Pravidla a podmínky

Všeobecné obchodní podmínky Tesco Online nákupy

Verze platná od 30. dubna 2024

 

Tesco Online nákupy


společnosti Tesco Stores ČR a.s., se sídlem Vršovická 1527/68b, Praha 10 Vršovice 100 00, IČO: 45308314, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1377 (dále jen „Tesco“).

Služba Tesco Online nákupy

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) stanoví práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s využitím služby Tesco Online nákupy, dostupné prostřednictvím https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ (dále jen „Služba“) nebo také přes mobilní aplikaci Tesco Online nákupy. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

Na internetové stránce https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ  (dále jen „Webová stránka“) společnost Tesco prezentuje zboží, které zákazník může prostřednictvím Služby objednat a koupit. Zboží zobrazené na internetové stránce neregistrovanému uživateli se vztahuje k referenční prodejně Tesco a teprve v okamžiku řádné registrace je registrovanému uživateli zobrazeno zboží  dle provozovny přiřazené uživateli, společně s cenami pro Tesco Online nákupy,což představuje návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany společnosti Tesco.

Služba je určena výhradně jednotlivcům a domácnostem. K využití Služby je oprávněna pouze fyzická osoba starší 18 let, která souhlasí s VOPa řádně se zaregistruje ke Službě přes Webovou stránku https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ (dále jen „Zákazník“). Zákazníkem se nemůže stát právnická osoba nebo fyzická osoba – podnikatel (při koupi zboží jako podnikatel); mezi osobou mladší 18 let, právnickou osobou, nebo fyzickou osobou – podnikatelem a společností Tesco kupní smlouva v rámci internetového prodeje vůbec nevznikne.

Služba je zpoplatněna.

Registrace Zákazníka, uživatelský účet, Clubcard

Registrační formulář

Zákazník na základě vyplnění registračního formuláře na Webové stránce získá přístup do svého uživatelského rozhraní (dále jen “Uživatelský účet“). Pouze ze svého uživatelského účtu může Zákazník zadávat objednávky zboží.


Při registraci na Webové stránce a při objednávání zboží je Zákazník povinen uvést správné, přesné a pravdivé údaje. Zákazník se může do Služby registrovat pouze jednou, a to na základě první úspěšně ukončené registrace. Veškeré následné registrace, pokud mezi Zákazníkem a společností Tesco nebude existovat jiná dohoda, se považují za neplatné a kupní smlouva dle objednávky vytvořená z duplicitního účtu nevzniká, a to ani v případě, kdy taková objednávka bude elektronicky potvrzena Zákazníkovi na emailovou adresu jeho duplicitního účtu.

Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat, a to buď prostřednictvím zákaznické linky nebo přímo ve svém Uživatelském účtu. Údaje uvedené Zákazníkem v Uživatelském účtu a při objednání zboží jsou považovány společností Tesco za správné. Pro zrušení registrace je nutné kontaktovat zákaznickou linku. Opakované zakládání a rušení Uživatelských účtů Zákazníkem je považováno za podstatné porušení těchto VOP.

Zákazník bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti Tesco.

Clubcard

Zákazník registrovaný ve věrnostním programu společnosti Tesco Clubcard je při registraci na Webové stránce oprávněn uvést číslo své Clubcard. Zákazník, který Clubcard nemá, se stále může registrovat do služby Tesco Online nákupy a nakupovat bez Clubcard. V okamžiku, kdy probíhá platba za převzaté zboží, bude Zákazníkovi na jeho účet Clubcard připsán počet bodů odpovídající ceně převzatého zboží platné v okamžiku doručení. V případě, že v souladu s VOP Zákazník některé zboží nepřevezme, případně ve stanovené lhůtě zboží vrátí, bude mu z Clubcard odečten počet bodů odpovídající ceně vráceného zboží platné v okamžiku doručení.

Zrušení registrace

Společnost Tesco je oprávněna okamžitě pozastavit či zrušit registraci Zákazníka, pokud je zde důvodné podezření, že Zákazník porušuje tyto VOP anebo ustanovení právních předpisů, zneužívá Službu či jiné služby nebo poskytnuté výhody ze strany společnosti Tesco, a to jakýmkoliv způsobem, neoprávněně zasahuje do struktury webové stránky společnosti Tesco anebo ohrožuje její fungování. Registrace dále zaniká skončením poskytování Služby společností Tesco. Zánikem či zrušením registrace nejsou dotčena ta ustanovení VOP, která vzhledem ke své povaze přetrvávají. Zákazník může požádat o zrušení své registrace prostřednictvím některého ze způsobů dostupných na stránkách https://itesco.cz/kontakty/ nebo tak může učinit sám prostřednictvím mobilní aplikace Tesco Online nákupy po přihlášení a kliknutí na záložku “Trvalé uzavření účtu Tesco“.

Zabezpečení Uživatelského účtu

Během registrace si Zákazník vytvoří přístupová hesla ke svému Uživatelskému účtu. Zákazník je povinen uchovávat toto heslo v tajnosti a nesdílet ho s dalšími osobami. Zákazník nese plnou odpovědnost za veškeré úkony, které jsou z jeho Uživatelského účtu učiněny. Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu společnost Tesco informovat, pokud má jakékoli podezření na zneužití či zpřístupněné svého hesla třetí osobě. Společnost Tesco neodpovídá Zákazníkovi za škody, které mu vznikly v důsledku vyzrazení nebo zneužití jeho přístupového hesla.

Webová stránka

Ochrana práv duševního vlastnictví

Vlastníkem a provozovatelem Webové stránky je společnost Tesco, která je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů, oprávněna vykonávat majetková práva k této Webové stránce. Společnosti Tesco náleží veškerá autorská práva k vlastnímu obsahu, vizualizaci a designu Webové stránky včetně veškerých vyobrazení na těchto stránkách, jakož i k databázím tvořícím její obsah.


Fotografie Zboží zobrazeného na Webové stránce mají ilustrační charakter, používají se výhradně pro prezentaci Zboží a mohou se mírně lišit od skutečné podoby Zboží. 


Všechny informace uvedené na Webové stránce, včetně ochranných známek, fotografií, popisů a aplikací jsou chráněny právními předpisy. Každé jejich nepovolené použití, ať už úplné nebo částečné, představuje porušení právních předpisů.

Používání, správa a dostupnost Webové stránky společnosti Tesco

Každý, kdo navštíví https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ, je uživatelem těchto Webových stránek (dále jen „Uživatel“) a je povinen se při jejich používání řídit platnými právními předpisy, jednat v souladu s dobrými mravy a těmito VOP, nepoškozovat dobré jméno a práva společnosti Tesco ani práva ostatních Uživatelů.

Uživatel se zavazuje, že zejména nebude:

  1. užívat jak celek, tak i jednotlivé součásti Webové stránky jinak než pro vlastní potřebu, tj. zejména nebude nad rámec své potřeby kopírovat, stahovat a šířit obsah uvedených Webových stránek bez předchozího souhlasu jejich vlastníka;
  2. zasahovat jiným Uživatelům do užívání Webové stránky a jakýmkoli způsobem jim v užití této Webové stránky bránit, pokoušet se vniknout do Uživatelských účtů jiných Zákazníků;
  3. zakládat více Uživatelských účtů s úmyslem poškodit poskytovatele Služby, neoprávněně čerpat jednorázové výhody spojené s účtem Zákazníka nebo omezit přístup ke Službě jiným;
  4. zasahovat jakýmkoliv způsobem bez souhlasu společnosti Tesco do obsahu či technické podstaty Webové stránky;
  5. zasahovat do bezpečnosti Webové stránky;
  6. využívat Webové stránky pro rozesílání nevyžádaných zpráv (spam) a řetězových zpráv, zasílat na tyto stránky viry nebo jakékoli nebezpečné či škodlivé programy.


Společnost Tesco je oprávněna závadný obsah z Webové stránky odstranit a požadovat a vymáhat po Uživateli, který zneužitím Služby způsobil společnosti Tesco škodu, uhrazení této škody v plné výši. Škodou se rozumí jakákoli škoda způsobená společnosti Tesco, jiné společnosti skupiny Tesco nebo škoda, kterou vůči společnosti Tesco uplatnily třetí osoby, kterým v důsledku zneužití Služby Uživatelem vznikla škoda.

Společnost Tesco vyvíjí maximální úsilí ke zkvalitnění Služby a zajištění přesnosti, správnosti a aktuálnosti obsahu Webové stránky. Při používání Webové stránky může dojít k chybám nebo technickým problémům. V takovém případě, může Zákazník závadu nahlásit na zákaznické telefonické lince a společnost Tesco se pokusí závadu bez zbytečného odkladu odstranit.


Společnost Tesco si vyhrazuje právo omezit přístup Uživatelů k Webové stránce na dobu nezbytně nutnou k provedení oprav, údržby nebo upgradu systému či implementace nových prvků systému.

Zákazník souhlasí s tím, že společnost Tesco nenese odpovědnost za:

  1. technické obtíže, přerušení fungování Webové stránky;
  2. nekompatibilitu Webové stránky s koncovým zařízením, softwarem Zákazníka nebo s jeho připojením k síti elektronických komunikací;
  3. reklamu třetích stan prováděnou třetím subjektem prostřednictvím Webové stránky,
  4. chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webové stránky nebo v důsledku užití Webové stránky v rozporu s jejím účelem.


Společnost Tesco neodpovídá za jakoukoli škodu nebo ušlý zisk, který vznikl Zákazníkovi přímo nebo nepřímo v důsledku:

(a) přerušení fungování Webové stránky,

(b) neoprávněného zásahu Zákazníka nebo jakýchkoli třetích osob do Webové stránky

Dostupnost produktů, náhradní produkty a uzavření kupní smlouvy

Veškerá prezentace zboží umístěná na Webové stránce společnosti Tesco je informativního charakteru a společnost Tesco není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Dostupnost zboží prezentovaného na Webové stránce je vázána na skladové zásoby referenčního obchodu společnosti Tesco a společnost Tesco dostupnost veškerého zboží negarantuje.

