icon_search

    Uvědomujeme si náročnost aktuální situace. Proto se chceme ujistit, že co nejvíce našich zákazníků bude mít k dispozici veškeré nezbytnosti a že Vám je budeme schopni doručit co nejbezpečněji. Abychom zamezili šíření koronaviru, přistoupili jsme k některým opatřením a změnám v rámci Tesco Online nákupů.

     

     

    Ověřte si, že telefonní kontakt uvedený ve Vašem Tesco účtu je stále aktuální


    V současné době je důležité omezovat osobní kontakt na minimum. Před dovezením nákupu se s Vámi proto řidič telefonicky domluví, kde Vám zanechá nákup a také Vám dá vědět, jestli je ve Vaší objednávce náhradní zboží. Pokud nebudete mít o některé alternativy zájem, můžete je telefonicky odmítnout a kurýr je z objednávky vyřadí. Popřípadě máte možnost vracet zboží také ve všech obchodech Tesco.

     

     

    Platební metody


    Momentálně u všech nových objednávek přijímáme pouze online platby. Pokud jste ovšem objednávku odeslali před 13. březnem a zvolili jste možnost platby u dveří, můžete výjimečně zaplatit i při doručení skrze speciální dokument „Dlužní úpis“. Popřípadě můžete svůj nákup zaplatit bankovním převodem do 7 dnů od data převzetí nákupu. 

    Z důvodu přetížení služby Tesco Online nákupy mohou v posledním kroku objednávky nastat komplikace s platbou. V takovém případě zkuste nákup dokončit v anonymním okně nebo v jiném prohlížeči.

     

     

    Omezení maximální hmotnosti objednávky


    Snažíme se zajistit naše služby co největšímu počtu zákazníků. Proto budou všechny nákupy, které byly odeslané či změněné 26. března a později, omezené na maximální hmotnost 80 kg na objednávku. Pokud potřebujete objednat velký rodinný nákup, tento limit by Vás neměl omezit.

    V případě, že tuto hmotnost překročíte, informujeme Vás o tom v průběhu objednávky.

     

     

    Omezení maximálního počtu produktů


    Aby měl každý možnost pořídit si veškeré nezbytnosti, omezili jsme v některých kategoriích počet produktů, které si můžete koupit. Tento maximální počet zakoupených produktů je uvedený vždy přímo u zboží. Pokud jste svůj online nákup zarezervovali před 14. březnem a překračuje stanovené limity, uděláme, co je v našich silách, abychom Vám doručili objednané množství. U některých produktů to však nebude možné kvůli aktuální snížené dostupnosti. I přes tuto situaci s některými položkami ale děláme vše proto, abychom byli co nejlépe zásobeni.

     

     

    Rezervace času doručení

    Vzhledem k většímu zájmu o online nákupy oproti běžnému stavu je většina nejbližších termínů doručení zarezervována. Je určitě vhodné vytvořit rezervaci s velkým předstihem, a to až po dobu tří následujících týdnů, kdy svoji objednávku můžete měnit do 23.00 hodin před dnem doručení.

     

     

    Náhrady


    Rádi bychom Vám doručili všechny objednané položky, ale v některých případech, kdy nemáme zboží k dispozici, Vám doručíme alternativu. Naši řidiči jsou pro doručení Vašich online nákupů klíčoví, proto je třeba v této nestandardní situaci eliminovat jejich osobní kontakt se zákazníky. Z tohoto důvodu můžete náhrady odmítnout buď telefonicky při hovoru s kurýrem, nebo je můžete vrátit v nejbližším obchodě Tesco.

     

     

    Všechny položky nákupu jsou doručené v taškách


    Abychom chránili naše řidiče a hlavně Vás, doporučujeme si v těchto dnech nechat online nákup zabalit do tašek. Tím eliminujete jakýkoliv osobní kontakt s Vašim objednaným zbožím.

    Důležité informace pro zákazníky v karanténě

    Držíme se usnesení Vlády České republiky a mimořádných opatření, proto náš řidič nemůže nákup doručit až k Vám do domu či bytu. Abychom byli v co největším bezpečí, je třeba, abyste dodržovali tyto jednoduché kroky.
    • Sdělte nám, pokud se nacházíte v karanténě nebo jste již nemocní. Tuto informaci nám můžete napsat do své online objednávky do poznámky pro doručení.
    • Nákup zaplaťte online při objednání. Momentálně nepřijímáme jiné způsoby platby.
    • Kurýr Vám zavolá, aby se s Vámi domluvil na způsobu a místě doručení objednávky. Ujišťujeme Vás, že nákup bude doručen bezpečně a v pořádku.
    • Zvolte možnost zabalení nákupu do papírových tašek, tím chráníte sebe i naše řidiče.

    Doufáme, že Vám tyto informace pomohly. Vynasnažíme se, aby byl Vás zážitek
    z nakupování co nejméně narušený.



    Naše zákaznická linka je momentálně přetížená. Prosíme Vás, abyste se na ni obraceli pouze v případech, kdy nenajdete informace na této stránce.

    Potřebujete s něčím pomoct?

    Zavolejte zdarma na naši Zákaznickou linku, každý den od 07:00 do 23:00 hod.
    Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
    Nebo nám napište na Online chat.