Během nakupování online můžete zaškrtnout možnost povolení přidání náhradních produktů v případě, že vámi zvolený produkt nebude k dispozici. Možnost náhrady povolíte buď za konkrétní produkty, nebo za celý nákup. Pokud si nepřejete využít tuto možnost, nechte políčko nezaškrtnuté.
Jak povolit náhradní produkty? Přihlaste se a vytvořte objednávku. Pak přejděte do košíku a zaškrtněte pole „Povolit náhradní produkty”.
Při převzetí nákupu se můžete rozhodnout, zda chcete náhradní produkty přijmout. Odmítnuté náhradní produkty vraťte kurýrovi nebo našemu kolegovi ze služby Klikni+Vyzvedni. Pokud platíte kartou při převzetí, tyto produkty odečteme z celkové ceny objednávky. Pokud platíte online, vrátime vám peníze na účet.
Cena, značka a velikost balení náhradního produktu se mohou lišit od původního produktu v objednávce.
S potvrzením objednávky vám e-mailem pošleme shrnutí objednávky, v jehož horní části najdete seznam náhradních produktů včetně počtu kusů, jednotkové ceny a prodejní ceny.
Pokud neexistuje adekvátní náhradní produkt, nebudeme k objednávce nic přidávat a vy neplatíte nic navíc.