Služba není určena k nákupu zboží pro podnikatelské účely. Z tohoto důvodu si společnost Tesco vyhrazuje právo odmítnout objednávku Zákazníka, pokud je podle všech okolností zřejmé, že jde o objednávku pro podnikatelské účely.

Zákazník si vytvoří nákupní seznam ze zboží, které společnost Tesco nabízí na Webové stránce. Vytvoření nákupního seznamu online znamená možnost vybrat si ve svém nákupním košíku produkty zobrazené na webové stránce https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ. Vytvoření nákupního seznamu neznamená objednání těchto produktů online, Uživatel není povinen nakoupit vybrané produkty.


Kupní smlouva mezi společností Tesco a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy společnost Tesco elektronicky potvrdí Zákazníkovi objednávku na jeho emailovou adresu uvedenou při registraci.

Zákazník je oprávněn změnit svou objednávku za podmínek uvedených v těchto VOP. Pokud Zákazník zadá změnu své objednávky (učiní návrh na změnu kupní smlouvy), může dojít ke změně ceny zboží dle cen platných v den změny objednávky (více viz čl. V. Cena zboží a platební podmínky).

Dostupnost produktů zobrazená na stránkách https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ  se může lišit od skutečné dostupnosti produktů na ploše konkrétního obchodu, ze kterého je objednávka expedována v den doručení, takže Tesco nezaručuje nepřetržitou dostupnost všech produktů. Za účelem zajištění co největší dostupnosti produktů co nejvyššímu počtu zákazníků, může Tesco zavést nákupní limity na určité položky, které si zákazník může zakoupit. V tomto případě si Zákazník nemůže vybrat vyšší počet nebo množství produktu, než je horní limit stanovený společností Tesco.

 

Pokud zboží vybrané Zákazníkem není k dispozici a pokud Zákazník uvedl, že chce obdržet náhradní produkty v případě, kdy vybrané produkty nejsou dostupné, společnost Tesco zasláním elektronického dodacího listu navrhne Zákazníkovi změnu obsahu kupní smlouvya vyvine maximální úsilí, aby při dodání zboží nabídlo jiné produkty, jejichž vlastnosti a cena se co nejvíce blíží Zákazníkem vybranému produktu. Během výběru produktů má Zákazník možnost vyjádřit souhlas či nesouhlas s nahrazením produktů, a to jak na úrovni jednotlivého produktu, tak na úrovni celého nákupního seznamu. Cena, velikost balení a značka náhradního produktu se mohou lišit od ceny, velikosti balení a značky Zákazníkem vybraného produktu. Při dodání budou tyto náhradní produkty  uvedeny v  elektronickém dodacím listu zaslaném v den doručení objednávky před jejím doručením.

 

V případě, že zboží objednané Zákazníkem po našem elektronickém potvrzení objednávky není nakonec dostupné nebo existuje jiný důvod, proč zboží nemůže být zákazníkovi doručeno a zákazník nedal souhlas s nahrazením vybraného produktu, Tesco si vyhrazuje právo zrušit objednávku v souvislosti s předmětným zbožím, které není dostupné,  nebo případně zrušit celou objednávku (kupní smlouvu), pokud žádné produkty nejsou dostupné a upravit konečnou cenu objednávky odečtením ceny zboží, které nebude společnost Tesco schopna dodat.

 

V případě, že Zákazník není spokojen s jakýmkoliv z náhradních produktů, může jej Zákazník vrátit řidiči, bez povinnosti za náhradní produkt zaplatit. Zákazník je také oprávněn od smlouvy do 14 dnů od zakoupení produktů odstoupit a dodané produkty vrátit bez udání konkrétního důvodu.


Zákazníkovi, který pro účely platby on-line předem poskytl detaily své platební karty, nebude částka za nepřevzaté zboží z platební karty odečtena.


Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Cena zboží a platební podmínky

Cena zboží

Aktuální cena zboží je uvedena na Webové stránce po přihlášení registrovaného Uživatele. Cena zboží na Webové stránce může být společností Tesco měněna, a to kdykoliv bez udání důvodu.

Cena zboží je Zákazníkovi sdělena vždy dopředu před uzavřením kupní smlouvy či před přijetím její změny, a to prostřednictvím Webové stránky. O kupní ceně zboží v příslušné objednávce bude Zákazník také informován při potvrzení této objednávky ze strany Tesco a také prostřednictvím elektronického dodacího listu zaslaného na registrovanou emailovou adresu Zákazníka.


V případě návrhu na změnu kupní smlouvy ze strany Zákazníka ve smyslu čl. VIII. těchto VOP, může být Zákazníkovi ze strany Tesco předložen návrh na změnu ceny zboží u dílčích položek v již uzavřené kupní smlouvě. Tento návrh na změnu ceny je protinávrhem Tesco k návrhu Zákazníka na změnu kupní smlouvy, přičemž Zákazník není povinen tento návrh Tesco akceptovat. V případě, že tento protinávrh Tesco nebude ze strany Zákazníka akceptován, zůstává kupní smlouva v platnosti v původním znění, a to včetně ceny zboží.

V případě, že protinávrh Tesco bude ze strany Zákazníka akceptován, dojde ke změně kupní smlouvy, a to včetně kupní ceny u zboží, u kterého Tesco učinilo protinávrh na změnu ceny. Výše uvedený postup se uplatní také v případě, že uvedené zboží není dostupné a zákazník nesouhlasil s doručením náhradního produktu/produktů. Kupní cena bude odpovídajícím způsobem upravena.

Zákazník má dále právo při doručení objednaného zboží navrhnout změnu kupní smlouvy společnosti Tesco a to tak, že některé a/nebo všechny objednané položky odmítne a společnost Tesco takový návrh Zákazníka na změnu kupní smlouvy bez dalšího akceptuje. Zákazník má rovněž právo postupovat podle článku X. těchto VOP (odstoupení od smlouvy).

Při objednávce zboží na váhu si společnost Tesco vyhrazuje právo na dodání zboží s přiměřenou hmotností odchylkou. V tomto případě může dojít ke změně ceny zboží v závislosti na této hmotností odchylce.

Pokud u zboží, jehož cena je určena podle váhy za měrnou jednotku a jehož povaha to umožňuje, Zákazník objedná počet kusů namísto váhového množství, společnost Tesco dodá požadovaný počet kusů. Cena pak bude stanovena podle váhy objednaného počtu kusů takového zboží.


Ceny zboží ve vratných zálohovaných obalech zahrnují i zálohu za tento obal. Informace o výši zálohy je uvedena u konkrétního produktu. Zákazník může vrátit zálohovaný obal a obdržet zpět zálohu v provozních hodinách hypermarketu Tesco. Zálohované obaly není možno vracet přímo řidiči rozvozu, stejně tak není možné uplatnit kupon za vrácené zálohované lahve prostřednictvím Služby.


Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Cena za dopravu zboží a manipulační poplatek

V ceně zboží není zahrnuta cena za dopravu zboží. Výše ceny za dopravu zboží je závislá na požadovaném čase doručení zboží. Informace o ceně za dopravu zboží bude Zákazníkovi dostupná v okamžiku vytváření objednávky přes Webovou stránku.


Pokud celková hodnota objednávky je nižší než 700 Kč je společnost Tesco oprávněna účtovat manipulační poplatek ve výši 80 Kč. Pokud je celková hodnota objednávky vyšší než uvedená částka, manipulační poplatek nebude účtován.

Platební podmínky

Cenu zboží, cenu za dopravu zboží a manipulační poplatek může Zákazník uhradit následujícím způsobem:

  1. On-line prostřednictvím těchto debetních/kreditních karet: Visa debit, Visa electron, Master Card, Maestro;
  2. Úhradou při dveřích Zákazníka – prostřednictvím těchto debetních/kreditních karet: Visa debit, Visa electron, Master Card, Maestro.


Za účelem snížení rizika neautorizovaného přístupu nebo zpřístupnění detailů platební karty Zákazníka budou tyto detaily zašifrovány.


Dnem doručení zboží proběhne plná autorizace platební karty a bance Zákazníka je zaslána žádost o blokaci částky odpovídající ceně objednaného zboží navýšené o 15 % z důvodu možných náhrad, přičemž banka pak ve prospěch společnosti Tesco uvolní pouze částku odpovídající ceně doručovaného zboží, které Zákazník převzal. V případě, že v souladu s VOP Zákazník svoji objednávku zruší, blokace podle předchozího odstavce bude uvolněna do několika pracovních dnů.

Zákazník bere na vědomí, že pokud za zboží hodlá platit platební kartou v režimu online, musí být provedena autorizace platební karty (zadání detailů platební karty) již v okamžiku zadání objednávky na Webové stránce.

Zákazník je povinen před uskutečněním objednávky ověřit, zda platnost jeho platební karty nevyprší přede dnem předpokládaného doručení objednaného zboží. V případě, že dnem doručení zboží bude platební karta Zákazníka neplatná, společnost Tesco zboží nedoručí.

V souladu s § 28 odst. 1 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty společnost Tesco nevystavuje daňové doklady. Společnost Tesco zašle Zákazníkovi dodací list v elektronické podobě na registrovanou emailovou adresu. Smlouva (případně změna Smlouvy), resp. Zákazníkem potvrzený dodací list je zároveň uložen v archivu společnosti Tesco a na žádost bude poskytnut Zákazníkovi.

