icon_search

    Zákaznická podpora

    First version valid from 1. february 2020.

    Zavolejte: 800 222 555
    Napište: potravinyonline@itesco.cz

     

    CHAT ON-LINE

    Registrace a můj účet

    Jak se dozvím, jestli je služba Tesco Online nákupy dostupná i na mé adrese?

    Pro kontrolu dovážky zboží na Vaši adresu klikněte na následující odkaz Ověřte si dostupnost dodání a vložte Vaše poštovní směrovací číslo.

    Potřebuji Clubcard k tomu, abych se mohl/a registrovat?

    Ne, k nakupování na Tesco Online nákupy nepotřebujete Clubcard. Pokud máte Clubcard a přejete si dostávat Clubcard body za Vaše nákupy jako v Tesco obchodech, vložte prosím číslo Vaší Clubcard při registraci.

    Jaké osobní detaily musím poskytnout při registraci na Tesco Online nákupy?

    Pro registraci jsou povinné následující údaje:

    • E-mailová adresa
    • Adresa pro doručení nákupu
    • Přezdívka Vaší adresy (např. doma)
    • Telefonní číslo
    • Jméno a příjmení
    • Heslo
    • Číslo Clubcard (není povinné – číslo vložte v případě, že si přejete dostávat Clubcard body za Vaše nákupy)

    Jaká je věková hranice pro registraci na Tesco Online nákupy?

    K využití Služby je oprávněna pouze fyzická osoba starší 18 let, která souhlasí s Obchodními a Produktovými podmínkami, dá souhlas se zpracováním osobních údajů a řádně se zaregistruje na www.itesco.cz/potravinyonline/.

    Jak dlouhé by mělo být mé heslo?

    Heslo musí mít 8 - 15 znaků a může obsahovat číslice i písmena.

    Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

    Ne, při registraci nemusíte vkládat detaily vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší kartě před potvrzením objednávky (data budou zakódována a bezpečně uložena). Při platbě kartou při dovážce zboží nám nemusíte poskytovat žádné údaje o platební kartě.

    Mohu později měnit své osobní údaje? Jak je mohu změnit?

    Svoji adresu a telefonní číslo můžete změnit v sekci „Můj účet“. Pro změnu ostatních osobních údajů prosím volejte zákaznický servis.

    Je důležité aktualizovat své telefonní číslo?

    Ano, Vaše telefonní číslo je velmi důležité. Pokud Vás pracovník rozvážky zákazníkům, nebo zákaznický servis bude potřebovat kontaktovat ohledně Vašeho nákupu (např. pokud bude mít zpoždění), bude volat na Vámi uvedené číslo. Proto je velmi důležité, aby Vaše telefonní číslo bylo aktuální.

    Jak nakupovat

    Jak nakupovat s Tesco Online nákupy?

    Je 5 způsobů jak najít produkty, které si chcete koupit:

     

    • vyhledávání výrobků podle kategorií (např. pekárna), pro zobrazení dílčí části kategorie můžete použít filtr v horní části stránky
    • hledat výrobky za použití okna pro vyhledávání (nalezené produkty budou řazeny abecedně)
    • využití funkce Ostatní produkty ze stejné kategorie, která najde výrobky podobné Vámi vybranému produktu
    • využití funkce „Oblíbené“ – nástroj, který si pamatuje Vámi naposledy nakupované výrobky
    • využití funkce “Akce” – nástroj, který zobrazí seznam všech produktů, které jsou právě v akci. Pro zobrazení probíhajících akcí v jednotlivých kategoriích zvolte z nabídky kategorií v horní části stránky.

    Jak přidám produkty do svého košíku?

    Přidat výrobky můžete po celou dobu Vašeho nakupování.

    Výrobky můžou být nakupovány po kusech, nebo podle váhy. Některé mohou být nakupovány podle váhy i kusově.

