icon_search

    Využívejte sílu Clubcard naplno

    Díky aplikaci máte všechny výhody u sebe v mobilu

    Zjistěte více icon_forward_link
    Clubcard se opravdu vyplatí

    Clubcard se opravdu vyplatí

    Získejte Clubcard ještě dnes a užijete si všechny odměny, které pro vás máme připraveny. Personalizované kupony, peněžní poukázky nebo členské promo vám jistě udělají radost. Přidejte se k nám a nakupujte výhodněji.

    Využijte všech odměn, které vám Clubcard nabízí

    Své poukázky můžete spravovat i online

    Nákupem u nás v Tesco získáte body za každý svůj nákup. Více bodů znamená vyšší hodnotu poukázek, které dostanete. Použijte je při placení a nákup budete mít o to výhodnější. Poukázky můžete použít i přímo z mobilní aplikace nebo si je vytisknout z účtu Moje Clubcard.

    Zkontrolujte si své slevové poukázky
    Své poukázky můžete spravovat i online

    Spousta výhod s naší aplikací Clubcard

    Všechny Clubcard odměny máte při ruce, kdykoliv je budete chtít využít.

    Pravidelně získáte slevové kupony a další skvělá překvapení včetně dárku k narozeninám.

    Více o aplikaci
    Spousta výhod s naší aplikací Clubcard

    Často kladené dotazy

    Věrnostní program Tesco

    Clubcard je věrnostní karta

    Clubcard je věrnostní karta, která vás odměňuje za nakupování. Za každých 10 Kč získáte 1 bod. Poté, co během daného zúčtovacího období nasbíráte minimálně 600 bodů, obdržíte peněžní poukázky na nakupování v Tesco. Kromě toho můžete dostat i kupony na produkty, které nakupujete nejčastěji.


    Jak mohu získat svou kartu Clubcard?

    Existují dva způsoby, jak můžete získat svou Clubcard, a zaregistrovat se tak do našeho věrnostního programu:

    1) Požádejte o kartu na informacích nebo u pokladny a dokončete svou registraci online na adrese https://itesco.cz/clubcard/ . Body z prvního nákupu se na kartu načtou automaticky.

    2) Na informacích v obchodě vyplňte registrační formulář a předejte jej zpět našim kolegům.

     

    Jaký je rozdíl mezi poukázkou a kuponem?

    Kupony jsou slevy na vaše oblíbené produkty. Poukázky jsou peněžní slevy, které můžete použít při placení pro snížení ceny vašeho nákupu.

     

    Kdy začnu sbírat body?

    Body se na vaši kartu načtou s prvním nákupem, ale odměny obdržíte pouze pokud bude dokončena vaše registrace – to abychom měli k dispozici všechny potřebné údaje k zaslání odměn. Druhou podmínkou pro získání odměn je také minimum 600 Clubcard bodů za dané zúčtovací období.

     

    Jaké jsou další výhody karty Clubcard?

    Kromě poukázek a kuponů pravidelně nabízíme členům Clubcard slevy na vybrané produkty. Aby bylo nakupování s Clubcard ještě výhodnější, příležitostně obdržíte u pokladen kupony navíc. Stáhněte si naši Clubcard aplikaci do svého telefonu a získáte kupony navíc každý měsíc. Čekat vás budou také další překvapení, jako třeba kupon k vašim narozeninám.

     

    Kdy za body, které jsem nasbíral/a, obdržím poukázky?

    Za útratu 10 Kč získáte 1 bod. Až nasbíráte alespoň 600 bodů, obdržíte vyúčtování s poukázkami. Vyúčtování je zasláno až 4x ročně poštou nebo na email (podle preference zákazníka).

     

    Jak mohu zjistit stav bodů na mém účtu?

    Nejrychleji zjistíte stav svého konta online v účtu Moje Clubcard nebo v Clubcard mobilní aplikaci. Stav vašich bodů můžete najít i na účtence.

     

    Co se stane s body, které nebyly převedeny na poukázky?

