icon_search

    Velmi si vážíme vaší důvěry i toho, že dodržujete všechna bezpečnostní opatření. Chráníte tak sebe, ostatní zákazníky i naše řidiče. Děláme maximum pro to, abychom vám nákupy doručovali v co největším bezpečí – vrátili jsme se k nošení roušek, používáme dezinfekce a dodržujeme předepsané rozestupy.

     

    Dokud nám to současná situace umožní, budeme vaše nákupy doručovat až k vašim dveřím a lze platit kartou řidiči přímo při doručení. S přihlédnutím k aktuálnímu dění se však tato situace může změnit, a to buď plošně nebo v jednotlivých regionech. O těchto mimořádných lokálních omezeních vás budeme informovat na našich stránkách.


    Abychom vše společně zvládli, poprosíme vás, abyste i vy věnovali pozornost následujícím zásadám.

    Důležité informace pro zákazníky v karanténě

    Pokud se momentálně nacházíte v karanténě, poprosíme vás o dodržování následujících opatření. Ochrana zdraví vás i našich kolegů je pro nás na prvním místě. Myslete proto na pár základních kroků.
    • Dejte nám v poznámce k nákupu vědět, pokud se nacházíte v karanténě.
    • Pokud je to možné, plaťte online dopředu. Platba u dveří je sice opět možná, našim zákazníkům v karanténě ale doporučujeme zvolit online variantu.
    • Řidič vám dopředu zavolá a dohodne se s vámi na způsobu a místě předání zboží. Nezapomeňte ho informovat, že se nacházíte v karanténě. Váš nákup bude v každém případě doručený bezpečně.
    • Prosíme, vyberte možnost doručení nákupu v papírových taškách. Ochráníte tak sebe i řidiče.
    Díky dodržování těchto opatření jsme schopni poskytovat naše služby co možná největšímu počtu zákazníků.

    Mimořádná lokální omezení

    Vážení zákazníci,

    rádi bychom vás informovali o současných omezeních, která se týkají XX, YY a ZZ.
    V zájmu vaší bezpečnosti jsme v těchto oblastech dočasně přijali následující opatření:

    -   Momentálně nedoručujeme až ke dveřím.
    -   Není možné platit kartou při převzetí nákupu. Zvolte proto možnost online platby.


    Děkujeme za pochopení.

    Současná opatření, která stále platí ve všech rozvozových oblastech


    Záleží nám na tom, abychom bezpečně obsloužili co nejvíce zákazníků, proto následující opatření platí pro všechny rozvozové oblasti Tesco Online nákupů.

    Dodržujeme stále vysoké hygienické standardy nošením roušek a ochranných rukavic při doručení, používání antibakteriálních pomůcek pro dezinfekci rukou i terminálů a dodržování potřebných rozestupů.

     

     

    Maximální váha objednávky


    Abychom mohli naše služby nabídnout co nejvíce lidem, stále platí 80 kg limit na váhu objednávky. Toto omezení pouze brání přílišnému hromadění zásob, velký rodinný nákup se vám do stanovené váhy vejde s přehledem. Pokud by se vám přeci jen stalo, že limit překročíte, upozorníme vás na to v průběhu vytváření objednávky.

     

     

    Zkontrolujte si správnost telefonního čísla ve svém účtu


    Naši řidiči vám před doručením zavolají, aby se s vámi dohodli na doručení nákupu k vašim dveřím případně, kde ho mají zanechat. Automaticky se vás zeptají, zda nejste v osobní karanténě, aby vyhodnotili nejbezpečnější způsob doručení. Zároveň s vámi proberou náhrady, o které případně nebudete mít zájem.

     

     

    Doručení pouze v taškách


    Usilujeme o maximální ochranu vás i našich řidičů. Proto vás prosíme, abyste zvolili možnost doručení v nákupních taškách.
    Pomůžete tak k omezení přímého kontaktu se zbožím.

    Vše pro vaši spokojenost

    Všechny výhody, které vám přináší služba Tesco Online nákupy, stále platí. S ohledem na současnou situaci však může dojít k dočasným změnám. Prosíme kontrolujte průběžně naše webové stránky s informacemi o mimořádných omezeních.

    Doručení znovu ke všem dveřím

    Doručení znovu ke všem dveřím

    Tým Tesco Online nákupů se vždy snaží o co nejvyšší kvalitu služeb. Proto jsme moc rádi, že můžeme opět doručovat přímo ke dveřím našich zákazníků.

    Plaťte při převzetí nákupu

    Plaťte při převzetí nákupu

    Opět si můžete vybrat, jestli chcete platit online, nebo při převzetí objednávky. Vychutnejte si opět na maximum všechny výhody pohodlného online nakupování.

    Všechny změny platí pro objednávky uskutečněné od 8. 7. 2020 a později.

    Potřebujete s něčím pomoct?

    Zavolejte zdarma na naši Zákaznickou linku, každý den od 07:00 do 23:00 hod.
    Rádi zodpovíme všechny vaše dotazy.
    Nebo nám napište na Online chat.