Dostupnost zboží a nadlimitní objednávky

Z důvodu zajištění dostupnosti zboží co největšímu počtu zákazníků, může společnost Tesco předem stanovit maximální limity odběru položek zboží jedním Zákazníkem, které nesmí přesáhnout 100 kg. Tímto ustanovením však není dotčeno právo společnosti Tesco v případě individuální objednávky velkého množství zboží toto zboží nedodat, případně počet objednaných kusů omezit na rozumnou míru, pokud jedna objednávka překročí 100 kg. O nadlimitní objednávku se jedná vždy, pokud objednávka překročí hmotnost 100 kg. Objednávka velkého množství jednoho druhu zboží, je v dalších případech na rozumné úvaze společnosti Tesco, a to s přihlédnutím k ceně zboží, druhu, skladovým zásobám, možnostem dopravy apod. O nedoručení nadlimitní objednávky, či o jejím omezení ze strany společnosti Tesco bude zákazník vždy předem vyrozuměn.

Země původu, alergeny a zvláštní kategorie produktů

Země původu ovoce a zeleniny bude zákazníkovi sdělena v okamžiku dodání zboží uvedením na váhovém štítku zboží. Složení konkrétního druhu produktu, jako je rohlík 43g, rohlík 50g a chléb, budou zákazníkovi sděleny v okamžiku dodání zboží dle platné nabídky provozovny, která vyřizuje objednávku Zákazníka, uvedením na štítku daného zboží. Aktuální informace lze také získat na naší Informační lince na čísle 800 222 555, volba 2.

U ostatního zboží je složení, alergeny a výrobce dostupné přímo v popisu každého výrobku na webu.

Zadání, změna, zrušení objednávky Zákazníkem

Zákazník zadává svoji objednávku po svém zaregistrování prostřednictvím aplikace na Webové stránce. Změnu objednávky může Zákazník provést ze svého Uživatelského účtu, případně prostřednictvím zákaznické linky.

Zrušení, případně změnu objednávky může Zákazník prostřednictvím Uživatelského účtu provést nejpozději do 23:59 hod. dne předcházejícího dni, ve kterém má být zboží doručeno.

V případě, kdy je objednávka doručována ve stejný den, v jaký byla zadána, může zákazník zrušit nebo změnit objednávku:

  1. do 8:59, pokud je doba doručení objednávky mezi 13:00-18:00; nebo
  2. do 12:59, pokud je doba doručení objednávky mezi 18:00-22:00.

Dále má Zákazník právo zrušit celou objednávku ihned po doručení elektronického dodacího listu prostřednictvím zákaznické linky.

Společnost Tesco je oprávněna zrušit celou nebo část objednávky též z technických důvodů nebo technického výpadku Služby.

Doručení a převzetí, poplatek za nákupní tašky

Zákazník při objednávce zboží na Webové stránce zadává adresu místa doručení jím objednaného zboží v rámci České republiky. Zboží je doručeno k hlavnímu vstupnímu vchodu budovy, jejíž adresa byla uvedena v objednávce Zákazníka jako místo doručení.


Zákazník může požádat při zadávání objednávky prostřednictvím Webové stránky o doručení až do určitého patra, případně až do bytu. V takovém případě společnost Tesco, prostřednictvím řidiče, který objednávku doručuje, vyvine rozumné úsilí o doručení až do požadovaného místa, avšak musí být současně splněny následující předpoklady:

  1. řidič má povolení Zákazníka ke vstupu,
  2. vstupu nebrání žádná překážka, například zamčené vchodové dveře a
  3. řidič na místě doručení, s ohledem na všechny okolnosti, neshledá požadavek Zákazníka za nepřiměřený, případně zdraví ohrožující.


Společnost Tesco usiluje o doručení v požadovaném čase, avšak nenese žádnou odpovědnost za nedoručení včas, pokud toto bylo způsobeno skutečnostmi, které s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohla společnost Tesco bez vynaložení nepřiměřených nákladů ovlivnit.

Společnost Tesco je oprávněna prověřit věk Zákazníka zejména v souvislosti s prodejem alkoholických výrobků, a to nahlédnutím do Zákazníkova průkazu totožnosti. Nebude-li potřebný věk Zákazníka prokázán, společnost Tesco zboží nepředá, ledaže by zboží bylo předáno osobě, která výše uvedené podmínky splní.


V případě, že v dohodnutém čase a na místě určeném Zákazníkem nebude osoba způsobilá k převzetí zboží, zanechá řidič oznámení o uskutečněném pokusu o doručení a informaci, že pro opětovné doručení je Zákazník povinen kontaktovat zákaznickou linku.


Marným doručením není dotčeno právo společnosti Tesco požadovat a vymáhat cenu za poskytnutí dopravy zboží či manipulační poplatek. V případě požadavku Zákazníka na opětovné doručení Zákazník bere na vědomí, že společnost Tesco je mu oprávněna opětovně účtovat cenu za poskytnutí dopravy zboží a případně též manipulační poplatek.

Zboží je doručováno kterýkoli den v týdnu, včetně sobot a nedělí od 8.00 hod. do 22.00 hod.

Společnost Tesco nedoručuje zboží ve dnech 1. ledna, na Velikonoční pondělí, 8. května, 28. září, 28. října, 24. prosince, 25. prosince a 26. prosince. Po předcházejícím oznámení zveřejněném na webové stránce si společnost Tesco vyhrazuje právo určit další dny, kdy nebude zboží doručováno, kromě dnů uvedených v předchozí větě.

V případě zadávání své objednávky, má Zákazník na výběr ze dvou možností způsobu předání zboží:

  1. v nákupních taškách. Zákazníkovi bude v takovém případě účtován paušální poplatek za použití nákupních tašek pro uložení zboží, jehož výše je uvedena na Webové stránce a Zákazník je s aktuální výší seznámen vždy před odesláním objednávky; nebo
  2. bez nákupních tašek. Pultové maso, ryby, detergenty a další zboží, na které se vztahuje povinnost jejich balení z hygienických důvodů, nejsou předmětem zpoplatnění. Zákazník bude mít k dispozici dostatek času na převzetí veškerého zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Zákazník je oprávněn do 14 dnů ode dne převzetí zboží od kupní smlouvy odstoupit, a to bez udání důvodů. Odstoupení je možné i pro dílčí položky nákupu.


Zákazník bere na vědomí, že nelze odstoupit od smlouvy na zboží, které:

  1. podléhá rychlé zkáze (ovoce, zelenina, potraviny živočišného původu),
  2. bylo vyňato z obalu a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  3. bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím (kontaminováno jiným zbožím), a dále
  4. noviny, periodika nebo časopisy, zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud Zákazník porušil jejich původní obal.


Při vracení zboží Zákazník odpovídá pouze za snížení jeho hodnoty v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží včetně jeho funkčnosti.


Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy dostupného zde, který zašle poštou do sídla společnosti Tesco.


Odstoupí-li Zákazník od smlouvy, na své náklady zašle do sídla společnosti nebo předá v kterékoli prodejně společnosti Tesco bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od společnosti Tesco převzal. 


Odstoupí-li Zákazník od smlouvy, vrátí mu společnost Tesco bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijala, včetně nákladů na dodání, a to stejným způsobem, jakým je společnost Tesco od Zákazníka přijala. Společnost Tesco není povinna vrátit peněžní prostředky dříve, než jí Zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží společnosti Tesco odeslal.


Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je společnost Tesco oprávněna jednostranně započíst proti nároku Zákazníka na vrácení kupní ceny.


V případě, že Zákazník vrací zboží v prodejně Tesco, může mu být na jeho žádost vyplacena hotovost za vracené zboží, pokud se nedohodne na odběru jiného zboží náhradou za zboží vracené.

Zákazník bere na vědomí, že v případě vracení zboží podle tohoto článku je rozhodná cena, kterou Zákazník uhradil v okamžiku doručení vraceného zboží. Současně Zákazník bere na vědomí, že mu z jeho Clubcard bude odečten relevantní počet bodů. Ustanovením tohoto článku nejsou dotčena ta ustanovení VOP, která upravují nepřevzetí zboží z důvodu odlišné ceny nebo z důvodu doručení náhradního zboží za zboží nedostupné. Současně nejsou tímto článkem dotčena jakákoli práva a povinnosti Zákazníka, která mu vyplývají z obecně platných právních předpisů nebo VOP ve vztahu k uplatnění práv zákazníka z odpovědnosti za vady zboží (reklamace vadného zboží).

Zákazník bere rovněž na vědomí, že pokud vrácením zboží podle tohoto článku klesne hodnota nákupu pod finanční hranici určující uplatnění slevového kupónu, je společnost Tesco oprávněna nárokovat odpovídající výši slevového kupónu zpětně.


Při nákupu nového zboží z řady elektrospotřebičů jako jsou baterie, zářivky, výbojky apod. stejného typu lze bezplatně odevzdat starý kus elektrospotřebiče na kterékoli z našich prodejen (tj. kus za kus) kdykoli během provozní doby nebo je možné bezplatně předat přepravci vaše staré zařízení a my zajistíme je ho zpětný odběr.

Jedná-li se o spotřebiče, u něhož žádný z vnějších rozměrů nepřesahuje 25 cm, pak je možné tyto spotřebiče bez povinnosti nákupu bezplatně předat rovněž na kterékoli z našich prodejen.


Na každé baterii nebo akumulátoru byste měli najít toto označení „přeškrtnutou popelnicí“, které připomíná, že baterie nepatří do směsného odpadu, ale že musí být odevzdána na místa k tomu určená.


Pokud je navíc vyznačen pod symbolem přeškrtnuté popelnice symbol Pb, Cd nebo Hg, znamená to, že tyto baterie obsahují zvlášť nebezpečné prvky olovo, kadmium a rtuť.


Ekologickou likvidaci výrobků zajišťuje společnost ASEKOL, a.s., se sídlem Československého exilu 2062/8, 143 00 Praha 4. Další místa zpětného odběru a jiné informace je možné najít na stránkách kolektivního systému Asekol.