    Pokud během daného období nenasbíráte alespoň 600 bodů, body budou převedeny do dalšího zúčtovacího období.

     

    Ve kterých obchodech můžu používat svou Clubcard?

    Svou Clubcard můžete využívat ve všech obchodech Tesco, při Tesco Online nákupech, nebo na čerpacích stanicích Tesco. Pokud si přejete sbírat Clubcard body i při nakupování online, přidejte si svou kartu v nastavení vašeho účtu pro Tesco Online nákupy na https://nakup.itesco.cz.

     

    Můžu svou kartu Clubcard sdílet se svou rodinou?

    Ano, celá vaše rodina může používat tutéž kartu a sbírat body na jeden účet.

     

    Kde a jak mohu změnit způsob, jak mohu být kontaktován/a?

    Přímo v mobilní aplikaci v nastavení profilu nebo po přihlášení se online do svého účtu Moje Clubcard. Zde můžete změnit svou adresu pro doručování a způsob, jakým vám zasíláme pravidelné vyúčtování. 

     

    Co když svou kartu Clubcard ztratím?

    Buďte bez obav. V obchodě si vezmete novou kartu Clubcard a požádejte přes zákaznickou linku a spojení se ztracenou kartou. Spojte se se zákaznickou linkou pro ověření a předání nového čísla Clubcard, všechny body a poukázky Vám převedeme na novou kartu.

    Účet Moje Clubcard

    Účet Moje Clubcard

    Díky účtu Moje Clubcard máte přehled o všech bodech a odměnách, které jste již získali. Jednoduše se zaregistrujte, nebo se přihlaste pomocí vašich přihlašovacích údajů na https://prihlaseni.itesco.cz a přidejte svou kartu Clubcard.


    Jak se mohu do Moje Clubcard přihlásit?

    Pokud již používáte Tesco Online nákupy, můžete stejné přihlašovací údaje použít pro účet Moje Clubcard. Nebo se můžete zaregistrovat a vytvořit si nový účet.

     

    S čím vám může účet Moje Clubcard pomoci:

    • spravovat vaše osobní údaje (změna adresy, marketingových preferencí, e-mailu)
    • změna kontaktních preferencí (poštou nebo elektronicky)
    • zobrazovat a tisknout platné poukázky a aktuální kupony
    • kontrolovat stav vašich bodů
    • zobrazit historii transakcí

     

    Jak můžu změnit své přihlašovací údaje?

    Po přihlášení do online účtu Moje Clubcard můžete jednoduše změnit své údaje pro přihlášení a další osobní nastavení.

     

    Nemůžu se přihlásit. Co mám dělat?

    Pokud se nemůžete přihlásit a nepamatujete si své heslo, zašleme vám na váš e-mail odkaz, na kterém si můžete vytvořit heslo nové. Nebo nás můžete kontaktovat na zákaznické infolince přes kontaktní formulář a my vám rádi pomůžeme.

    Clubcard mobilní aplikace

    Clubcard mobilní aplikace

    Díky Clubcard mobilní aplikaci už s sebou nemusíte nosit svou plastovou kartu Clubcard. Vaše odměny budete mít k dispozici neomezeně přímo ve vašem mobilním telefonu. V aplikaci najdete mimo jiné i přehled svých Clubcard bodů, otevírací hodiny každého obchodu Tesco ve vašem okolí a informace o probíhajících speciálních akcích a slevách.

    Aplikaci pro Clubcard si můžete stáhnout v obchodu s aplikacemi – je k dispozici pro chytré telefony s operačním systémem Android 4.0 a novějším, iOS 7.0 a novějším:

    Android: https://play.google.com/

    iOS: https://itunes.apple.com/cz

     

    Proč si stáhnout aplikaci Clubcard:

    • nemusíte s sebou nosit plastovou kartu Clubcard
    • můžete kdykoliv využít vaše poukázky a kupony
    • nabízí kupony navíc exkluzivně pouze pro uživatele aplikace
    • speciální překvapení pro uživatele aplikace (např. narozeninový kupon)
    • spravujete v ní všechny osobní údaje (změna adresy, , kontaktních a marketingových preferencí, e-mailu)
    • pomáhá vám udržovat přehled o všech aktuálních členských akcích
    • naviguje vás k nejbližšímu obchodu Tesco a nabízí informace o otevíracích hodinách

     

    Které operační systémy tuto mobilní aplikaci podporují?

