Částku za nákup strháváme ze zvolené karty až po převzetí nákupu, ale platební kartu kontrolujeme ještě před dokončením objednávky online. Pokud vaši kartu nepřijmeme, zkontrolujte své údaje, zopakujte platbu později, nebo zkuste zaplatit objednávku jinou kartu. Také můžete změnit platební metodu a zaplatit objednávku na dobírku.
Potřebujete poradit? Kontaktujte naši zákaznickou linku na tel.: 800 222 555. Jsme tu pro vás každý pracovní den od 8:00 do 23:00.
Před doručením objednávky platební kartu znovu zkontrolujeme. Pokud zjistíme, že na kartě není dostatek finančních prostředků, kontaktujeme vás s prosbou o změnu platební metody na platbu při doručení nákupu nebo o zrušení objednávky. Kurýr u sebe z bezpečnostních důvodů nenosí hotovost, proto platby v hotovosti nepřijímáme.
Pokud nastane problém s kartou během platby na dobírku, objednávku zrušíme. V takovém případě vám nebudeme účtovat žádné poplatky.