Pokud odstraníte uplatněný kupón nebo poukázku před dokončením objednávky, můžete slevu použít příště. Stav kupónu či poukázky se v aplikaci Clubcard vrátí na „neuplatněný“.
Pokud ale nedokončíte objednávku a kupón či poukázku necháte uplatněnou, nemůžete tuto slevu již použít pro jiný nákup. Stav kupónu či poukázky zůstane jako „uplatněný.“ Poté kupón či poukázka z aplikace zmizí. Své kupóny a poukázky můžete dostat zpět, pokud požádáfe o pomoc Zákaznické centrum na tel.: 800 222 555. Kupóny vám vrátíme jako e-kupóny na váš online Tesco účet. Peněžní poukázky proměníme zpět na body ve vaší Clubcard aplikaci.
Objednávku můžete zrušit jedním z následujících způsobů. Přihlaste se do svého účtu a klikněte na „Moje objednávky.“ Nebo se přihlaste do své aplikace Tesco Online nakupování a zrušte objevnávku tam. Pokud si nevíte rady, zavolejte nám na 800 222 555. Objednávku zrušíme společně.
Uplatněné kupóny a poukázky z takto zrušené objednávky v povoleném čase můžete použít při příští objednávce. Stav kupónu či poukázky se v aplikaci Clubcard vrátí na „neuplatněný“.