Reklamace

Společnost Tesco Zákazníkovi doporučuje, aby zboží, které je při převzetí poškozené, nepřevzal. Pokud se vady zboží projeví po převzetí, má Zákazník právo uplatnit reklamaci vadného zboží:

  1. v kterékoli prodejně společnosti Tesco s ohledem na prodávaný sortiment nebo;
  2. poštou do sídla společnosti Tesco nebo;
  3. zavoláním na zákaznickou linku +420 800222555 nebo;
  4. zasláním emailu na zákaznickou linku: tesco_cz@tesco.comnebo;
  5. vyplněním kontaktního formuláře nahttps://itesco.cz/kontakty/.


Zákazník bere na vědomí, že s ohledem na povahu Zboží, nemusí být ze strany společnosti Tesco jeho reklamaci vždy vyhověno, a to zejména v případě, že nevytkl zjevné vady Zboží při jeho předání (např. potraviny nebo při poškození ochranného obalu) a/nebo nepodaří-li se prokázat, že Zboží mělo vytýkané vady již při jeho předání.


Zákazník dále bere na vědomí, že u čerstvých potravin určených ke spotřebě do 24 hodin od doručení, je třeba reklamaci učinit do 24 hodin od doručení.


Neoznámí-li Zákazník vadu Zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.


Pokud není ve VOP dále uvedeno jinak, uplatní se při reklamaci ustanovení Reklamačního řádu.

Ochrana osobních údajů

Související ustanovení lze nalézt v příslušné části Zásad ochrany osobních údajů Tesco, které jsou dostupné prostřednictvím webové stránky společnosti Tesco na adrese: www.itesco.cz/ochrana-osobnich-udaju.

Služba „Klikni+Vyzvedni“

Popis a podmínky služby „Klikni+Vyzvedni“

Služba „Klikni+Vyzvedni“ je doplňkovou službou ke Službě. Služba „Klikni+Vyzvedni“ umožňuje Zákazníkům, aby si zboží objednané prostřednictvím Služby osobně vyzvedli ve Výdejním místě. Zákazník Služby tak má možnost volby mezi doručením zboží společností Tesco do jím požadovaného místa doručení nebo osobním vyzvednutím. Podmínkou využití služby „Klikni+Vyzvedni“ je její dostupnost pro Zákazníka. Služba „Klikni+Vyzvedni“ je dostupná pouze těm Zákazníkům, kteří podle místa registrace spadají do jednotlivých oblastí ČR, ve kterých je Služba dostupná („Výdejní místo“). Informaci o dostupnosti a o ceně služby „Klikni+Vyzvedni“ bude Zákazníkovi dostupná v okamžiku zadávání jednotlivých požadavků objednávky do webové aplikace Služby. Výdejní místo je zřetelně označeno logem služby „Klikni+Vyzvedni“. 


Pro službu „Klikni+Vyzvedni“ platí přiměřeně ustanovení těchto VOP, vyjma čl. IX Doručení a převzetí. Pokud jde o převzetí zboží v rámci služby Klikni+Vyzvedni, platí níže uvedené.

Převzetí zboží ve Výdejním místě

Zboží ve Výdejním místě je oprávněna převzít  osoba, která objednávku uskutečnila a která pracovníkovi výdeje sdělí číslo objednávky. Bez předložení čísla objednávky není možné zboží Zákazníkovi vydat. V případě, že pracovník výdeje má pochybnosti o oprávněnosti osoby k odběru zboží, je oprávněn po takové osobě požadovat předložení osobního dokladu za účelem prokázání věku a totožnosti. Pokud nebude oprávnění k převzetí prokázáno, společnost Tesco zboží nepředá.

 

Pokud zboží vybrané Zákazníkem není k dispozici a pokud Zákazník uvedl, že chce obdržet náhradní produkty v případě, kdy vybrané produkty nejsou dostupné, společnost Tesco zasláním elektronického dodacího listu navrhne Zákazníkovi změnu obsahu kupní smlouvy  a vyvine maximální úsilí, aby při dodání zboží nabídlo jiné produkty, jejichž vlastnosti a cena se co nejvíce blíží Zákazníkem vybranému produktu. Během výběru produktů má Zákazník možnost vyjádřit souhlas či nesouhlas s nahrazením produktů, a to jak na úrovni jednotlivého produktu, tak na úrovni celého nákupního seznamu. Cena, velikost balení a značka náhradního produktu se mohou lišit od ceny, velikosti balení a značky Zákazníkem vybraného produktu.

Při převzetí zboží Zákazníkem je Zákazník  oprávněn  zcela či částečně náhradní produkty odmítnout a společnost Tesco takový návrh Zákazníka na změnu kupní smlouvy bez dalšího akceptuje. Zákazník má rovněž právo postupovat dle článku X. těchto VOP (odstoupení od smlouvy). Zákazníkovi, který pro účely platby on-line předem poskytl detaily své platební karty, nebude částka za nepřevzaté zboží z platební karty odečtena. V případě, že zboží objednané Zákazníkem po našem elektronickém potvrzení objednávky, není nakonec dostupné nebo existuje jiný důvod, proč zboží nemůže být zákazníkovi připraveno k odběru a zákazník nedal souhlas s nahrazením vybraného produktu, Tesco si vyhrazuje právo zrušit objednávku v souvislosti s předmětným zbožím, které není dostupné, nebo případně zrušit celou objednávku (kupní smlouvu), pokud žádné produkty nejsou dostupné a upravit konečnou cenu objednávky odečtením ceny zboží, které nebude společnost Tesco schopna doručit.

Elektronické kupóny

Elektronický kupón (dále jen „e-kupón“ nebo „slevový kód“) je alfanumerický kód doručený Zákazníkovi prostřednictvím elektronické pošty, SMS nebo který Zákazník získá jiným způsobem (např. proklikem přes reklamní banner). E-kupón opravňuje Zákazníka ke slevě z konečné ceny nákupu uskutečněného prostřednictvím Služby. Použití e-kupónu se řídí VOP Služby a dále podmínkami spojenými s e-kupónem a komunikovanými Zákazníkovi.

Použití e-kupónu může být vázáno na splnění podmínek ze strany Zákazníka, např. na dosažení předem určené výše ceny nákupu, registrace do Služby v určitém časovém období apod. E-kupón je nepřenositelný, nelze ho směnit za hotovost, ani nezakládá právo na jiná plnění než plnění s e-kupónem spojená. Platnost e-kupónu je časově omezena. Po uplynutí lhůty platnosti e-kupónu nárok na uplatnění slevy bez náhrady zaniká.

E-kupon se uplatňuje zadáním kódu na příslušném místě během elektronického nákupu v sekci Platba. Oprávněnost získání e-kuponu může podléhat kontrole spočívající v předložení dokladu/zpětného potvrzení o oprávněnosti používání e-kuponu. Pokud nebude v konkrétním případě stanoveno jinak, platí, že v rámci jedné objednávky zadané prostřednictvím webové nebo mobilní aplikace Služby lze uplatnit pouze jeden e-kupón a dále že konkrétní e-kupón může být použit pouze jednou.

Uplatněním e-kupónu Zákazník souhlasí s pravidly a podmínkami jeho použití. V případě, že v okamžiku převzetí zboží bude změněna kupní smlouva mezi společností Tesco a Zákazníkem na odběr zboží za kupní cenu nižší, než která byla podmínkou pro uplatnění e-kupónu, nárok Zákazníka na získání slevy spojené s e-kupónem zaniká a Zákazníkovi je naúčtována cena v plné výši. 


Používáním e-kuponu Zákazník odpovídá společnosti Tesco, že je řádný a oprávněný příjemce/Zákazník a držitel e-kuponu a současně, že jej používá v dobré víře a nezneužívá jej. Vznikne-li důvodné podezření ze strany společnosti Tesco, že příjemce/Zákazník/držitel e-kupony získal jinak, než je uvedeno v těchto VOP (koupí, podvodem), zneužívá e-kupón nebo se dopouští jiného protiprávního jednání, společnost Tesco si vyhrazuje právo jednostranně odmítnout přijetí e-kuponu získaného či použitého v rozporu s těmito VOP nebo si vyhrazuje právo zrušit jakýkoli e-kupon. Společnost Tesco si vyhrazuje právo přijmout veškerá další opatření, která považuje za vhodná v takových případech.


Tesco nenese žádnou odpovědnost za případné zneužití e-kupónu, nemožnost jeho použití z důvodu technických problémů nebo z důvodu, že byl e-kupón Zákazníkovi zcizen. Zákazník nese plnou odpovědnost a důsledky vyplývající z nesprávného použití e-kupónu nebo z jeho sdílení s jinými osobami. E-kupón na dopravu zdarma neplatí pro službu Klikni+Vyzvedni.


Pro účely stanovení počtu bodů Clubcard, na které Zákazníkovi vzniká nárok, je rozhodující cena nákupu po slevě.

Společnost Tesco si vyhrazuje právo měnit, ukončit platnost všech e-kuponů nebo měnit jejich podmínky kdykoli bez předchozího upozornění Zákazníka.


Vyloučené
 zboží a / nebo služby


Některé výrobky a / nebo služby jsou vyloučeny z e-kupónových nabídek. Za e-kupóny nelze nakupovat tabák, tabákové výrobky, pohonné hmoty, kojeneckou stravu a léky na lékařský předpis (tzv. vyloučené zboží), ceniny (např. dálniční známky) a losy od společnosti Sazka. Společnost Tesco si vyhrazuje právo určit i jiné výrobky a / nebo služby, které mohou být vyloučeny. Každé takové vyloučené zboží a / nebo služby bude oznámeno na e-kupónu nebo bude zveřejněno na webových stránkách. Vyloučené zboží a / nebo služba se nezapočítávají do provedeného nákupního seznamu nebo nákupu a z toho důvodu se na něj nebude vztahovat žádná sleva.

