Tyto webové stránky již nejsou optimalizovány pro Mozilla 5.0.
Obsah webových stránek se nemusí zobrazovat správně nebo mohou být omezeny některé funkce.
Nejlepšího zážitku dosáhnete, když použijete jeden z následujících prohlížečů:
Nákupem u nás v Tesco získáte body za každý svůj nákup. Více bodů znamená vyšší hodnotu poukázek, které dostanete. Použijte je při placení a nákup budete mít o to výhodnější. Poukázky můžete použít i přímo z mobilní aplikace nebo si je vytisknout z účtu Moje Clubcard.
Věrnostní program Tesco
Clubcard je věrnostní karta, která vás odměňuje za nakupování. Za každých 10 Kč získáte 1 bod. Poté, co během daného zúčtovacího období nasbíráte minimálně 600 bodů, obdržíte peněžní poukázky na nakupování v Tesco. Kromě toho můžete dostat i kupony na produkty, které nakupujete nejčastěji.
Jak mohu získat svou kartu Clubcard?
Existují dva způsoby, jak můžete získat svou Clubcard, a zaregistrovat se tak do našeho věrnostního programu:
1) Požádejte o kartu na informacích nebo u pokladny a dokončete svou registraci online na adrese https://itesco.cz/clubcard/ . Body z prvního nákupu se na kartu načtou automaticky.
2) Na informacích v obchodě vyplňte registrační formulář a předejte jej zpět našim kolegům.
Jaký je rozdíl mezi poukázkou a kuponem?
Kupony jsou slevy na vaše oblíbené produkty. Poukázky jsou peněžní slevy, které můžete použít při placení pro snížení ceny vašeho nákupu.
Kdy začnu sbírat body?
Body se na vaši kartu načtou s prvním nákupem, ale odměny obdržíte pouze pokud bude dokončena vaše registrace – to abychom měli k dispozici všechny potřebné údaje k zaslání odměn. Druhou podmínkou pro získání odměn je také minimum 600 Clubcard bodů za dané zúčtovací období.
Jaké jsou další výhody karty Clubcard?
Kromě poukázek a kuponů pravidelně nabízíme členům Clubcard slevy na vybrané produkty. Aby bylo nakupování s Clubcard ještě výhodnější, příležitostně obdržíte u pokladen kupony navíc. Stáhněte si naši Clubcard aplikaci do svého telefonu a získáte kupony navíc každý měsíc. Čekat vás budou také další překvapení, jako třeba kupon k vašim narozeninám.
Kdy za body, které jsem nasbíral/a, obdržím poukázky?
Za útratu 10 Kč získáte 1 bod. Až nasbíráte alespoň 600 bodů, obdržíte vyúčtování s poukázkami. Vyúčtování je zasláno až 4x ročně poštou nebo na email (podle preference zákazníka).
Jak mohu zjistit stav bodů na mém účtu?
Nejrychleji zjistíte stav svého konta online v účtu Moje Clubcard nebo v Clubcard mobilní aplikaci. Stav vašich bodů můžete najít i na účtence.
Co se stane s body, které nebyly převedeny na poukázky?
Pokud během daného období nenasbíráte alespoň 600 bodů, body budou převedeny do dalšího zúčtovacího období.
Ve kterých obchodech můžu používat svou Clubcard?
Svou Clubcard můžete využívat ve všech obchodech Tesco, při Tesco Online nákupech, nebo na čerpacích stanicích Tesco. Pokud si přejete sbírat Clubcard body i při nakupování online, přidejte si svou kartu v nastavení vašeho účtu pro Tesco Online nákupy na https://nakup.itesco.cz.
Můžu svou kartu Clubcard sdílet se svou rodinou?
Ano, celá vaše rodina může používat tutéž kartu a sbírat body na jeden účet.
Kde a jak mohu změnit způsob, jak mohu být kontaktován/a?
Přímo v mobilní aplikaci v nastavení profilu nebo po přihlášení se online do svého účtu Moje Clubcard. Zde můžete změnit svou adresu pro doručování a způsob, jakým vám zasíláme pravidelné vyúčtování.
Co když svou kartu Clubcard ztratím?
Buďte bez obav. V obchodě si vezmete novou kartu Clubcard a požádejte přes zákaznickou linku a spojení se ztracenou kartou. Spojte se se zákaznickou linkou pro ověření a předání nového čísla Clubcard, všechny body a poukázky Vám převedeme na novou kartu.
