Dáváme si záležet, abychom vám stále přinášeli pohodlné a bezpečné nakupování. Se službou Tesco Online nákupy se můžete těšit na všechny své oblíbené benefity i několik nových vylepšení.

 

Naší největší prioritou je ale stále zdraví vás i našich kolegů. Proto pro naše zákazníky pořád platí některá preventivní opatření. Pokud jste v karanténě, nezapomeňte si přečíst naše bezpečnostní pravidla.

 

Objednávejte online, vyberte si svůj čas doručení a my vám vše doneseme až ke dveřím.
Naše široká nabídka na vás už čeká!

Novinky od 1. června:

image/svg+xml

Objednávky vám opět
doručujeme až ke
dveřím.

image/svg+xml 100 kg

Navýšili jsme maximální
váhu objednávky z 80 kg
na 100 kg.

image/svg+xml

Je opět na vás, jestli
chcete mít svůj nákup
doručený v taškách.

image/svg+xml

Tašky a produkty,
o které nemáte zájem,
můžete vracet rovnou
řidiči.

 

Proč je lepší platit online?

 

Díky tomu, že platíte online, pomáháte omezovat osobní kontakt a zajistit bezpečnější nákupy pro všechny.

image/svg+xml

Placení online je
pohodlné, rychlé
a bezpečné.

icon/delivery_blue

Částku vám strhneme
až po převzetí zboží.

icon/delivery_blue copy

Omezujete kontakt
s řidičem a minimalizujete
riziko šíření viru.

Důležité informace pro zákazníky v karanténě

Abychom zamezili šíření infekce je velmi důležité důsledně dodržovat opatření při doručování vašich nákupů, pokud se nacházíte v karanténě. Abychom bezpečně chránili vaše zdraví i zdraví našich řidičů, žádáme vás o dodržování těchto několika základních kroků.
  • Prosím dejte nám v poznámce k nákupu vědět, pokud se nacházíte v karanténě.
  • Přijímáme pouze platby online za vaše objednávky. Je nám líto, ale pokud jste v karanténě a vybrali jste si možnost platby kartou u dveří při předání nákupu, vaše objednávka bude zrušena.
  • Prosím informujte řidiče o vaší karanténě telefonicky při domlouvání se na způsobu platby a místě předání zboží.
  • Prosím vyberte si možnost zabalení nákupu do tašek, minimalizujete tím osobní kontakt.
Děkujeme vám za respektování výše uvedeného postupu, který nám pomáhá poskytovat služby co nejvíce zákazníkům.

Všechny změny platí pro objednávky doručované od 1. 6. 2021 a později.

Potřebujete s něčím pomoct?

Naše zákaznické centrum můžete kontaktovat zdarma kdykoli od 7.00 do 23.00.
Rádi vám odpovíme na vaše otázky.
Pro co nejrychlejší vyřešení si nezapomeňte připravit číslo své objednávky a na zákaznické lince pak stiskněte dvojku.