Během online nakupování můžete zaškrtnout možnost povolení přidání náhradních produktů v případě, že vámi zvolený produkt nebudeme mít k dispozici. Možnost náhrady povolíte buď za konkrétní produkty, nebo za celý nákup. Pokud si nepřejete této možnosti využít, nechte políčko nezaškrtnuté.
Při vyzvednutí nákupu se můžete rozhodnout, zda chcete náhradní produkty přijmout. Odmítnuté náhradní produkty vraťte kolegovi ze služby Klikni+Vyzvedni. Pokud platíte kartou při převzetí, tyto produkty odečteme z celkové ceny objednávky. Pokud platíte online, vrátíme vám peníze na účet. Cena, značka a velikost balení náhradního produktu se mohou lišit od původního produktu.
Společně s potvrzením objednávky vám e-mailem pošleme v den vyzvednutí také shrnutí objednávky, v jehož horní části najdete seznam náhradních produktů včetně počtu kusů, jednotkové ceny a prodejní ceny.
Pokud neexistuje adekvátní náhradní produkt, nebudeme k objednávce nic přidávat a vy neplatíte nic navíc.