Účet Moje Clubcard
Díky účtu Moje Clubcard máte přehled o všech bodech a odměnách, které jste již získali. Jednoduše se zaregistrujte, nebo se přihlaste pomocí vašich přihlašovacích údajů na https://prihlaseni.itesco.cz a přidejte svou kartu Clubcard.
Jak se mohu do Moje Clubcard přihlásit?
Pokud již používáte Tesco Online nákupy, můžete stejné přihlašovací údaje použít pro účet Moje Clubcard. Nebo se můžete zaregistrovat a vytvořit si nový účet.
S čím vám může účet Moje Clubcard pomoci:
Jak můžu změnit své přihlašovací údaje?
Po přihlášení do online účtu Moje Clubcard můžete jednoduše změnit své údaje pro přihlášení a další osobní nastavení.
Nemůžu se přihlásit. Co mám dělat?
Pokud se nemůžete přihlásit a nepamatujete si své heslo, zašleme vám na váš e-mail odkaz, na kterém si můžete vytvořit heslo nové. Nebo nás můžete kontaktovat na zákaznické infolince přes kontaktní formulář a my vám rádi pomůžeme.
Clubcard mobilní aplikace
Díky Clubcard mobilní aplikaci už s sebou nemusíte nosit svou plastovou kartu Clubcard. Vaše odměny budete mít k dispozici neomezeně přímo ve vašem mobilním telefonu. V aplikaci najdete mimo jiné i přehled svých Clubcard bodů, otevírací hodiny každého obchodu Tesco ve vašem okolí a informace o probíhajících speciálních akcích a slevách.
Aplikaci pro Clubcard si můžete stáhnout v obchodu s aplikacemi – je k dispozici pro chytré telefony s operačním systémem Android 4.0 a novějším, iOS 7.0 a novějším:
Android: https://play.google.com/
iOS: https://itunes.apple.com/cz
Proč si stáhnout aplikaci Clubcard:
Které operační systémy tuto mobilní aplikaci podporují?
Aplikaci lze stáhnout na zařízení s operačním systémem Android 4.0 a novějším a iOS 7.0 a novějším.
Co když nemůžu naskenovat číslo čárového kódu Clubcard ze svého mobilního telefonu?
Scannery v obchodech mají někdy potíže při skenování kódů vašich kuponů z mobilní aplikace. Tento problém často vyřeší zvýšení jasu na displeji vašeho telefonu.
Je tato aplikace zdarma?
Ano. Stažení a používání Clubcard aplikace je zcela zdarma.
Kam se mohu obrátit s dotazy ohledně Clubcard aplikace?
S jakýmkoliv problémem vám rádi pomůžeme na bezplatné zákaznické infolince . Připravte si číslo karty Clubcard a údaje o mobilním telefonu (systém, verze systému a Clubcard aplikace, model telefonu, apod.)
Jak se zaregistrovat?
Potřebujete malou pomoc s registrací v Clubcard aplikaci? Mrkněte na náš krátký video návod.
Digitální poukázky
Nyní máte možnost přeměnit své body na digitální poukázky kdykoli, bez nutnosti čekat na standardní vyúčtování bodů. Body můžete přeměnit na digitální poukázky ihned když dosáhnete minimálně 600 bodů. Všechny vámi přeměněné digitální poukázky budou v hodnotě 30 Kč. V praxi to vypadá následovně: pokud máte 605 bodů, obdržíte dvě digitální poukázky v hodnotě 30 Kč a 5 bodů vám zůstane. Platnost takto vytvořené digitální poukázky je 3 měsíce. Pokud chcete využívat tento benefit, vaše kontaktní preference se změní automaticky na digitální. Berte, prosím, na vědomí, že všechny body, které vy sami nepřeměníte, budou automaticky přeměněny na peněžní poukázky v rámci vašeho vyúčtování. Pro využívání funkce přeměny bodů na digitální poukázky, prosím, aktualizujte svou aplikaci na verzi 3.3.4 a vyšší. Vámi přeměněné body na digitální poukázky nemohou být použity na dobití Tesco mobile kreditu.
Základní informace:
Přeměna bodů:
Použití digitálních poukázek
Co mám dělat, když…?