Produkty Tesco Mobile

Poskytování služeb elektronických komunikací společností Tesco Mobile se řídí všeobecnými obchodními podmínkami, jejichž znění je dostupné na https://tescomobile.cz/vseobecne-podminky/

Ostatní ustanovení

V případě rozporu české a anglické verze VOP je rozhodující česká verze. Pokud některé ustanovení VOP bude shledáno příslušným soudem neplatné, neplatnost tohoto ustanovení nebude mít dopad na ostatní ustanovení VOP, která zůstávají platnými a účinnými. Jestliže společnost Tesco v případě jednotlivého nebo opakovaného porušování VOP neuplatnila svoje práva, která jí v důsledku porušení vznikla, v žádném případě to nelze považovat za vzdání se práva a neovlivňuje to práva společnosti Tesco toto plnění vymáhat.

Změny Všeobecných obchodních podmínek

Společnost Tesco je oprávněna kdykoli změnit VOP v přiměřeném rozsahu. O takové změně bude společnost Tesco informovat Zákazníky nejpozději 7 kalendářních dnů před dnem účinnosti nového znění VOP, a to prostřednictvím emailové adresy uvedené v Zákaznickém účtu. Pokud Zákazník nesouhlasí s novým zněním VOP, má možnost  zrušit svůj Zákaznický účet. Pokud tak neučiní do dne účinnosti nových VOP, má se za to, že se změnou souhlasí a bude se těmito VOP řídit. Zákazník je vždy oprávněn zrušit svůj Zákaznický účet a zároveň není povinen Službu využít.

Závěrečná ustanovení

Tyto VOP, stejně jako veškeré závazky vzniklé v důsledku užití Služby se řídí českým právním řádem. Řešení případných sporů je plně v jurisdikci soudu České republiky místně příslušného podle sídla společnosti Tesco. V případě nespokojenosti se Zákazník může se svým podnětem obrátit na společnost Tesco prostřednictvím kontaktů služby zákaznické podpory, případně se obrátit na orgán státního dozoru, např. Českou obchodní inspekci.

Toto znění VOP se vztahuje na veškeré objednávky vytvořené po účinnosti těchto VOP a také na objednávky, které byly postupem dle těchto VOP Zákazníkem změněny po datu účinnosti těchto VOP.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se Zákazník může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může Zákazník spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce: www.coi.cz.

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kontaktní údaje zákaznické podpory

Služba:  https://nakup.itesco.cz/groceries/cs

Zákaznickou linku lze kontaktovat

  1. zavoláním na tel.číslo +420 800222555 nebo;
  2. zasláním emailu na tesco_cz@tesco.com

 nebo;

  1. vyplněním kontaktního formuláře na https://itesco.cz/kontakty/.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 30. 4. 2024

 

V Praze, dne 30. 4. 2024

Všeobecné obchodní podmínky programu Clubcard

(dále jen jako „všeobecné podmínky“)


Verze platná od 2. května 2023

 

Všeobecná ustanovení

Věrnostní program Tesco Clubcard je vlastněn a provozován společností Tesco Stores ČR a.s., se sídlem Vršovická 1527/68b, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČ: 45308314, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 1377 (dále jako „společnost Tesco“). Věrnostní program Tesco Clubcard je určen zákazníkům obchodního řetězce Tesco a uživatelům služeb Tesco Online nákupy a umožňuje jim shromažďovat body na osobním účtu za nákupy v prodejnách Tesco v České republice nebo prostřednictvím služby Tesco Online nákupy (dále jako „program Clubcard“ nebo „program“). Na základě získaných bodů může Tesco zákazníkům čas od času poskytnout různé odměny a rovněž může Členům poskytnout další výhody. Další informace o programu Clubcard jsou k dispozici na internetových stránkách programu Clubcard https://www.itesco.cz/clubcard/, na informační přepážce každého obchodu, na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 nebo na e-mailové adrese tesco_cz@tesco.com 

Členství v programu Clubcard

Programu se mohou účastnit všechny fyzické osoby starší 18 let s doručovací adresou na území České republiky, které souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami (dále jen jako „Člen“). Právnické osoby a fyzické osoby – podnikatelé se programu účastnit nemohou. Lze užívat pouze jeden účet Clubcard, vícenásobné členství není možné. Registrací do programu Clubcard zákazník souhlasí s všeobecnými podmínkami členství a prohlašuje, že se s nimi seznámil.

Používání karty Clubcard

Po registraci může zákazník dle svého přání obdržet fyzickou kartu (dále jen jako „karta Clubcard“). V případě registrace online nebo prostřednictvím mobilní aplikace apod. – bude karta Clubcard Členovi poskytnuta jen v elektronické podobě, a to v Clubcard mobilní aplikaci. Každá karta Clubcard – jak hmotná, tak digitální – má své unikátní číslo, které je přiděleno Členovi. Užívání karty Clubcard je považováno za vyjádření souhlasu s těmito všeobecnými podmínkami. Karta Clubcard je vlastnictvím společnosti Tesco a je určena ke sbírání bodů za nákupy. Smí ji užívat pouze Člen a karta nesmí být prodána za účelem finančního zisku. Kartu Clubcard mohou používat pouze koncoví uživatelé - spotřebitelé. Pokud má být vydán daňový doklad - faktura, Clubcard nelze při této transakci použít. Vzhledem k tomu, že společnost Tesco je maloobchodník a nabízí zboží koncovým spotřebitelům, vyhrazuje si právo odečíst z Členova osobního účtu Clubcard všechny body, které byly získány za nákupy určené k obchodním účelům.


Společnost Tesco si rovněž vyhrazuje právo pozastavit nebo ukončit Členovi členství v programu Clubcard, a to v případě, že existuje důvodné podezření, že nákupy uskutečněné Členem jsou určeny pro obchodní účely (z hlediska objemu nákupů) a nikoliv pro osobní spotřebu. Společnost Tesco si vyhrazuje právo odečíst body z Členova osobního účtu Clubcard body a pozastavit nebo ukončit jeho členství v programu Clubcard i v případě, kdy existuje důvodné podezření, že došlo k jakýmkoli jiným podvodným nebo neoprávněným aktivitám, nebo z jakéhokoli jiného důvodu, který společnost Tesco považuje za porušení těchto všeobecných podmínek nebo dobrých mravů a svých etických standardů.


Kartu Clubcard lze používat jen v provozovnách společnosti Tesco a provozovnách jejích smluvních partnerů. V provozovnách smluvních partnerů mohou platit odlišné podmínky. Přejete-li si zjistit více podrobností, obraťte se, prosím, na dané partnery.

Dojde-li ke ztrátě karty Clubcard, obraťte se na zákaznickou linku, kde můžete požádat o novou kartu a nechat si sloučit body s body z Vaší ztracené karty na Váš Clubcard účet. Abyste mohli požádat o novou kartu a nechat si sloučit body s body ze ztracené karty, bude potřebovat údaje o původní kartě Clubcard a její číslo.

Pokud číslo své původní karty neznáte, naši kolegové na zákaznické lince Vám po ověření údajů pomohou. Takto propojit dvě karty je možné pouze v případě, že ztracenou kartu a kartu nově aktivovanou vlastní jedna a tatáž osoba. Pokud nedojde k naplnění této podmínky, Tesco si vyhrazuje právo neautorizované body vymazat.

Sbírání bodů

Aby bylo možné sbírat body za nákup a využívat případné další benefity Clubcard, musí být každý Člen nejprve řádně zaregistrovaný a musí používat Clubcard registrovanou v jeho Účtu Clubcard při placení v obchodech Tesco anebo prostřednictvím služby Tesco Online nákupy. Registraci je možné uskutečnit prostřednictvím internetových stránek Tesco, aplikace Clubcard nebo zákaznické linky.

Body získané různými kartami Clubcard registrovaným k jednomu účtu Moje Clubcard, se budou sčítat na tomto účtu. Body Clubcard lze také sbírat na základě dalších podmínek, které budou doplňovat tyto všeobecné podmínky, v aktuálním znění.

V případě, že nedojde k řádné a úplné registraci karty Clubcard do účtu Moje Clubcard, nebude možno na tuto kartu Clubcard sbírat body. Společnost Tesco si vyhrazuje právo neregistrované a anonymní karty Clubcard zneplatnit a zároveň neposkytovat Clubcard body.


Minimální hodnota nákupu, za kterou jsou přiděleny body, činí 10 Kč. Za každých utracených 10 Kč bude na účet připsán 1 bod. Hodnota 1 bodu činí 0,1 Kč. Společnost Tesco si vyhrazuje právo stanovit maximální hodnotu nákupu, za níž budou body přiděleny.


Společnost Tesco si vyhrazuje právo tyto přepočítací koeficienty kdykoli změnit a každá takováto změna nabývá účinnosti datem zveřejnění na internetových stránkách https://www.itesco.cz/clubcard/ and https://itesco.cz/pravidla-a-podminky/.


Body jsou zaznamenávány na osobním účtu Člena a celkový součet bodů získaných Členem je uveden na dokladu o nákupu nebo v mobilní aplikaci Tesco Clubcard či v účtu Moje Clubcard.  Body nelze převést na jiného Člena.

Pokud nedojde k přidělení bodů na účet po předložení karty Clubcard na pokladně, má Člen právo tuto skutečnost neprodleně po nákupu reklamovat, a to na informační přepážce téhož obchodu společnosti Tesco po předložení potvrzení nebo jiného dokladu dokazujícího nákup. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě, že zákazník nepředloží kartu Clubcard, body nelze později započítat a reklamace nebude brána v potaz. 

V případě vrácení již zakoupeného výrobku v rámci služby "Nevhodné nákupy" budou body získané za nákup tohoto výrobku automaticky odečteny.