    Aplikaci lze stáhnout na zařízení s operačním systémem Android 4.0 a novějším a iOS 7.0 a novějším.

     

    Co když nemůžu naskenovat číslo čárového kódu Clubcard ze svého mobilního telefonu?

    Scannery v obchodech mají někdy potíže při skenování kódů vašich kuponů z mobilní aplikace. Tento problém často vyřeší zvýšení jasu na displeji vašeho telefonu.

     

    Je tato aplikace zdarma?

    Ano. Stažení a používání Clubcard aplikace je zcela zdarma.

     

    Kam se mohu obrátit s dotazy ohledně Clubcard aplikace?

    S jakýmkoliv problémem vám rádi pomůžeme na bezplatné zákaznické infolince . Připravte si číslo karty Clubcard a údaje o mobilním telefonu (systém, verze systému a Clubcard aplikace, model telefonu, apod.)

     

    Jak se zaregistrovat?

    Potřebujete malou pomoc s registrací v Clubcard aplikaci? Mrkněte na náš krátký video návod.

     

    Digitální poukázky

    Nyní máte možnost přeměnit své body na digitální poukázky kdykoli, bez nutnosti čekat na standardní vyúčtování bodů. Body můžete přeměnit na digitální poukázky ihned když dosáhnete minimálně 600 bodů. Všechny vámi přeměněné digitální poukázky budou v hodnotě 30 Kč. V praxi to vypadá následovně: pokud máte 605 bodů, obdržíte dvě digitální poukázky v hodnotě 30 Kč a 5 bodů vám zůstane. Platnost takto vytvořené digitální poukázky je 3 měsíce. Pokud chcete využívat tento benefit, vaše kontaktní preference se změní automaticky na digitální. Berte, prosím, na vědomí, že všechny body, které vy sami nepřeměníte, budou automaticky přeměněny na peněžní poukázky v rámci vašeho vyúčtování. Pro využívání funkce přeměny bodů na digitální poukázky, prosím, aktualizujte svou aplikaci na verzi 3.3.4 a vyšší. Vámi přeměněné body na digitální poukázky nemohou být použity na dobití Tesco mobile kreditu.

     

    Základní informace:

    1. Co jsou digitální poukázky?
      Digitální poukázky je nová funkce dostupná od 15.5.2022. Umožňuje  vám přeměnit vaše nasbírané body na poukázky, aniž byste čekali na konec zúčtovacího období. Pokud jste nasbírali minimálně 600 bodů, můžete je přeměnit na digitální poukázky.
    1. Kde jsou digitální poukázky dostupné?
      Tento benefit je dostupný pouze v aplikaci Clubcard.
    1. Jaké jsou benefity digitálních poukázek?
      Při digitálních poukázkách máte vaše body přeměněny na poukázky mnohem rychleji než čekat na konec zúčtovacího období.
    1. Proč jsme vás přepli na digitální preferenci poté, co jste začali používat digitální poukázky?
      Nová funkce digitálních poukázek je dostupná pouze v aplikaci Clubcard, protože chceme chránit přírodu co nejvíce jak se dá a eliminovat používání papírové komunikace se zákazníky.
    2. Mohu se vrátit k papírovému vyúčtování pokud nejsem spokojený s digitální komunikací?
      Samozřejmě, se můžete rozhodnout jak uznáte za vhodné. Svoje kontaktní preference můžete změnit kdykoliv v aplikaci Clubcard nebo také v Můj Clubcard účet. Při každém dalším využití funkce digitálních poukázek bude tato preference opět změněna na digitální.