Nemějte strach, své odměny neztratíte. Všechny své kupony a poukázky najdete v mobilní aplikaci Clubcard nebo také online ve vašem účtu Moje Clubcard. Případně nás kontaktujte přes zákaznickou linku.
Pokud jste použili Clubcard a nedostali body za váš poslední nákup, pomůžeme vám na bezplatné zákaznickou infolinku.
Každý zákazník může věrnostní program Clubcard kdykoliv opustit prostřednictvím žádosti zaslané na e-mail tesco_cz@tesco.com nebo na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 18:00).
Pravidla použití kuponu a poukázek
Poukázka i kupon (dále společně jako „voucher“) Tesco CLUBCARD jsou vlastnictvím společnosti Tesco Stores ČR, a.s., Vršovická 1527/68b, 100 00 Praha 10, IČO: 45308314 (,,Tesco‘‘). Za nevyčerpatelnou hodnotu poukázek nebudou vráceny peníze. Vouchery nejsou určeny k prodeji a nejsou nijak převoditelné. Voucher můžete uplatnit pouze v obchodech společnosti Tesco v České republice. Zkopírované, poškozené nebo změněné vouchery nebudou akceptovány. Vouchery může použít pouze člen klubu, kterému byly vydány, a členové jeho společné domácnosti spolu s předložením klubové karty. Hodnota uvedená na voucherech se nevyplácí v hotovosti. Vouchery není možné uplatnit prostřednictvím služby Tesco online nákupy, na Tesco čerpacích stanicích a na nákup tabákových výrobků, alkoholu, počáteční kojenecké výživy, novin a časopisů a nákupních tašek. Použití voucherů se řídí Všeobecnými podmínkami členství Tesco CLUBCARD. Pokud zákazník využije CLUBCARD voucher k nákupu Tesco Mobile kreditu, polovina částky Tesco Mobile kreditu je standardní kredit s platností 180 dní od dobití a druhá polovina je bonusový kredit s platností 30 dní od dobití. Voucher je možné použít pouze s Clubcard, ke které byl vydán.
Nejčastěji pokládané otázky
Všechny podrobnosti o programu a benefitech naleznete na tomto webu nebo se obraťte na bezplatnou zákaznickou linku Clubcard, kde vám naši operátoři odpoví na všechny otázky.
Kartu získáte v prodejně Tesco nebo při online registraci přímo do mobilní aplikace Clubcard. Fyzickou kartu z obchodu registrujte online přes web nebo mobilní aplikaci. Karta je okamžitě připravená k použití.
Při každém placení nákupu nechte pokladní načíst čárový kód z vaší karty Clubcard (nebo mobilní aplikace). Za každých utracených 10 Kč z vašeho nákupu vám na váš účet připíšeme 1 bod. Body se vám na účet přičtou automaticky. Jakmile nasbíráte alespoň 600 bodů, pošleme vám peněžní poukázky na slevy dle vlastního výběru a slevové kupony na vybrané produkty. Vyúčtování obdržíte poštou nebo emailem, dle zvolených preference. Upravit je lze v mobilní aplikaci Clubcard v nastavení profilu.
Máte hned 3 možnosti. Aktuální stav bodů naleznete v mobilní aplikaci Clubcard. Také ji najdete na každé účtence z nákupu v obchodě Tesco. A můžete se obrátit na naši bezplatnou zákaznickou infolinku.
Pak vám bohužel žádné body na váš účet nebudou připočítány.
Kartu Clubcard můžete využít ve všech obchodech Tesco – tedy v supermarketech, hypermarketech, expresech i na čerpacích stanicích Tesco, stejně jako při online nákupech.
Pravidelné vyúčtování posíláme až 4x ročně formou dle zvolených preferencí, na email a do mobilní aplikace nebo poštou na adresu, kterou jste uvedli při registraci. Ověřte si proto prosím správnost vašich údajů, abychom vám vyúčtování mohli doručit. Změnu adresy můžete provést sami v mobilní aplikaci v nastavení. Doporučujeme zvolit digitální kontaktní preference, kdy vám vše zašleme do mobilní aplikace a budete mít své poukázky jako první. Změnu můžete provést v mobilní aplikaci v nastavení profilu.
Obraťte se na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář nebo kontaktujte naší bezplatnou zákaznickou linku Clubcard.