Body nebudou připsány za nákup: (i) tabákových výrobků a elektronických cigaret, (ii) počáteční kojenecké výživy, (iii) novin a časopisů, (iv) zálohových plateb za vratné láhve a obaly, (v) jízdenek na MHD, (vi) operace provedené přes Sazka terminál, (vii) dálniční známky, (viii) nákupní tašky. Tyto výrobky jsou také vyloučeny z použití kupónů a slevových poukázek.  Společnost Tesco si vyhrazuje právo určit další produkty, za jejichž nákup nebude v budoucnu možné sbírat body. Platby týkající se produktů a služeb Tesco Finančních služeb (včetně plateb, dobíjení mobilního kreditu, mezinárodních převodů peněz, bankovních, pojišťovnických a cestovních produktů) rovněž nejsou zahrnuty do sběru bodů, pokud u konkrétních produktů a služeb nebo propagace s nimi spojené není uvedeno jinak.

Aktuální seznam výrobků a služeb, na které se sběr bodů nevztahuje, najdete na www.clubcard.cz

Body nasbírané na osobním účtu nenabývají peněžní hodnoty, dokud je buďto Člen v mobilní aplikaci Clubcard, nebo Tesco na konci období vyhrazeného pro jejich sběr, nepromění na poukázky.

Odměny

Nashromážděné body se převádí na odměny. Odměny ve formě Clubcard poukázek budou zaslány všem Členům, kteří v příslušném období nasbírali minimální požadovaný počet bodů, pokud si je na kupony nepřevedl již sám Člen v mobilní aplikaci Clubcard.


Minimální počet nasbíraných bodů potřebných k získání Clubcard poukázek prostřednictvím vyúčtování Tesco a termín nejbližšího vyúčtování jsou dostupné na www.clubcard.cz  a na zákaznické lince 800 222 555. Celková hodnota Clubcard poukázek ve vyúčtování se odvíjí od aktuálního počtu nasbíraných a neutracených bodů zaokrouhlených na násobky padesáti.

Počet bodů, který přesahuje násobek padesáti, se automaticky převádí do dalšího období, jakož i body těch Členů, kteří za dané období nenasbírali minimální počet bodů pro získání Clubcard poukázky. Hodnotu uvedenou na Clubcard poukázkách nelze vyplatit v hotovosti. Za nevyčerpanou hodnotu Clubcard poukázek nebudou vráceny peníze, lze ji však převést do dalšího období.

Poukázky Clubcard nelze směnit za hotovost. Právo na odměnu za zakoupené zboží, jakož i poukázky Clubcard, jsou nepřenosné a tedy nepřevoditelné. Společnost Tesco si vyhrazuje právo odmítnout Clubcard poukázky, které vykazují znaky manipulace a/nebo poškození.


Zákazníci mohou dostávat rovněž dodatečné Clubcard kupóny, které je možné uplatňovat stejným způsobem jako ostatní Clubcard poukázky. Tesco si vyhrazuje právo samostatně rozhodnout o počtu takových kupónů adresovaných zákazníkům v průběhu kalendářního roku.

Dále mohou Členové dostávat dodatečné kupóny na podkladkách ihned po platbě za nákup. Tyto dodatečné kupóny nelze použít v Tesco On-line nákupech a na Tesco čerpacích stanicích. Společnost Tesco si vyhrazuje právo měnit způsoby pro uplatnění nasbíraných bodů.

K přijímání odměn je řádně oprávněn pouze Člen. Ten smí odměny využívat pouze v dobré víře.


Pokud Člen uplatní, pokusí se uplatnit nebo pobídne k uplatnění odměn, aby získal slevy, na které nemá on nebo třetí strana nárok, může se dopouštět protiprávního jednání.

Má-li společnost Tesco podezření, že jsou jakékoli odměny využívány protiprávně nebo v rozporu s jejich původním účelem, může odmítnout nebo zrušit veškeré dotčené odměny a/nebo body. Společnost Tesco si vyhrazuje právo podniknout jakékoli další kroky, které v takových případech uzná za vhodné. Odměny jakkoli distribuované nebo uvedené do oběhu bez písemného souhlasu společnosti Tesco, zejména na internetových stránkách či sociálních sítích, nejsou platné a mohou být okamžitě odmítnuty nebo zrušeny.

Účet Moje Clubcard

Členové mají možnost registrovat svou kartu Clubcard na internetových stránkách Clubcard www.clubcard.cz  a získat přístup k dalším službám a funkcím v rámci účtu Moje Clubcard, například sledování získaných bodů, elektronické aktualizaci osobních údajů, přehledu transakcí uskutečněných prostřednictvím karty Clubcard za aktuální a dvě předchozí zúčtovací období, elektronickému přístupu k aktivním odměnám s možností jejich následného vytištění, možnosti změnit preferovaný kontakt a udělení dodatečného marketingového souhlasu. K založení účtu Moje Clubcard je nutná e-mailová adresa.

Po registraci získají Členové individuální přístup do účtu Moje Clubcard, do nějž se přihlásí pomocí e-mailové adresy a hesla.

Společnost Tesco může na dobu určitou či neurčitou omezit nebo zablokovat funkce Členova účtu Moje Clubcard, a to v případě, že Člen poruší podmínky jeho používání nebo existuje-li důvodné podezření, že do něj vstupují neoprávněné osoby. Za účelem odebrání přístupu do účtu Moje Clubcard se, prosím, obraťte na zákaznickou linku nebo zákaznické oddělení Tesco.

Mobilní aplikace Tesco Clubcard

Členové si mohou mobilní aplikaci Tesco Clubcard bezplatně stáhnout prostřednictvím mobilního zařízení opatřeného operačním systémem Android 5.0 a novějším nebo iOS 11.0 a novějším.  Mobilní aplikace Tesco Clubcard je zdarma dostupná ke stažení v oficiálních obchodech Google Play (Android) a App Store (iOS). Mobilní aplikace Tesco Clubcard využívá datový přenos a její používání Členem může být zatíženo poplatky v souladu s ceníkem příslušného operátora. Mobilní aplikace Tesco Clubcard umožňuje přístup ke službám a funkcím účtu Moje Clubcard, skenování karty Clubcard a její používání v elektronické podobě, jakož i využívání odměn v elektronické podobě.

Reklamace

Veškeré případné reklamace týkající se připsání bodů na kartu Clubcard musí být provedeny při nákupu, ke kterému se připisování bodů vztahuje. Na pozdější reklamace týkající se připsání bodů nebude brán zřetel. V případě, že Člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká. Na základě zákazníkovy úspěšné reklamace mohou být body za nedoručené Clubcard poukázky převedeny do dalšího období. Společnost Tesco neručí za doručení jakýchkoliv zásilek Členům programu Clubcard doručovatelem zásilek. O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s programem Clubcard rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco.  Se svými námitkami, stížnostmi a reklamacemi ohledně připsání bodů za nákupy zboží a služeb od smluvních partnerů je Člen programu Clubcard povinen se obrátit přímo na tohoto partnera. Společnost Tesco za závazky partnera neručí a jakákoli odpovědnost společnosti Tesco za služby smluvního partnera je vyloučena.

V případech, kdy Člen odstoupí od smlouvy týkající se zboží, za které byly v rámci programu Clubcard uděleny body, může společnost Tesco odečíst body z účtu Člena, a to v hodnotě vráceného zboží v souladu s přepočtenou hodnotou, podle které byly vypočteny.

Ochrana osobních údajů

Související ustanovení lze nalézt v příslušné části Zásad ochrany osobních údajů společnosti Tesco, které jsou dostupné na internetových stránkách společnosti Tesco na adrese https://itesco.cz/ochrana-osobnich-udaju/.

Ukončení členství ve věrnostním programu

Člen může členství ukončit kdykoli, a to zavoláním na zákaznickou linku, zasláním žádosti zákaznickému oddělení nebo smazáním účtu v mobilním aplikaci Tesco Clubcard. Členství zaniká po uplynutí 30 dnů od přijetí žádosti o jeho ukončení.

Členství rovněž zaniká Členovou smrtí nebo datem pravomocného prohlášení za mrtvého. Členství a odměny s ním spojené nejsou právně vymahatelné a nemohou být předmětem dědického řízení.

Tesco je oprávněno s okamžitou platností zrušit Členství a vymazat z účtu nashromážděné body, pokud:

  • Člen nevyužil svou kartu po dobu 24 měsíců,
  • kdykoli, jsou-li k tomu závažné důvody, například poruší-li Člen tyto všeobecné podmínky nebo jakákoli jiná pravidla programu Clubcard,
  • pokud Člen spáchá čin, který odporuje zákonu nebo dobrým mravům jehož následkem přišla nebo mohla přijít společnost Tesco nebo její zaměstnanci nebo jakákoli třetí strana k újmě či jiné materiální a/nebo materiální újmě. Posouzení takovéhoto závažného důvodu je výlučně na společnosti Tesco.


Zrušením členství nebo ukončením členství z jakéhokoli důvodu dojde k zneplatnění veškerých bodů, které jste do té chvíli nashromáždili, ale neutratili. Z toho důvodu nemůže Zákazník po společnosti Tesco požadovat žádné vrácení peněz.

Další ustanovení

Společnost Tesco je oprávněna tyto všeobecné podmínky kdykoli změnit, avšak práva získaná podle předchozích znění těchto všeobecných podmínek budou plně respektována. Nové všeobecné podmínky vstupují v platnost v den zveřejnění na internetových stránkách https://www.itesco.cz/clubcard  a https://itesco.cz/pravidla-a-podminky/. Jakmile nové podmínky nabydou účinnosti, považuje se skutečnost, že Člen při nákupu používá kartu Clubcard, za souhlas s novým zněním těchto všeobecných podmínek.

Společnost Tesco si vyhrazuje právo program Clubcard kdykoli ukončit. 

Jsou-li tyto Všeobecné podmínky vyhotovené i v jiném než českém jazyce, má české znění vždy přednost před jakoukoliv jinou jazykovou verzí. 


Ve všech záležitostech, na které se tyto všeobecné podmínky nevztahují, platí ustanovení českého práva. 

