín splátek je vždy k 20. dni v měsíci a tento termín není možné měnit. Splátku si po šesti měsících řádného a včasného splácení můžete jednorázově odložit.

    Pokud chci úvěrovou smlouvu zrušit, jak na to?

    Pokud se rozhodnete úvěr ukončit, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle 542 100 200. V případě, že to stihnete do měsíce od podpisu smlouvy, nebudete platit žádné sankce ani úroky.

    Možnosti sjednání Hotovostní půjčky

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    Poskytovatelem úvěru je Home Credit, a.s.

    x