iTesco.cz
Přihlásit se
Registrovat se
Najit obchod
Nápověda a často kladené otázky
Můj účet
English
Tesco Home
Nápověda
Menu
Často kladené otázky o službě Tesco online nákupy
Clubcard
Scan&Shop
Dokumenty
Clubcard
Věrnostní program Clubcard
Mobilní aplikace Clubcard
Co mám dělat, když...?
Clubcard kupóny
Okamžité digitální poukázky
Uplatňování poukázek a kuponů
Kontaktní formulář
Co mám dělat, když...?
Co mám dělat, když mi nedorazilo vyúčto
Co mám dělat, když se chci ohledně Clubcard zeptat na něco dalšího?
Co mám dělat, když se mi po posledním nákupu nenačetly body?
Co mám dělat, pokud jsem kartu Clubcard ztratil/a, nebo mi byla odcizena, a nemohu tak uplatnit poukázky, které mi přišly s vyúčtováním?
Co mám dělat, když se chci z věrnostního programu Clubcard odhlásit?