     

    Přeměna bodů:

    1. Kolik bodů potřebuji, abych je mohl přeměnit na digitální poukázky
      Potřebujete minimálně 600 bodů na vašem účtu Clubcard.
    1. Jaká je dostupná hodnota digitálních poukázek?
      Momentálně jsou digitální poukázky dostupné pouze v jedné nominální hodnotě 30 Kč.
    1. Kolik poukázek mohu přeměnit naráz?
      Aplikace automaticky vypočítá na kolik digitálních poukázek máte nárok na základě nasbíraných bodů. Např. když máte 700 bodů, obdržíte dvě poukázky v hodnotě 30 Kč a na účte vám zůstane 100 bodů.
    1. Mohu poukázky přeměnit zpět na body?
      Ne, to není možné. Když body přeměníte na digitální poukázky, nemohou být přeměněny zpět.
    1. Co se stane, když body nepřeměním na digitální poukázky, ale zúčtovací období skončilo?
      Záleží na tom, kolik bodů máte na konci zúčtovacího období. Pokud máte 600 a více bodů, tyto body budou přeměněny na klasické peněžní poukázky na základě aktuálních platných pravidel programu Clubcard a zbývající body se vám převedou do následujícího zúčtovacího období. Pokud máte méně než 600 bodů, tyto body zůstanou na vašem účtu a převedou se do nasledujícího zúčtovacího období.

     

    Použití digitálních poukázek

    1. Mohu použít digitální poukázky na dobití Tesco mobile kreditu?
      Ne, digitální poukázky nemohou být použity na dobíjení TM kreditu.
    1. Kolik poukázek mohu použít na jeden nákup?
      Můžete použít libovolné množství poukázek, pokud hodnota nákupu je vyšší než celková hodnota použitých poukázek, které chcete použít.
    1. Na co nemohu použít mé poukázky?
      Digitální poukázky nemůžete použít na stejné produkty jako naši klasickou poukázku. Přesné vymezení produktů, na které se jejich použití nevztahuje najdete v pravidlech a podmínkách programu Clubcard.
    1. Mohu poslat digitální poukázky přátelům nebo rodinným příslušníkům pokud jsem je přeměnil, ale nyní je nemohu uplatnit?
      Neměli byste digitální poukázky posílat nikomu jinému. Pokud používají stejné Clubcard číslo jako vy, mohou se přihlásit do mobilní aplikace a použít digitální poukázky přímo tam.
    1. Jaká je platnost digitálních poukázek?
      Platnost digitálních poukázek je vždy viditelná přímo na poukázce v aplikaci.
    1. Co se stane, pokud nestihnu uplatnit digitální poukázky?
      Stejně jako v případě klasických poukázek a kupónů, pokud digitální poukázky nepoužijete před vypršením platnosti, jednoduše vám z aplikace zmizí a nebudete je moci uplatnit.

    Co mám dělat, když…?

    Co mám dělat, když jsem ještě nedostal/a vyúčtování?

    Nemějte strach, své odměny neztratíte. Všechny své kupony a poukázky najdete v mobilní aplikaci Clubcard nebo také online ve vašem účtu Moje Clubcard. Případně nás kontaktujte přes zákaznickou linku.

    Co mám dělat, když jsem nedostal/a body za poslední nákup?

    Pokud jste použili Clubcard a nedostali body za váš poslední nákup, pomůžeme vám na bezplatné zákaznickou infolinku.

    Co mám dělat, když chci svou Clubcard zrušit?

    Každý zákazník může věrnostní program Clubcard kdykoliv opustit prostřednictvím žádosti zaslané na e-mail tesco_cz@tesco.com nebo na zákaznické infolince 800 222 555 (Po-Pá 8:00 – 18:00).