     

    • Přidat počet kusů – stiskněte tlačítko „přidat“ pro přidání jednoho kusu do nákupního košíku. Do textového boxu můžete zadat i větší množství. Poté stiskněte tlačítko „přidat“.
    • Přidat množství podle váhy – stiskněte tlačítko „přidat“ pro přidání 100 g daného výrobku. Do textového boxu můžete také přímo zadat váhu produktu a stisknout tlačítko „přidat“.
    • Přidat počet kusů nebo přidat množství podle váhy – vyberte, jestli chcete přidat větší množství produktu podle váhy nebo podle počtu kusů. Pak se řiďte instrukcemi, uvedenými výše.

    Jak můžu urychlit mé nakupování?

    Nejrychlejší způsob nakupování je za použití „Oblíbených“. Po každém nákupu online jsou produkty, které jste nakoupili, uloženy do sekce „Oblíbených“ a budou tam při Vašem dalším přihlášení. Tak můžete velmi snadno najít produkty, které nakupujete pravidelně. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

     

    Můžete také vyzkoušet odkaz na Ostatní produkty ze stejné kategorie. Odkaz najdete u každého z produktů nalezených při použití vyhledávacího okna. Odkaz je také vedle každého výrobku ve Vašich „Oblíbených“. Po kliknutí na odkaz uvidíte výrobky, které jsou podobné nebo příbuzné hledanému produktu.

    Co znamená sekce „Oblíbené“?

    „Oblíbené“ je funkce, která si pamatuje položky, které jste nakoupili při Vašich předchozích nákupech online. Tyto se objeví v záložce „Oblíbené“, takže výrobky, které chcete nakoupit znova, můžete velmi rychle a jednoduše najít.

     

    Používání „Oblíbených“ je nejrychlejší cestou nakupování. Pokaždé když koupíte nějaký výrobek, je uložen mezi Vaše oblíbené položky, takže jej při Vašem příštím nákupu můžete velmi rychle a jednoduše najít. Stačí se pouze přihlásit do Vašeho účtu a jít do sekce „Oblíbené“.

    Kde najdu sekci „Oblíbené“?

    Poté co se přihlásíte, můžete vidět všechny Vaše oblíbené položky v sekci „Oblíbené“ v horní části obrazovky.

    Proč nejsou v mých „Oblíbených“ žádné produkty?

    Sekce „Oblíbené“ při Vašem účtu bude obsahovat produkty teprve poté, co dokončíte svůj první nákup online.

    Je možné vymazat některé produkty z „Oblíbených“?

    Bohužel, tato funkce není v současné době dostupná. Pracujeme na tom, abychom Vám tuto funkci mohli v budoucnosti nabídnout.

    Jak změním výrobky ve svém nákupním košíku?

    Změnu produktů provedete jednoduše ve Vašem nákupním košíku. Klikněte na tlačítko Prohlédnout košík na pravé straně ve spodní části obrazovky. Zde uvidíte všechny položky, které máte ve Vašem košíku a jejich množství.

     

    Najděte Vámi hledaný výrobek a klikněte na + nebo – podle toho, jestli chcete přidat nebo odebrat položky ve Vašem košíku.

    Změnit množství nebo vymazat produkt z Vašeho nákupního košíku můžete také přímo ve Vašem nákupním košíku na pravé straně obrazovky během Vašeho nákupu.

    Je bezpečné nakupovat online?

    Ano, nakupování s Tesco Potraviny on-line je bezpečné. Všechny Vaše údaje včetně údajů o platební kartě jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

    Všichni zaměstnanci, kteří se podílí na Vašem nákupu, dělají maximum pro to, abychom Vám mohli zajistit servis té nejvyšší kvality. Zaměstnanci, kteří za Vás vybírají produkty, jsou školeni, aby vždy vybírali produkty s nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu. Jsou školeni, aby pro Vás vybírali zboží stejné kvality, jako by ho vybírali sami sobě podle zásady: Koupil bych si to?

     

    Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Těžší produkty ukládáme do spodu, abychom předešli poničení ostatních výrobků. Přesně tak, jak byste to udělali i Vy při balení Vašeho nákupu.

    Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec. Tím zaručujeme, že Váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě.