Veškeré spory vyplývající z účasti v programu Clubcard budou urovnány smírně. Nebude-li dosaženo vzájemné dohody, budou spory řešeny příslušným soudem v souladu s příslušnými právními předpisy.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli umožňuje alternativní postup mimo klasickou soudní cestu. V případě nespokojenosti se Člen může se svým podnětem obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, kterým může Člen spor řešit. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na internetové adrese České obchodní inspekce: adr.coi.cz, email: adr@coi.cz.

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pokud dojde k jakýmkoli změnám osobních údajů uvedených v registračním formuláři, je zákazník povinen tyto změny oznámit zákaznické podpoře nebo zákaznickému oddělení.  Společnost Tesco nenese odpovědnost za žádné problémy způsobené jejich nenahlášením. Zákazníci nesou odpovědnost za bezpečné uchovávání karet a odměn. Společnost Tesco nenese odpovědnost za žádné problémy způsobené zanedbáním jejich ochrany. Jestliže zaměstnanec společnosti Tesco poskytne jakékoli informace, které jsou v rozporu s těmito všeobecnými podmínkami, nejedná o jejich změnu.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 02. 05. 2023

V Praze, dne 24. 04. 2023

Všeobecné obchodní podmínky Tesco Online Club

Tesco Online Club Terms and Conditions

Všeobecné obchodní podmínky pro členství v Tesco Online Clubu

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „TOC VOP“) obsahují popis a podmínky členské služby Tesco Online Club, která je poskytována společnosti Tesco Stores ČR a.s., IČO: 45308314, se sídlem Vršovická 1527/68b, Vršovice, 100 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1377 (dále jen „Tesco“).

Tesco Online Club je dodatečnou službou poskytovanou členům při využití služby Tesco Online nákupy, díky níž členové získají různé výhody. Pravidla specifikovaná v těchto TOC VOP vymezují popis členství v Tesco Online Clubu, podmínky jeho využívání a upravují vzájemná práva a povinnosti zákazníka a společnosti Tesco při poskytování této služby.

Definice pojmů používaných ve Všeobecných obchodních podmínkách Tesco Online Club

Aplikace: mobilní aplikace Tesco Online nákupy

Webová stránka: www.itesco.cz/potravinyonline/.


Zákazník
: příjemce Služby, fyzická osoba starší 18 let, která akceptovala Všeobecné obchodní podmínky Tesco Online nákupy, tj. má zřízen zákaznický účet. Zákazníkem se nemůže stát právnická osoba nebo fyzická osoba – podnikatel.


Potvrzení
: Potvrzení zaslané přes Rozhraní a prostřednictvím e-mailu společností Tesco potvrzující provedení platby Členského poplatku.


Nákupy
: produkty jako celek vybrané zákazníkem na rozhraních k dodání.


Rozhraní
: Webová stránka a Aplikace.


Doručení domů:
způsob převzetí Nákupů, při kterém Tesco doručuje Zákazníkem vybraný Nákup na Zákazníkem uvedenou dodací adresu.


Člen:
Zákazník s aktivovaným Členstvím.


Členství:
členství v Tesco Online Club.


Členská smlouva:
Smlouva o členství uzavřená mezi Zákazníkem a společností Tesco po odeslání Žádosti a zaplacení Členského poplatku, a to okamžikem doručení Potvrzení.


Členský poplatek:
Poplatek účtovaný společností Tesco za členství v klubu Tesco Online Club. Členský poplatek je poměrně rozdělen na měsíční platby, které jsou pravidelně měsíčně strhávány po dobu trvání Členské smlouvy.


Členský plán:
Typ Členství, který je určen délkou trvání a/nebo jinou charakteristikou, který zahrnuje také Automatické prodloužení Členství.

Automatické prodloužení: Automatické prodloužení Členského plánu v poslední den aktuálního Členského plánu. Automatické je standardně nastaveno při vzniku Členství v TOC. Při Automatickém prodloužení se doba trvání Členského plánu prodlužuje vždy o stejnou dobu.


Požadavek:
postup Zákazníka, když po zvolení Členského plánu kliknutím na tlačítko vyjadřující úmysl stát se Členem, a to odesláním své žádosti o Členství společnosti Tesco.


Služba:
služba Tesco Online nákupy, která Zákazníkům poskytuje možnost nákupu produktů a je dostupná prostřednictvím Rozhraní.


Služba TOC:
Členská služba Tesco Online Club.


Tesco Group:
znamená mateřskou společnost Tesco a její dceřiné společnosti, přidružené společnosti a společné podniky včetně samotné společnosti Tesco.


Lhůta pro odstoupení:
lhůta v délce 14 dnů ode dne aktivace Členství.

Podmínky Členství

Zákazník může požádat o Členství prostřednictvím Rozhraní a po přijetí může v rámci svého Členského pánu využívat výhody spojené s Členstvím. Podmínky vzniku Členství jsou následující:

  • Zákazník je registrován prostřednictvím Rozhraní a má založen uživatelský účet Tesco Online nákupy,
  • Zákazník akceptoval tyto TOC VOP,
  • Zákazník zaplatil Členský poplatek.

Členství v Tesco Online Clubu

Výhody Členství mohou být aktivovány v zákaznickém účtu Tesco Online nákupy, který náleží Zákazníkovi. Všechny výhody Členství v Tesco Online Clubu jsou výlučně navázány na zákaznický účet a e-mailovou adresu daného Člena. Výhody Členství jsou Členovi k dispozici po přihlášení do zákaznického účtu Tesco Online nákupy a tento Člen je může čerpat při využívání Služby.

Výhody Členství

Úplný seznam výhod Členství v Tesco Online Clubu je Zákazníkovi předložen před uzavřením Členské smlouvy a je také k dispozici na této stránce: https://nakup.itesco.cz/online-club. Člen bere na vědomí, že seznam výhod Členství se může měnit.

Podání žádosti o Členství v Tesco Online Clubu

Zákazník může požádat o Členství v Tesco Online Clubu po přihlášení do zákaznického účtu Služby v Rozhraní, a to výběrem příslušného Členského plánu a kliknutím na tlačítko vyjadřující úmysl stát se Členem. Zákazník bude následně přesměrován na zabezpečené internetové bankovní rozhraní pro platby kartou, kde bude moci vyplněním údajů o své bankovní kartě zaplatit Členský poplatek za jim zvolené období. Potvrzením údajů o bankovní kartě Zákazník výslovně prohlašuje, že se chce stát Členem. Bezprostředně po zaplacení společnost Tesco odešle Zákazníkovi Potvrzení. Doručením Potvrzení dojde k uzavření Členské smlouvy a příslušnému Zákazníkovi vznikne Členství v Tesco Online Clubu. Okamžikem uzavření Členské smlouvy je Členství aktivováno v zákaznickém účtu Tesco Online nákupy příslušného Člena a tento Člen bude může využívat Členství v Tesco Online Clubu.

Členství bude aktivováno před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Členské smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů zůstává zachováno, přičemž Tesco vrátí v takovém případě Členovi zaplacený Členský poplatek v plné výši.

Při vzniku Členství je zapnuto Automatické prodloužení a Členská smlouva bude prodloužena o stejnou dobu jako zakoupený Členský plán. Člen si může Automatické prodloužení vypnout na svém účtu Tesco Online Club do dne předcházejícího poslednímu dni jeho aktuálního Členského plánu. Členský plán v takovém případě zaniká uplynutím stanovené doby.

Zákazník souhlasí s tím, že při uzavírání Smlouvy o Členství budou využity prostředky komunikace na dálku. Výdaje spojené s komunikací na dálku za účelem podání Žádosti se neliší od základní sazby, tj. ceny, kterou účtuje Zákazníkův operátor za datové připojení. Společnost Tesco neúčtuje žádné další poplatky.

Členský plán a Členský poplatek, Přerušení Členství

Informace o Členských poplatcích jsou k dispozici zde a v Aplikaci.

Členský poplatek závisí na zvoleném Členském plánu.

Členský poplatek je částkou určenou v českých korunách (Kč) včetně DPH.

Po zaplacení Členského poplatku zašle společnost Tesco Členovi doklad o zaplacení nebo fakturu v souladu s příslušnými ustanoveními právních předpisů, a to na e-mailovou adresu spojenou s jeho zákaznickým účtem.

Členský poplatek je možno zaplatit pouze on-line prostřednictvím platebních karet Visa a Mastercard. Žádný jiný způsob placení není možný.

Členský poplatek bude odečten v den nebo po dni uzavření Členské smlouvy a dále každý měsíc až do ukončení Členské smlouvy. Částka a frekvence odečtení závisí na zvoleném Členském plánu a možnosti platby. Tesco se pokusí zajistit, aby byl Členův členský poplatek odečten ve stejný den každého měsíce.

Členský poplatek bude rovněž automaticky stržen při každém Automatickém prodloužení Členství, dokud Člen neuplatní své právo zrušit Automatické prodloužení podle článku X. těchto TOC VOP.

Členství bude Přerušeno, pokud Tesco nebude schopno zpracovat platbu Členského poplatku. K tomu může dojít například v případě, že skončila platnost platební karty Člena nebo na ní není dostatečné množství prostředků. Toto Přerušení bude pokračovat, dokud nebude uhrazen příslušný Členský poplatek. Pokud Člen neaktualizuje údaje o své platební kartě ani do 41 dnů po původním datu ukončení Členského plánu, Členství bude zrušeno. Pokud dojde k aktualizaci údajů o platební kartě do 41 dnů po původním datu ukončení Členského plánu, bude Členství pokračovat a bude prodlouženo na dobu odpovídající době Přerušení. Po dobu Přerušení členství není účtován Členský poplatek a Člen nemůže využívat výhod Tesco Online Clubu, dokud nedojde k aktualizaci údajů o platební kartě v Účtu Člena a k úhradě Členského poplatku.