    Pravidla použití kuponu a poukázek

    Poukázka i kupon (dále společně jako „voucher“) Tesco CLUBCARD jsou vlastnictvím společnosti Tesco Stores ČR, a.s., Vršovická 1527/68b, 100 00 Praha 10, IČO: 45308314 (,,Tesco‘‘). Za nevyčerpatelnou hodnotu poukázek nebudou vráceny peníze. Vouchery nejsou určeny k prodeji a nejsou nijak převoditelné. Voucher můžete uplatnit pouze v obchodech společnosti Tesco v České republice. Zkopírované, poškozené nebo změněné vouchery nebudou akceptovány. Vouchery může použít pouze člen klubu, kterému byly vydány, a členové jeho společné domácnosti spolu s předložením klubové karty. Hodnota uvedená na voucherech se nevyplácí v hotovosti. Vouchery není možné uplatnit prostřednictvím služby Tesco online nákupy, na Tesco čerpacích stanicích a na nákup tabákových výrobků, alkoholu, počáteční kojenecké výživy, novin a časopisů a nákupních tašek. Použití voucherů se řídí Všeobecnými podmínkami členství Tesco CLUBCARD. Pokud zákazník využije CLUBCARD voucher k nákupu Tesco Mobile kreditu, polovina částky Tesco Mobile kreditu je standardní kredit s platností 180 dní od dobití a druhá polovina je bonusový kredit s platností 30 dní od dobití. Voucher je možné použít pouze s Clubcard, ke které byl vydán.

    Nejčastěji pokládané otázky

    Kde zjistím více informací o kartě Clubcard?

    Všechny podrobnosti o programu a benefitech naleznete na tomto webu nebo se obraťte na bezplatnou zákaznickou linku Clubcard,  kde vám naši operátoři odpoví na všechny otázky.

    Kdy mohu začít používat svoji kartu?

    Kartu získáte v prodejně Tesco nebo při online registraci přímo do mobilní aplikace Clubcard. Fyzickou kartu z obchodu registrujte online přes web nebo mobilní aplikaci. Karta je okamžitě připravená k použití.

    Jak mohu sbírat body?

    Při každém placení nákupu nechte pokladní načíst čárový kód z vaší karty Clubcard (nebo mobilní aplikace). Za každých utracených 10 Kč z vašeho nákupu vám na váš účet připíšeme 1 bod. Body se vám na účet přičtou automaticky. Jakmile nasbíráte alespoň 600 bodů, pošleme vám peněžní poukázky na slevy dle vlastního výběru a slevové kupony na vybrané produkty. Vyúčtování obdržíte poštou nebo emailem, dle zvolených preference. Upravit je lze v mobilní aplikaci Clubcard v nastavení profilu.

    Jak zjistím, kolik bodů mám na svém účtu?

    Máte hned 3 možnosti. Aktuální stav bodů naleznete v mobilní aplikaci Clubcard. Také ji najdete na každé účtence z nákupu v obchodě Tesco. A můžete se obrátit na naši bezplatnou zákaznickou infolinku.

    Co když při nákupu zapomenu kartu použít?

    Pak vám bohužel žádné body na váš účet nebudou připočítány.

    V kterých obchodech mohu kartu Clubcard použít?

    Kartu Clubcard můžete využít ve všech obchodech Tesco – tedy v supermarketech, hypermarketech, expresech i na čerpacích stanicích Tesco, stejně jako při online nákupech.

    Jak často mi bude chodit vyúčtování?

    Pravidelné vyúčtování posíláme až 4x ročně formou dle zvolených preferencí, na email a do mobilní aplikace nebo poštou na adresu, kterou jste uvedli při registraci. Ověřte si proto prosím správnost vašich údajů, abychom vám vyúčtování mohli doručit. Změnu adresy  můžete provést sami v mobilní aplikaci v nastavení. Doporučujeme zvolit digitální kontaktní preference, kdy vám vše zašleme do mobilní aplikace a budete mít své poukázky jako první. Změnu můžete provést v mobilní aplikaci v nastavení profilu.

    Co dělat, když mi nepřijde Clubcard vyúčtování?

    Obraťte se na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář nebo kontaktujte naší bezplatnou zákaznickou linku Clubcard.

    Stáhněte si aplikaci Clubcard nyní

    S aplikací Clubcard máte všechny výhody po ruce