    Vratné zálohované obaly

    Vratné zálohované obaly

    Ceny zboží ve vratných láhvích zahrnují i zálohu za tuto láhev ve výši 3 Kč za láhev. Zákazník může vrátit zálohované láhve a obdržet zpět zálohu v provozních hodinách kteréhokoli hypermarketu Tesco. Zálohované láhve není možno vracet přímo Pracovníkovi rozvozu zákazníkům, stejně tak není možné uplatnit kupon za vrácené láhve prostřednictvím Služby Potraviny online.

    Placení a pokladna

    Jak můžu zaplatit za svůj nákup?

    Můžete si vybrat buď platbu online, nebo platbu kartou u dveří. Bohužel za Váš nákup nemůžeme přijmout platbu v hotovosti.

    Jaký typ platebních karet mohu použít k placení?

    K placení za Váš nákup můžete použít debetní nebo kreditní platební kartu. Přijímáme následující typy karet:

     

    • Visa debit
    • Visa electron
    • Visa kreditní karta
    • Master Card
    • Maestro

    Je bezpečné platit online?

    Ano, nakupování s Tesco Online nákupy je bezpečné. Všechny Vaše údaje, včetně údajů o platební kartě, jsou bezpečně uchovány v souladu s českým zákonem o ochraně osobních údajů.

    Co je bezpečnostní kód?

    Bezpečnostní kód je důležitý k předejití zneužití Vaší platební karty. Nachází se vytištěný na zadní straně Vaší platební karty, ale není nikde vyražený, ani není součástí magnetického proužku. Toto číslo zná pouze osoba, která má kartu v ruce.

    Na většině karet tvoří tento bezpečnostní kód tři poslední číslice čísla zobrazeného na podpisovém proužku na zadní straně Vaší karty.

    Co je bezpečnostní kód?

    Nemohu přečíst svůj bezpečnostní kód.

    Pokud nemůžete přečíst bezpečnostní kód na Vaší platební kartě, kontaktujte prosím Vaši banku.

    Dostanu zákaznickou účtenku ke svému nákupu?

    Poté co potvrdíte Vaši objednávku, obdržíte od nás potvrzující e-mail se souhrnem Vašeho nákupu, množství nakoupených produktů a orientační cenou produktů.

    Pracovník rozvozu zákazníkům Vám při převzetí nákupu předá zákaznický účet s detaily o Vaší objednávce, produkty které jste si objednali, včetně náhradních výrobků a nedostupných produktů.

    Kdy zaplatím svůj online nákup?

    Částka za Váš nákup je z karty stažena až po doručení Vaší objednávky. To platí pro oba způsoby platby, tedy pro platbu u dveří při dodání i pro platbu online.

    Dostanu Clubcard body za svůj nákup?

    Ano, za Vaše online nákupy Vám bude připsán dvojnásobek bodů Clubcard. Například za nákup v hodnotě 1000 Kč získáte 200 Clubcard bodů místo 100.

    Je možné použít kupony a Clubcard poukázky k nákupu online?

    V současné době není bohužel možné použít ani kupony, ani Clubcard poukázky při Vašich nákupech online, ale tato možnost bude v budoucnu dostupná.

    Co se stane, když budu mít problém s platbou?

    Budete-li mít problém s placením, můžete zkusit použít jinou platební kartu.
    Pro platbu online: Náš tým na zákaznické lince se Vám ozve v momentě, kdy zaregistrujeme problém s Vaší platební kartou. Pracovník zákaznické linky Vás požádá o využití náhradní platební karty.
    Pro platbu při dodání: Pokud vznikne nějaký problém s platbou, můžete využít náhradní platební kartu, máte-li ji k dispozici.
    Bohužel, naši pracovníci rozvozu zákazníkům nemohou přijímat platby v hotovosti.

    Musím vkládat detaily mé platební karty?

    Pokud platíte online, požádáme Vás o vložení údajů o Vaší platební kartě. Tyto údaje budou zašifrované a bezpečně uchovávané. Při platbě kartou při dodání zboží nemusíte vkládat žádné detaily o Vaší platební kartě, ačkoliv Vaši kartu budete potřebovat mít u sebe v době dodání Vašeho nákupu.