icon_search

    POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET - KONSOLIDACE | TESCO FINANČNí SLUŽBY

    Spolehněte se na okamžitou pomoc při splácení

    Zapomeňte na nesmyslné výjimky. Ke svému úvěru si můžete sjednat pojištění, které se přizpůsobí vždy takové situaci, kterou právě řešíte a nenechá vás na holičkách!

    Sjednat si můžete pojištění schopnosti splácet, které vám pomůže i při malých problémech (např. při pracovní neschopnosti na 10 dnů).

    Pojištění poskytuje Maxima pojišťovna, a.s.

    • Při ztrátě zaměstnání vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek
    • Při pracovní neschopnosti vám pojišťovna vyplatí, nebo my odložíme, až 12 splátek
    • V případě invalidity nebo smrti vám pojišťovna doplatí celou půjčku
    • Za dobu hospitalizace pojišťovna zaplatí předepsané splátky

    Rozdíl oproti běžnému pojištění

    V případě, že se na váš případ pojištění nebude vztahovat, odložíme vám splátky až na 12 měsíců.

    Pomůžeme vám i při malých problémech (např. při pracovní neschopnosti na 10 dnů).

    Pomůžeme vám i když ukončíte zaměstnanecký poměr z vaší strany nebo dohodou.

    Součástí pojištění je odklad splátek

     

    Vyberte si balíček pojištění, který vám nejvíce vyhovuje:

    Pomoc+
    8,9 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
    Pojišťovna zaplatí Výše plnění
    Pracovní neschopnost měsíční splátka
    Ztráta zaměstnání nebo hospitalizace v důsledku úrazu měsíční splátka
    Invalidita zůstatek dluhu
    Smrt zůstatek dluhu

     

    Pomoc
    2,5 % z aktuální měsíční splátky bez úhrady za pojištění
    Pojišťovna zaplatí Výše plnění
    Hospitalizace v důsledku úrazu měsíční splátka
    Invalidita následkem úrazu zůstatek dluhu
    Smrt následkem úrazu zůstatek dluhu


    Jak si sjednat pojištění

    • Pro sjednání pojištění volejte 542 100 200
    • Pojištění si můžete sjednat při podpisu úvěrové smlouvy nebo kdykoliv později po telefonu
    • Úhrada za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce, kterou najdete ve svém splátkovém kalendáři

    Nastala pojistná událost?

    Škodní událost vyřizuje BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., pověřený Administrátor pojistných událostí.

    Volejte na: +420 542 527 528 (po–pá 8:00–18:00), volba 2
    Mailujte: czinfo@cardif.com
    Pište: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Plzeňská 3217/16, Smíchov, 150 00 Praha 5

    Jak postupovat při využití odkladu splátky

    • Vznik škodní události můžete nahlásit telefonicky nebo písemně
    • Doklady prokazující vznik události zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny
    • Doklady musí být doručeny na pojišťovnu nejpozději 5 pracovních dní před splatností splátky vašeho úvěru, při pozdějším doručení nemůže být odklad splátky nastaven
    • Po odložení splátky vás budeme sami kontaktovat s informacemi o dalším postupu

    Jak postupovat při hlášení pojistné události

    • Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky, písemně nebo e-mailem.
    • K nahlášení pojistné události použijte tiskopis Oznámení pojistné události.
    • Vyplněný tiskopis zašlete na výše uvedenou adresu pojišťovny.
    • Pokud pojišťovna vaši pojistnou událost uzná, bude pojistné plnění vyplácet na váš účet, který jste uvedl v tiskopisu „Oznámení pojistné události".

    Pravidla pro výplatu pojistného plnění se řídí Rámcovou pojistnou smlouvou HCRH platnou od 25. 5. 2018 (pojištění schopnosti splácet k hotovostním a spotřebitelským úvěrům), kterou najdete v části Dokumenty ke stažení.

    Možnosti sjednání Konsolidace

    Správce financí

    Potřebujete radu ohledně vaší smlouvy?

    x