Odstoupení od Členské smlouvy

V souladu s příslušnými právními předpisy je Člen oprávněn od Smlouvy o Členství v Tesco Online Clubu odstoupit ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne uzavření Smlouvy


Členství nebo do 14 dnů od Automatického prodloužení Členství, a to bez uvedení důvodu, přičemž o této skutečnosti je Člen povinen společnost Tesco vyrozumět. Po odstoupení nebude mít Člen nárok na žádnou výhodu Členství, neboť v takových případech Členství zaniká doručením oznámení o odstoupení společnosti Tesco.

Člen je oprávněn odstoupit jednoznačným prohlášením učiněným jakýmkoli kontaktním prostředkem, a to zejména uvedeným v článku XVI. těchto TOC VOP. Za tímto účelem může Člen využít také vzor formuláře odstoupení od smlouvy zde nebo může žádost o odstoupení podat elektronicky zde. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Člen odešle oznámení týkající se výkonu práva na odstoupení před uplynutím Lhůty pro odstoupení. Po doručení oznámení o odstoupení, tj. např. po vyplnění formuláře, bude Členský poplatek za dotčenou část Členského plánu vrácen Členovi to ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy společnost Tesco obdržela od tohoto Člena platné oznámení o odstoupení.

Doba trvání Smlouvy o Členství a Automatické prodloužení

Členská smlouva se mezi společností Tesco a Členem uzavírá na dobu určitou dle příslušného Členského plánu zvoleného Členem při aktivaci Členství. Členská smlouva je automaticky a opakovaně prodlužována vždy na konci příslušného Členského plánu, dokud Člen tuto možnost nezruší ve svém TOC Účtu nebo nepožádá o zrušení Členství. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. X těchto TOC VOP.


Přihlášením se k členství Člen opravňuje společnost Tesco k vybírání Členského poplatku každý měsíc a při automatickém obnovení Členství. To bude provedeno pomocí platebních údajů z platební karty, kterou Člen poskytl společnosti Tesco při registraci do TOC. Členům, kteří zrušili Automatické prodloužení Členství, Tesco zašle upomínku o tom, že se blíží konec doby trvání Členského plánu. Pokud Člen chce zůstat Členem Tesco Online Club po skončení jeho Členského plánu, musí si Členství znovu aktivovat zakoupením nového Členského plánu.

Ukončení Smlouvy o Členství

Členská smlouva zaniká uplynutím posledního dne jejího trvání, nebyla-li Automaticky prodloužena. To znamená uplynutím posledního dne Členského plánu, pokud Členský plán nebyl prodloužen.

Pokud bude účet Člena v Tesco Online nákupy z jakéhokoli důvodu zrušen, takové zrušení bude mít za následek i ukončení Členství. Člen nemá v takovém případě nárok na úplné ani částečné vrácení Členského poplatku. To neplatí, pokud Člen zruší účet Tesco Online nákupy ve lhůtě pro odstoupení od Členské smlouvy podle článku VIII. těchto TOC VOP a v případě zrušení Služby TOC dle článku XIV. těchto TOC VOP.

Společnost Tesco je oprávněna zrušit Členství v Tesco Online Clubu v případě, že bude mít důvodné podezření, že se Člen dopustil porušení TOC VOP nebo právních předpisů a/nebo v případě podezření na zneužívání Členství či na jiné jednání, které je v rozporu s dobrými mravy.

Člen není oprávněn postoupit nebo převést Členství v Tesco Online Clubu ani žádná práva nebo povinnosti z něj plynoucí na třetí osobu, a to ani bezúplatně.

Zrušení Automatického prodloužení Členského plánu:

Pokud si Zákazník přeje zrušit Automatické obnovování Členského plánu, musí to oznámit společnosti Tesco, a to prostřednictvím svého Účtu v sekci Můj plán členství nebo prostřednictvím kontaktů uvedených v článku XVI. těchto TOC VOP. V případě, že je Automatické prodloužení Členského plánu zrušeno, Členská smlouva zaniká na konci aktuálního Členského plánu. Za doručení objednávek po skončení Členství budou účtovány poplatky dle aktuálního ceníku.

Odpovědnost společnosti Tesco

Společnost Tesco si vyhrazuje právo dočasně pozastavit službu Tesco Online Club z technických důvodů.

Společnost Tesco nenese odpovědnost za škody ani žádné jiné následky na straně Člena vzniklé v důsledku nebo v souvislosti s jednáním daného konkrétního Člena, užíváním Rozhraní tímto Členem nebo jinými okolnostmi na straně Člena.

Společnost Tesco nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí nebo poruchami Rozhraní způsobenými převážně výpadky v dodávkách energie.

Společnost Tesco si vyhrazuje právo dočasně omezit poskytování všech výhod spojených s Členstvím. Takovéto omezení poskytovaných výhod může být způsobeno mimořádnou nebo nepředvídatelnou situací, která může vést k dočasnému vyčerpání kapacit společnosti Tesco (zejména výjimečný stav ve společnosti Tesco způsobený nekontrolovaným šířením choroby, např. covidu-19, či neočekávanými celostátními a/nebo místními omezeními vydanými příslušnými úřady).

Společnost Tesco nenese odpovědnost za hladké, nepřerušované, bezchybné a bezpečné fungování Rozhraní. Společnost Tesco neodpovídá za reklamu nebo propagaci realizovanou třetí osobou prostřednictvím Rozhraní ani za chyby způsobené zásahem třetí osoby v Rozhraní či v důsledku užívání Rozhraní v rozporu s jeho zamýšleným účelem.

Dále platí, že společnost Tesco neodpovídá za služby poskytované jinými subjekty, než je společnost Tesco, zejména provozovateli platebního systému nebo za práva a povinnosti spojené s výše uvedenými službami poskytovanými danou třetí osobou.

Nároky a reklamace

Člen může svou stížnost týkající se uzavření Smlouvy o členství nebo služby Členství podat písemně nebo osobně. Společnost Tesco ústně stížnosti neprodleně prošetří a podle potřeby je napraví. Pokud Člen nesouhlasí s vyřízením jeho stížnosti nebo stížnost nemůže být okamžitě prošetřena, Tesco odpoví do 30 dnů na jakoukoli písemnou stížnost podanou v této souvislosti.

Stížnosti, podněty a reklamace týkající se Členství může Člen podávat jakýmkoli kontaktním prostředkem uvedeným v sekci XVI. těchto TOC VOP nebo prostřednictvím formuláře zde.

Společnost Tesco informuje Člena o způsobu vyřízení reklamace podle platných právních předpisů.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém, který umožňuje alternativní postup při řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli mimo rámec tradičního soudního řízení. V případě nespokojenosti může zákazník podat stížnost u orgánu pro mimosoudní řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce jakožto příslušný orgán státního dohledu. Česká obchodní inspekce má potřebné informace o alternativním postupu, který může spotřebitel využít k vyřešení sporu. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete na webové stránce České obchodní inspekce adr.coi.cz, email: adr@coi.cz. Česká obchodní inspekce je orgánem vykonávajícím dohled nad společností Tesco při poskytování služeb a Člen může k také u České obchodní inspekce podat stížnost.

Člen může rovněž využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Změny Obchodních podmínek a Poplatků

Společnost Tesco je oprávněna kdykoli a v přiměřeném rozsahu měnit nebo doplňovat tyto TOC VOP a Sazebník poplatků Tesco Online Clubu, přičemž o takové změně budou Členové vyrozuměni předem e-mailovou zprávou nebo jiným vhodným způsobem, aby se mohli jednoduše seznámit s jejich aktuální verzí. V případě, že Člen nebude se změnou TOC VOP či s novým sazebníkem Členských poplatků souhlasit, je oprávněn Členskou smlouvu ukončit s výpovědní lhůtou jednoho měsíce, která počíná běžet dne následujícího po dni, kdy bylo oznámení doručeno společnosti Tesco, a společnost Tesco vrátí Členovi poměrnou část zaplaceného Členského poplatku.

Ostatní

Tyto TOC VOP a vztahy z nich vyplývající se řídí právním řádem České republiky.

Práva a povinnosti, které nejsou upraveny těmito TOC VOP, se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami Tesco Online nákupy (dostupné na https://itesco.cz/potraviny-on-line-nove-vseobecne-podminky.html), které se použijí s nezbytnými modifikacemi, a příslušnými ustanoveními právních předpisů platných a účinných na území České republiky. Všechny spory vzniklé z tohoto Členství, které se stranám nepodaří vyřešit smírně, budou vyřešeny příslušnými soudy České republiky. Členská smlouva není společností Tesco archivována a není Členům přístupná.

Členská smlouva se uzavírá v českém jazyce a její nezbytnou součástí jsou tyto Podmínky. Zákazníkům je k dispozici informativní anglický překlad. Pokud existuje rozdíl mezi českou a anglickou verzí TOC VOP nebo obsahem Rozhraní, má přednost česká verze.

Pokud se některé ustanovení těchto TOC VOP stane neplatné či neúčinné, neplatnost tohoto ustanovení se nedotkne ostatních ustanovení TOC VOP, která zůstávají nadále v plné platnosti a účinnosti.

Pokud v případě jednorázového nebo opakovaného porušení těchto TOC VOP ze strany Člena Tesco neuplatní svá práva v souvislosti s tímto porušením, nebude to v žádném případě považováno za vzdání se takového práva společnosti Tesco.

Tyto TOC VOP jsou dostupné v Rozhraní nebo po přihlášení Zákazníka do zákaznického účtu služby Potraviny on-line.

Tesco si vyhrazuje právo ukončit Tesco Online Club bez udání důvodu. Pokud Tesco Tesco Online Club zcela ukončí, má Člen nárok na vrácení alikvotní části zaplaceného Členského poplatku s přihlédnutím k počtu měsíců poskytovaného Členství.

Kontakty Tesco

  • Zákaznická podpora - https://itesco.cz/kontakty
  • telefon 800 222 555 (bezplatná volání od 8:00 do 23:00 pondělí až pátek, Neděle 08:00 – 18:00)
  • tesco_cz@tesco.com

 

Tyto TOC VOP jsou účinné od 01.08.2023.